Moikka kaikille!
bb ja
Helmiir jaksamisia! :hug:
chick-82 Tuhannesti onnea :flower:
Kävin eilen neuvolassa ja tänään äitipolilla.
Tässä tulee nyt eka ne eiliset neuvolakuulumiset:
Rv 33+5
Painonmuutos/vko: +493
Turvotus: +
RR: 105/67
Hb: 110
Sf-mitta: 30cm
Tarjonta: RT
Syke: +144
Liikkeet: ++
Yhen rautatabletin syön päivässä kun näyttää sillä hyvin nousevan tuo hemppa, viimeksi oli vielä 99.
Sitten äitipolikuulumiset:
Rv 33+6
RR: 119/69
Pissa puhdas.
Lapsiveden määrä: N
Painoarvio: 2036g
Tarjonta: RT
Syke: +
Liikkeet: ++
Kohdunsuu pehmeä, sormelle auki ja kanavaa 2cm jäljellä. Rauhallinen tilanne siis tuollakin kuulema
Ja katsoi lääkäri tuon sektioarvenkin niin se on jotain parisen senttiä paksu ja sanoki et se on tosi hyvä et joillaki saattaa olla vaan 8 milliä
Ja juteltiin synnytyksestä niin kyselin varmistaakseni että onnistuuhan alatiesynnytys tälläkin kertaa, niin sano et ehottomasti, että hekin ensisijasesti ajattelevat alateitse synnyttämistä että ovat sen kannalla.
Olipa helpotus kuulla!
Ja sano että on hyvin epätodennäköstä että enää kääntyis perätilaan.
Vauvan pää on kuulema ihan alhaalla jo, kyseli että joko oon tuntenu paineen tunnetta mut sanoin etten oo silleen ajatellu. Sano et seki voi aiheuttaa sit supisteluita. Mut eipä mulla silleen oon nyt ollu supisteluita.
Mutta että kaikki on hyvin, vauva kasvaa ja voi hyvin
29.7. on sitten synnytystapa-arvio äitipolilla jos en oo ennen sitä synnyttäny
Ja sano et jos tuntuu tulevan vauvan liikkeitä vähempi ettei liiku niinku normaalisti ni voin kuulema käydä vaikka joka päivä tarkistuttaa
Mutta hyvinhän tuo neiti on tuolla liikkunu
Niin ja edelleenki sano et tyttö näyttää olevan, ei näkyny pippeliä
Että tämmöistä...
Sittenpä ootellaan sitä ultraa ellei sit oo syntyny jo
Mä oisin kyllä jo valmis synnyttää mut antaa vielä masussa költsiä että kasvaa vielä vähän
Arveli lääkäri että laskettua aikaa kun ajattelee niin olis semmonen kolmikilonen neiti tulossa. Niinhän ne sano pojanki aikaan et kolmisen kiloa tulee painamaan. No olihan se syntyessään 3080g, synty rv 38+3.
Pitää paremmalla aikaa tulla kommentoimaan sit... Nyt kävin lukasee jutut ja kertoo kuulumiset
mertsu & prinsessa 33+6 :heart: