Hei taas pitkästä aikaa :wave:
Oon välillä pikaisesti käynyt lueskelemassa, mutten ole ehtinyt kirjoittelemaan mitään. Täällä on jo ainakin viikko sairastettu. Koko porukalla kamala flunssa, olo kuumeinen, mutta kuume ei nouse, ja ton lisäks poika sairasti ripuli- ja oksennustautia. Oi, että tämä voi olla rankkaa tässä vaiheessa raskautta |O Onneks kuitenkin ehtinee paranemaan ennen synnytystä, siellä ainakaan ei kipeänä haluais olla
chick-82 Onnea pojasta :flower: Olipa nopeaa toimintaa!
Samaan itsekin vähän jännitän, toivottavasti ehdin sairaalaan kunnolla
Onneksi sinne on vain muutama kilometri matkaa ja autolla menee ehkä 10 min, ruuhkasta ja kellonajasta riippuen. Meillä tuo kakkonen syntyi niin nopeasti, että kovia kipuja mulla oli vain puolen tunnin verran. Esikoinen tuli sitten oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan...
Aikooko kukaan muu enää käyttää kertakäyttövaippoja? Tuntuu kaikki olevan niin innoissaan kestoilusta... Mä ostin jo valmiiks ekan vaippapaketin vauvaa varten. Ei ollut edes ä-pakkauksessa enää niitä näytteitä, niin on nyt sitten valmiiksi kotona edes jotain.
illusian masu aika kivan näköinen juhlien jäljiltä
Mä en ole järjestänyt mitään kutsuja, vaikka kivat ne varmasti olisi..
vilma ja joku muu oli tuosta painonnoususta keskustellut. Mulla oli alkupainoindeksi 21 ja lääkärille viimeks juttelin painosta, niin hänen mukaansa hoikilla kroppa kerää helposti painoa imetystä varten. Esim. mun painoselle kuulemma helposti voi tulla 15 kiloa, vaikka ihan tavallisesti syön. Nyt on n. 11kg tullut ja toivon ettei kamalasti enää nousis. Se lääkäri sanoi myös, että yleensä jos raskausaikana lihoo siitä että syö tavallisesti terveellistä ruokaa, niin paino lähtee helpommin ja niillä jotka herkuttelee paljon, niin voi olla vaikeampi laihtua. No, itse ainakin oon päässyt takas normimittoihin jo kahden raskauden jälkeen, joten eiköhän se nytkin onnistu ihan hyvin
Me tällä viikolla "tapeltiin" nimistä miehen kanssa. Tytölle onneksi löytyi parikin hyvää vaihtoehtoa ja pojalle lopuksi sellainen, johon molemmat on edes jonkin verran tyytyväisiä. Mä en tajua miten pojalle voi olla niin vaikea keksiä nimiä :/ Tytölle meillä on joka raskauden aikana löytynyt montakin vaihtoehtoa!
Mä lähden tästä pian ruuanlaittoon. Saa nähdä kuinka jaksan taas päivän jalkeilla. Mulla on niin kova paineentunne alapäässä ja tuntuu, että tuo häpyluukin on aivan kipeänä. Vauvan pää taitaa olla jo aika alhaalla. Pitkin päivää joutuu välillä mennä makuulle, kun liikkuminen sattuu niin kovaa.
Huomenna aamulla olisi
neuvola taas. Tuun sitten kertomaan kuulumiset!
RangaTanga 35+0 :heart: Enää 5 viikkoa laskettuun aikaan