Tervehdys kaikille :wave:
Mä muistin tänään vihdoinkin neuvolan varata! Eka aika olis sitten 8.1, eli ensi viikolla jo
Tylsää vaan se, kun siellä tais olla taas eri täti puhelimessa. Mulla on joka raskauden aikana ollut eri täti siellä, ja välillä vielä jotain lomasijaisia, sairaslomasijaisia tai harjoittelijoita :/
Mulla on pahoinvointi lisääntynyt ja ruokahalu huonontunut. Kahvi ei mene enää alas ollenkaan ja kasvikset ja hedelmät ja kaikki makea tökkii pahasti. Suolanen maistuu parhaiten ja juomana vesi tai kylmä maito
En mäkään muuten ole ihan varma tuleekohan tästä vauvasta leijona vai neitsyt. Laskettu aika on kyllä leijonan aikaan, mutta aiemmat raskaudet on menneet yli lasketun ajan, joten saapa nähdä koska tämä sitten syntyy. En ainakaan odota tulevan ennen laskettua aikaa. Esikoinen syntyi 41+6 ja kakkonen käynnistettynä 40+3. Mutta ei kai sillä horoskoopilla niin väliä oo, leijonanpennut on joka tapauksessa kiva nimi tälle porukalle
Hankinnoista oli puhetta. Mä en ole vielä pahemmin suunnitellut mitään. Meillä olis varmasti tarve suuremmalle asunnolle ja autollekin
Sitten kannattaisi varmaan hommata kaksosten rattaat. Poika on kuitenkin vasta 1v9kk vauvan syntyessä, niin en usko että tavallisilla rattailla pärjää. Meillä on nyt olleet Emmaljungan Duo Edge -yhdistelmät käytössä kahdella lapsella, mutta voi olla että laitan ne myyntiin ja ostan uudet tilalle. Vaatteita ei tarvi hankkia ollenkaan. Äitiyspakkauksen kuitenkin otan, kun oon aiemmillekin lapsille sen ottanut. Aion antaa jokaiselle lapselle oman pakkauksensa sitten kun ovat aikuisia
Kiva kun oli hyviä ultrakuulumisia taas tullut!
Mä en taida sinne varhaisultraan mennä. On jotenkin hyvä tunne, että kaikki olisi kunnossa tällä kertaa. Ja eipä sille sitten mitään voi, vaikkei oliskaan.
Mä lähden nyt kokkaamaan lasagnea, oon eilisestä asti himoinnut sitä
RangaTanga rv 7+1 :heart: