ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Mulla olisi haluja kyllä siivota ja tehdä vaikka mitä, mutta nyt ei auta kuin maata sängyssä. Mies veti mulla läppärin sänkyyn niin pystyn surffaamaan kun ei tuo istuminen oikein tahdo onnistua. :| Jospa tämä tästä joskus pikkuhiljaa...

En tiedä olenko muistanut onnitella rakenneultrista muita, jos en ole niin ONNEA!!

Ruuista ja kofeiinista olitte puhuneet. Mä juon kahvia korkeintaan sen kolme kuppia päivässä. Hyvin usein riittää aamukahvi. Ja ruokailut riippuu ihan päivästä. Nyt en ole syönyt moneen päivään juuri mitään, mutta normaalisti syön ainakin yhden lämpimän ruuan ja paljon välipaloja :)

Ja perskule jos todella on inkkarikesä tulossa niin mä en ala :/ *valivalivali*
 
Hei naiset! Kuulin, että uusi äitiyspakkaus tulee huomenna julki. Toivottavasti kuvat tulevat heti Kelan nettisivuillekin. Kuulemma siellä Lapsimessuilla on ainakin esillä. Nyt jännittää! :D

Mandy ja nappula 22+3
 
Voi, nyt jännään äitiyspakkauksen sisältöä B) Tilasin itselleni äitiysfarkut ja sitten tukivyön, jos se auttaisi tuohon paineen tuntuun selässä. Ei tahdo enää uinti ja venyttely auttaa tuohon tunteeseen. Nauroinkin työkaverille että samantapainen paine tuntuu kuin silloin kun menkat on alkamassa, mutta eivätpä nuo nyt ala :LOL: Mutta nyt kauppaan ja leipomaan, viikonloppuna miehen synttärit ja samalla meidän vuosipäivä :heart: Kyllä kai minä oon aikamoinen lahja tuolle jässikälle ollut silloin aikoinaan ;)
 
Kaikille moikat taas! :wave:

Ilma on vähintään yhtä kaunis kuin eilen. Ilmeisesti olen taas hyvällä tuulella. :D

Meille otetaan äitiyspakkaus. Uudessa pakkauksessa on kuulemma vain kestovaippoja, enkä ole kestovaippailusta mitenkään erityisen innoissani. Kassellaan kassellaan.

Vauvanvaatteista. Anoppi on säästänyt vauvanvaatteet, joita mieheni käytti vauvana 70-luvulla! Vaatteet ovat aivan ihania ja niistä ei kannata ikinä luopua! Ilmeisesti ei tarvitse itse edes ostaa paljon mitään alkuun, kun monet haluavat meille vaatteita lahjoittaa. Siskoni saa toukokuussa vauvan ja kuulemma hänkin haluaa meille vaatteita antaa... Suloista. :heart: Minä en ole vielä hankkinut vauvalle mitään, mutta onhan tässä aikaa. Ehkä kesälomalla sitten.

Minä opiskelen vielä tämän kevään ja toivottavasti saan paperit toukokuussa. Neljä vuotta AMK-opiskelua takana. Tosin koulutus kestäisi 4,5 vuotta, mutta päätin valmistua ajoissa.

Minä en todellakaan ole siivousintoilija, vaikka jaksan sotkuista aina valittaakin.



Inkkarikesäuutiset olisivat muuten toivottuja, jos mönkiäistä ei olisi masussa. Sitä näkee sitten, miten tukalat oltavat tulee. Noh, pieniä asioita, joilla ei pitäisi olla merkitystä.

Nyt pitää mennä tunnille. Terveisiä kaikille!

Toivottaa, M & mönkijä 21+3 (no nyt muistin ne viikot laittaa)
 
Mandy81:
Hei naiset! Kuulin, että uusi äitiyspakkaus tulee huomenna julki. Toivottavasti kuvat tulevat heti Kelan nettisivuillekin.
Jee! On sitä kyllä odotettukin, ihan mahtava juttu, kiitos Mandy tiedosta. Oonkin just ens viikolla menossa neuvolaan missä täytetään nuo Kelan paprut. Uskaltaa siis jo varmaan ne lähettääkin jos kerta uusia pakkauksia jo annetaan :)

Kestovaippailusta minä taas olen hyvinkin kiinnostunut. Uskon että alkuun mennään kertakäyttösillä, mutta sitten kun lapsi alkaa saamaan kiinteetä ruokaa nii sitten tarkotuksena ois siirtyä kestoihin.

muratti88 Mulla on tukivyö ( Anita baby belt) ja siitä on kyllä ollut apua! Ainakin kun istumatyötä teen.

Oon saanut viettää saikkupäivää mukavan aurinkoisessa säässä :) Ostin narsisseja keittiöön, saa pääsiäisen tuntua. Niin ja istutin rairuohot.

Viime yönä näin taas synnytys unta. Tällä kertaa sain tytön joka painoi 3500g ja pituutta oli 52cm.

outiko 23+1
 
M86 Meillä on sama tilanne. Mun mies on syntynyt -78 ja hänen äitinsä on säilyttänyt hänen vauvavaatteitaan. Ei olla vielä nähty niitä, mutta tässä kevään korvilla lähdetään kyllä tutkimaan tilanne. =) Hauska ajatella, että oma poika olisi samoissa vaatteissa kuin iskä.

Tervetuloa vaan intiaanikesä! Ei haittaa. Ärsyttäis enemmän, jos olis luvattu sadekesä. Uskon, että lämpimästäkin kesästä selvitään. =) Mukava vauvan saapua lämpimään.

Pitäisköhän vähän tehä töitä....
 
Hei vaan kaikille!
Täällä kans hiljaisempi ja laiskempi listalainen. Jospa sitä näin kerran kuussa sais aikaseksi kirjoiteltua tänne.
Vitsi ku nyt ei muka muista mitään mitä täällä on kirjoiteltu vaikka jatkuvasti oon täällä lukemassa näitä juttuja.
Viimeksi neuvolassa mulle luvattiin että pääsen synnytystapa-arvioon seuraavan lääkäri/neuvolan jälkeen, niin siellä katotaan että käynnistetäänkö synnytys kahta viikkoo aikasemmin vai syntyykö lapsi sectiolla. Tämä siis sen takia että oon kahesti revennyt synnytyksessä todella pahasti, toisessa synnytyksessä vielä pahemmin kuin ekassa.
En oo vielä käynyt rakenneultrassa, se ois vasta 28.4. Onnea kaikille ultrassa hyviä uutisia saaneille.
Ens viikon neuvolaki piti perua, koska lähetään lauantaina leville ja ollaan se koko seuraava viikko siellä. Oon aivan innossaan täälä ku harvon päästään lomareissuille ku mies on aina töissä ja tekee pitkiä päiviä. Sanoinki miehelle että lapset kysyy kohta että kuka tuo mies on joka käy täälä aina vaan nukkumasa. Täälä ollaan siis tosiaan lomantarpeessa.
Onnea myös kaikiille naimisiin menneille. Minä aattelin kans ehottaa miehelle että mentäs tän kolmannen lapsen ristiäisissä samalla naimisiin. Saapa nähdä että suostuuko se kun hän on meistä se joka haluaa kauheen isot häät, ite en vaan oikein sellaisia haluis.
Tyttönen90 Meillä mies oli sillon armeijassa ku esikoinen synty ja ostettiin sillon 700? vaunut niin saatiin se koko 700? takas sitte ku lapsi synty.
Onnea kaikille odotukseen ja ilmoittelen taas itsestäni kun ollaan rakenneultrassa päästy käymään.

Äiskä ja piipero 17+6
 
Voi ihanaa, en malta odottaa äippäpakkausta, et millanen se on. Itsekkään en oo innostunut kestoilusta mut saas nähä. Oon kuitenkin vähän enemmän innostunut kestoilusta kuin silloin kun esikoista odotin. Veikkaan silti että kertiksillä mennään.

Ja siitä intiaanikesästä, sais olla lämmintä muttei mitään 30-asteen helteitä. Muistan kyllä hyvin miten tukalaa oli esikoisen kanssa vaikka viimesillään olin syksyllä/alku talvesta. Poika syntyi siis 12/07!

Ilma on mitä ihanin. Nyt ruuan laittoon ja sitten ulkoilemaan koko perheen kans. :)
 
Hep! Muistaakseni viime vuonna ainakin äitiyspakkauksen kuvat tulivat Kelan sivuille vasta Lapsimessujen jälkeen! =) Miehellä onneksi vapaa viikonloppu niin mennään paikan päälle pällistelemään, tosin hää siitä on enempi kiinnostunut kuin minä, edellinenkin loikoilee tuolla sängyn takana... muutamia kivoja juttujahan siellä oli mutta ei kauheesti miun makuun!

Meille tarjottiin taas asuntoa, tällä kertaa Myyrmäestä, 3h+k+s, toivottavasti päästäisiin tänään sitä katsomaan, on nimittäin ihan loistopaikalla, pääsisi tääkin mamma tikkana heti aamusta kaupoille, neuvola ja avoin päiväkotikin ihan kulman takana =)

Nyt heräsi suloinen Leevinpoika, tuhina ja ähinä kuuluu pinnasängystä :heart:

kielletty & pikkuinen 21+4
 
Päivää päivää :) Onpas ihana ilma!! Käytiin aiemmin tuossa kaupalla ja kyllä arska lämmitti ihanasti B)

Minua onnistuttiin eilen piru vie huijaamaan kolme kertaa!! :kieh: Miks en tajunnu yhdistää mitään aprillipäivään...??? :D

Onnea tyttölupauksista ja mukavista rakenneultrista ja neuvolakuulumisista :)

Vaatteista Minäkin pidän retrovaatteista, mutta meiltä niitä ei paljoa löydy, eniten pidän just semmosista kuvioiduista, siis yks värisistä mutta joissa on kuvioitakin. Tai sit pelkästään ilman kuvioita. Meiltä löytyy vaaleanpunaista, sinistä ja sit kaikkia eri värisiä, mitkä myös käy kummallekin. Ja niitä riittää, joten vaatteita ei kyllä tarvita enempää :)

Pitääpä huomenna käydä kurkkaamassa uutta äitiyspakkausta... Kun vaan ei tulis himo sitä ottaa :D No ei sentään, ei me tarvita, rahana otetaan se avustus tällä kertaa... Niinku on aiottukin. Sillä sit ostetaan se turvakaukalo. Mutta jos on hienoja vaatteita, niin voi pikkusen harmittaa :D Mut on kyllä meillä nuita hienoja vaatteita riittää :)

Näkyypä olevan kerranki täältäkin Kainuusta päin mammoja :) Olis kyllä kiva rehvata joskus :)

Siivousvimma on täälläkin hurja! Melkein joka päivä pitää jotain saada ihan intona järjestellä... Hyvähän se on et inspis välillä iskee, niin tulee siistiä :)

Mies tulee tänään kotiin reissuhommista :) Ihanaa! Ja huomenna shoppailee kaupungille :D
Ostetaan neidille uus sänky, saa sit poitsu ton neidin entisen jatkettavan sängyn, kun ei oikein suostu enää pinniksessä nukkuu... Saapahan sit isojen poikien sängyn ;)
Ja sit ostan neidin huoneeseen uudet verhot ja päiväpeiton sänkyyn... Kai sitä muutaki pientä saattaa mukaan lähteä ;)

Mutta nyt odottelee ruuan valmistumista :p

Ihanaa päivää kaikille B)

mertsu 19+5 :heart:
 
Moikka

Mä oon ihan kateudesta vihreä teille M86 ja Mandy81 Kun saatte niitä ihania 70-luvun vauvanvaatteita :p ja kiitti teille jotka laitoitte linkkejä vauvanvaatteista =)



Kesä tulee jee jee :D

Hudjuke ja Kajsa 22+0 POKS POKS
 
Äiti-84 Kiitoksia tiedosta :) Eli nyt on aikalailla varmaa että korvaavat suurenkin osan tuosta summasta.

Äitiyspakkaus hieno homma kun tulee nyt julki! Meillä on neuvola 15.4 ja sillon saadaan todistukset kelaan että voi täytettä papereita :)
 
Huoh.. miä oon niin väsynyt. Nyt pahasti näyttää siltä että ei saada miehen lapsia meidön häihin. Mies soitti meidän kunnan sosiaalitoimistoon ja kertoi tilanteesta. Sosiaalijohtaja oli tosi ymmärtäväinen ja soitti lasten äidille ja yritti puhua sille järkeä puol tuntia. Mutta ei. Olo on ihan tyhjä.
Miksi joku tekee näin? Lapset on niin odottaneet häitä ja viimeksi kun lähtivät lupasin, että ensi kerran sitten kun tulette niin on häät. Tätä ei voi ikinä korvata, ei tää oo mikään tavallinen viikonloppu. Tuo asia tulee seuraamaan lopun elämää. Iskä ja Heini meni naimisiin ja me ei päästy sinne. Ei ne lapset pysty sitä käsittämään.
Oon vaan niin väsynyt ja surullinen.. mitenköhän saan nukuttua ensi yönä. Viime yökin meni kukkuessa.
 
Marizzza85, opiskelen Vantaalla Tikkurilan toimipisteessä. Missä itse?

