La vida es un destino , täällä kans
Hb laskenut hurjasti.
Ennen raskautta oli 138
Ekassa neuvolassa oli 116
ja nyt kun kävin toisessa neuvolassa oli enää 110
Lääkäri käski aloittaa obsidan lääkkeet. Niistä mulle tulee niin kamala olo, etten voi ottaa niitä! Siis oksettaa heikottaa ja vatsa menee ihan sekaisin.
Pakko kai soittaa sinne neuvolaan ja kysyä mitä ihmettä mun pitää tehdä. Koska jotain on pakko tehdä, sillä mä olen niin pirun väsynyt koko ajan. Ja ne vaan kohauttelee olkia neuvolassa.
Vessareissuja tulee tehtyä täälläkin yöllä
Liikkeistä
Ihan ensimmäisiä varmasti tunnettuja liikkeitä tunsin maanantaina
Nyt tänään taas tuntunut, ja täällä sama juttu, ne ei tunnu vielä ihanilta vaan lähinnä
pelottavilta
Synnytyksestä
Enpä juuri ole ajatellut asiaa
Sen jälkeen kun kätilö sanoi ultratessaan että mulle ei voi epiduraalia laittaa tatuointien takia. Niitä kun löytyy melkeen koko selän alueelta =)
Tokaisin siihen vaan, että onhan ne naiset aikoinaan synnyttäneet saunassakin, ja ilman MITÄÄN puudutuksia tai lääkkeitä..Hygieeniasta puhumattakaan!
Olen itse enemmänkin bakteeri kammoinen ja siksi sairaalat inhottaa mua. Pelkään ehkä myös sektiota, koska mua ei ole koskaan leikattu, puudutettu/nukutettu!
Niin ja mua pelottaa synnytyksessä se, että mulle laitetaan tippa! Se inhottaa ajatuksena. Joo, en osaa selittää miksi mua se niin ällöttää mutta HYI HITTO!
Joo oon vähän pimee tapaus..
Niin ja tervetuloa uusille!