Ihanasti tullut taas hyviä ultrakuulumisia!! Teillä on ollut paljon aiemmin rakenneultra, meillä vasta 21+risat. Ärsyttää tämä odottaminen tältäkin saralta.
Nipsu onneksi sulla oli kaikki hyvin kuitenkin tuon pistoksen jälkeen. Painettahan sinne kohtuun tulee, kun sitä nestettä sieltä otetaan, mutta päivässä kahdessa pitäisi olla kunnossa. Mulla oli vatsa kipeänä vielä seuraavanaki päivänä. Nyt kohta 2,5vkoa pistoksesta, eikä vieläkään mitään tietoa. Mun tuurilla ovat vain unohtaneet ilmoittaa.
Mietin, että pitäiskö tässä itsekin varata aika sinne äippäpolille vain siksi, että katsoisivat kaiken olevan kunnossa. Kun tuli höykkyytettyä sikiöä lomalla, jos sillä on siellä joku hätänä. Voiko sikiöltä mennä esim.joku raaja poikki vatsassa? Luulisi, että se aiheuttaisi jo jonkinlaista kipua myös äidille. ( Alan ilmiselvästi stressata kaikesta mahdollisesta).
Meilläpäin on neuvolassa mukavia kätilöitä, mutta vaikuttaa siltä, etteivät neuvolassa tiedä mistään mitään. Ja äippäpolille kun menee tarkistukseen tms., niin pitäis sanoa, että vatsa on kuin pallo tai on kipuja tms. Eivät ota sinne, jos sanon että musta tuntuu..... :ashamed:
Ja nyt kaikille parisuhteessa kärsiville. Jos mies ei halua osallistua näihin raskausasioihin, tai käydä kanssasi missään (kuten meillä on) niin aika hyvin on auttanut, kun olen itse vain mennyt, ja tehnyt niitä asioita mitä normaalisti miehet tekevät tyttöystävien/vaimojen kanssa. Elokuvissa, syömässä, uimassa, kylpylässä.. Tylsäähän se yksin on, jos seuraa ei ole, mutta jos jonkun ystävän saa mukaan. Ja en ole sanonut minne menen, enkä ole vastannut puheluihin. Meillä alkaa nyt uusi aikakausi. Jos mies taas viikonloppuna lähtee juomaan "lupauksista" huolimatta, lähden reissuun ystävien työ lauantaina suoraan töistä. Ja tulen sunnuntaina illalla takaisin. Enkä vastaa puhelimeen. Siinähän miettii tekemisiään, ja saa vaikka kuvitella mulle ja vauvalle sattuneen jotakin. Ärsyttävää, kun sitä yrittää olla passissa, että jos sattuu, että mies on kotona, niin haluaisi sitten olla sen kanssa. Ja pettyy, jos mies ei ole. Taidanpa aloittaa uuden keskustelun tänne miesongelmista, ja kuinka niistä voisi selvitä!
Vaavitar + tintta