Onnea taas hyvistä ultrista ihmisille! Ja kivoja mahoja taas

OnSiisKevät inhottavaa tuo miehesi lasten äidin käytös. Jotkut osaavat sitten ajatella ja hankaloittaa osaltaan tahaltaan toisten elämää. Onko tuosta mahdollista keskustella naisen kanssa, mitenkään sivistyneesti?

Hudjuke, tykkään ainakin itse noista ostamistasi vaatteista, ne ovat söpöjä. En itse vielä viitsi kovasti ostaa, vaikka on jotain tullut jo hankittua.Ei saisi mennä mihinkään liikkeeseen, sieltä aina tarttuu jotain mukaan. :p Sitten kun lapsi on syntynyt, kun emme tiedä kumpi tulee. Vaikka on aika paljon neutraaleja ja kummallekin sopivia vaatteita.

Siivousvimmasta, mulla tulee semmoisia hetkittäisiä siivousvimmoja. Toisinaan pakko tehdä nyt tässä ja heti, mutta toisinaan olen "äh siivotaan sitten huomenna". Kuitenkin yhtenä päivänä halusin siivota vaatekaappimme ja heitin paljon vaatteitani sekä miehen vaatteita pois. Sitten mies olikin "ainiin mul on tämmöinen paita" ja otti sen taas käyttöön kun se löytyi sieltä rytkyjen seasta ja muita juttuja löytyi myös. Muutenkin olen semmoinen tai olen nyt tullut että ainakin yksi "hyvä" asia päivässä pois alta ja hoidettavaksi. mistä lie tullut.

Lapsimessuista, huomenna mennään miehen kanssa heti aamusta sinne. Sain miehenkin houkuteltua mukaan ja otti vapaata töistä tätä varten. Saa nähdä mennäänkö myös la, kun siellä olisi se lemmikkimessut samalla.olisi sielläkin kiva käydä. Miten muut, minä päivänä/päivinä menette? Ootan kyllä kanssa sitä kelan äitiyspakkauksen julkaisemista.

Liikkeistä, tunnen nykyään joka päivä vauvelin liikkeet. Jostain puheesta tai aivastuksista se reagoi jonkun verran liikkumalla. Olen myös alkanut laulelemaan lapselle Päivänsäde ja menninkäinen, sillä äiti lauloi aina meille pienenä sitä, niin on helpoin itsekin laulaa sitä. Mies myös laulelee lauluja, tosin hänellä on vähän omat sanat niissä :p

Kaivoin tosissaan eilen pyörän varastossa ja poljin työpaikalleni, jonne on joku kolme kilsaa ja takaisin. Huhuh :eek: en arvannut että se olikin niin rankkaa, kun en ollut paljon mitään tehnyt pitkään aikaan. Persus on ollut koko päivän tänään kipeä, sillä vie aikaa taas tottua satulaan ja ainakin tuntee tehneensä jotain. No mulla on 1-2 kertaa viikossa töitä koulun oheella, niin ajattelin et poljen sinne joka kerta, jos sää sallii. Niin vähän kuntokin kasvaisi. Tänään myös kävin kävelemässä, mutta eipä sekään enää niin reipasta ole.. huvittaa oikein.. jumppapallonkin puhalsin, että voin edes istua ja vähän venytellä sillä samalla kun katson televisiota! Tästä alkaa uusi elämä! :wave: ... katsotaan kauanko jaksan!

Zinnie 22+6
 
Moiks. :)
Vitsi ku kattoo tota sairaala-sarjaa ja aina tulee itku kun näytetään noita synnytyksiä.. *huok*

Saas nähdä kumpi äitiyspakkaus tulee, eilen vein paperit kelaan.

Maanantaina oli neuvola: Hb 118 (söin sen takia eilen ja tänään verilettuja), verenpaine 108/68. Paino 77kg. sf-mitta 20.5cm ja vauvan syke 135.

Liikkeet tuntuu aamuisin tosi ylhäällä (reilusti navan yläpuolella) ja illalla tosi alhaalla (emättimessä ).

Me ostetaan vaunut käytettynä. Ostettiin esikoisellekin käytettynä ja oli hyvät. Ostettais kyl vaunut ja pinnasänky uutena, mut eipä oo tota rahaa.. :S

Meelaie & Papu 22+6
 
Zinnie, on tuosta yritetty keskustella. Mies yritti soittaa lasten äidille tänään koko aamun (että sopisi milloin tulee hakemaan lapset, oli ottanut vapaatakin sen takia). Ei vastannut. Kun loputa vastasi, hoki vaan että ei aio antaa lapsia. Syyt vaihteli, mm. että ilmoitettu liian myöhään (joskus viime viikolla) ja väärällä tavalla (olisi vissiin pitänyt pyytää lupa mennä naimisiin, tai en tiiä mitä se ootti), ei ollut saanut joskus jotain laudeliinoja tai jotain.. siis ei mitään oikeaa syytä. On vaan niis katkera ja kateellinen, ei vaan osaa yhtään nöyrtyä ja myöntää ettei voi määrätä kaikkea. Ei tää estä meitä menemästä naimisiin, sitoo vaan enemmän meitä yhteen. Lapsille tää on vaan niin epäreilua ja täysin järjetöntä. Aikuinen ihminen... mitä pitää tapahtua että tuollainen voisi oppia ajattelemaan myös muita... en tiedä.. tuleeko tää olemaan lopun elämääni tälläistä :(
 
Onko muilla kokemusta siitä, että vauva on parikin päivää potkimatta ja myhkyämättä? Olen tuntenut kohta pari viikkoa vauvan liikkeitä, mutta eilen ja tänään en juuri mitään. Olen yrittänyt varovasti "tökkiä ja puistaa" masua, mutta siltikään vauva ei reagoi. Huolestuttaa vähän... Maanantaina on onneksi rakenneultra ja saan selvyyttä asiaan.

PeeJii ja Tiuhti 21+4
 
OnSiisKevät Todella kurja tilanne teidän kaikkien kannalta. Lapset ei ikinä sais joutua olemaan tollasia pelinappuloita. On ilmeisesti tosi kateellinen kun menette naimisiin?

Katoitteko äsken Sairaalan? Voi että oli ihana se kaksossynnytys. Liikutuin ihan totaalisesti. Oli jotenkin tosi harmonisen ja helpon olonen synnytys vaikka syntyikin kaksi.
Ja ihana se poika ku pissas kätilön päälle samantien kun synty :D

outiko 23+1
 
Heips!
Eilen kävin neuvolassa ja kaikki hyvin. Parvorokkotulokset oli tullu; mulla on ollu rokko joskus, joten ei voi enää tulla uudestaan =) Hb oli 112, rr 94/61 ja vauvan syke 145.
Mulla on lääkärineuvola rv 26.

Ääh.. en mä nyt muista yhtään mitä täällä on puhuttu....

misu75 rv22+3
 
Aloitetaanpa uusi aihe nimistä. Eli Onko teillä jotain suosikkinimiä mietittynä vai oletteko jo nimen päättäneet. Olisi mielenkiintoista kuulla minkätyyppisistä nimistä kukakin pitää.

Tapasin tänään sattumalta pienen tytön, jonka nimi oli Puolukka. Mä en kyllä vois ihan noin erikoista nimeä lapselleni antaa. Pienellä ja herttaisella lapsella nimi kuulostaa vielä ihan nätiltä, mutta entäs myöhemmin..Itse pidän enemmän perinteisimmistä nimistä. Mä en koe, että väkisin pitäis keksiä jotain todella erikoista sen vuoksi, ettei samaa nimeä ole muilla.
Kertokaahan omia mielipiteitänne ja suosikkinimiänne.

Meillä tällä hetkellä suosikkeina:
Sara
Jenna
Justiina


Rimprenssa ja Leppis 21+1
 
Onnittelut ihanista ultrauutisista kaikille niitä saaneille.

Tämä kävi tänään Hulluilla päivillä ja taisi "mopo" vähän karata käsistä. Mukaan lähti tuttipulloa, leikkialustaa, kosteuspyyheitä, tutteja, harsoja, kamala kasa vaatteita ja ja ja ...
Miestä kyllä hymyilytti kun rymysin kotiin keltaisine kasseineni.
Hupsista!
No kommentoin tyynesti miehelle että ei nämä ole minulle vaan vauvalle =)

Muutamana päivänä on mahasta juilinut oikein kunnolla iltasella, en tiedä ensikertalaisena onko nämä supistuksia vai jotain liitoskipuja. Mutta kipeää tekee!

Aamulla meinaa aina iskeä suonenveto pohkeisiin, jos liian kovasti intoutuu venyttelemään sängyssä.

Muuten vointi on kyllä tosi hyvä, rautatabutkin taitaa purra, kun väsymyskin on vähentynyt.

Vielä päivä töissä ja sitten alkaa puolentoista viikon talviloma, jippii. Pakataan kissat koppaan ja lähdetään mökille nauttimaan maaseudun rauhasta. Toivottavasti luvassa olisi aurinkoisia kevätpäiviä.

Tikru + pikkutikru 22+1

 
OnSiisKevät Voi että miten kurjalta tuo kuulostaa, voin vain kuvitella... onko teillä kuinka pitkä yhteinen taival miehesi kanssa takana? Kyllä minä kuitenkin uskon että se katkeruus potkaisee sitä miehesi eksää jossain kohtaa oikein kunnolla, viimeistään siinä vaiheessa kun lapset ovat kyllin vanhoja tajuamaan asian. Nyt ei muuta kuin että nautitte häistänne oikein kunnolla ja katsotte sitten vaikka yhdessä häävideon mukavan illanvieton merkeissä, vaikkei se olekaan ehkä ihan sama asia, mutta ehkä lapset ainakin jossain määrin kokevat olevan juhlassa mukana?

Mie näin muuten tänään ensimmäistä kertaa kun tää pikkunen potkisteli tuohon oikealle niin että näkyi läpi! :D Taitaa olla kyllästynyt äidin palstailuun...

PeeJii, itsekin olen kärsinyt samasta huolesta, odotan nyt tosiaan toista lasta. Minulla on istukka edessä, joten uskon että se ainakin vaikuttaa tuohon asiaan paljon, mutta kyllä nuo lapsoset toisaalta ovat yksilöitä jo kohdusta alkaen, meillä esikoinen oli kunnon bilettäjä, tämä paljon rauhallisempi, mitä ollaan ultrissa nähty ja mitä nyt voi liikkeistä päätellä... onneksi teillä on kuitenkin se rakenneultra pian, niin pääset näkemään pienen! =)

Lapsimessuista en osaa muuta sanoa kuin että lauantaina ollaan menossa, ja todennäköisesti pikkumiehen ehdoilla, eli kellonaika on vielä vähän arvoitus :D

Nimistä Minä olin jotenkin niin asennoitunut aluksi poikaan, vaikka tyttöolon laitoinkin, että ehdin jo miettiä pojalle valmiiksi nimiä, tytölle tuntuu olevan kovin vaikea keksiä, ja sellaistahan meille on tosiaan povattu!

Joonasta ja Joonaa oltiin mietitty pojalle, mutta ensimmäinen tyrmäytyi miehen lapsuudenaikaisena koulukiusaajana, eli Joona oli aika vahvoilla. Tyttöjen nimistä... Ella on tällä hetkellä oikeastaan ainoa, mikä on yhtään klikannut! Isovelihän on siis Leevi =)

Iltapalaa! :p

kielletty & pikkuinen 21+4
 
OnSiisKevät, prkl, kun kävi ottamaan pannuun. En ymmärrä, miksi ei voi päästää lapsia häihin... Käsittämätöntä. Ei kai sitä lapsien kautta tarvitse mieltään osoittaa. :'(

Minä olen keksinyt tytön nimen. Suomessa on ollut vain yksi samanniminen henkilö joskus ennen vuotta 1900. :D Nimi on siis erikoinen, mutta en sen takia sitä ole miettinyt. Se nyt vaan sattuu olemaan sydäntä lähellä. Eikä se tietty ole viimeinen valinta. Se olisi periaatteessa ammattini puolestakin arvattavissa. Kauniita nimiä on paljon, varsinkin tytölle löytyisi paljon.

Minä meinasin yhtenä päivänä menettää järkeni, kun en tuntenut vauvan liikkeitä. Huoli oli tietenkin turhaa... Aina, kun olen paikallani, vauva potkii. :heart: Iltaisin myöhään tykkää myös bilettää, sekä aamuisin. =)

Joo, kyllä ne 70-luvun vaatteet ovat sellaisia aarteita, että niistä ei kannata luopua! Mandy81 laita sitten kuvia niistä, jos pystyt. Minä voin laittaa kuvia sitten, kun hankin kameran. :LOL:

Iltoja kaikille! :wave:

Muokkausta. Eli liikkeistä vielä PeeJiille, en usko, että olisi syytä huoleen, vaikka tietenkin sitä hermoilee kaikesta odotuksessa.
 
Meillä tällä hetkellä nimiehdokkaina on Aino ja Arttu :) Itse pidän vanhoista nimistä, ja esimerkiksi Senni olisi aivan ihana, mutta ei oikein rimmaa sukunimen kanssa ;) Enenpää en tohdi paljastaa ettei tutut ala tunnistamaan :LOL:
 

Yhteistyössä