ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

OnSiisKevät Vähänkö ihanasti sut yllättivät :heart: Mäkin toivoin salaa et joku järkkäis mun ystävistä tai sukulaisista mutta en usko että näin tapahtuu enää.

Mä olen täällä enempi kuin paniikissa! Mulla on ollut pe. asti TODELLA paljon kipeitä suppareita pitkin pvä. Ihansama teenkö mitään vai en :/ KOlmas raskus kun tää on, niin pelkään et kaikki tapahtuu ihan yhtäkkiä ja rytinällä. Lääk.tark mullahan ei vielä ollut mitään tuolla tapahtunut, vaikka onki suppaillut jo vko. 23 asti. Mulla on ke. neuvola, mutta osaiskohan se neuvolantäti mitenkään katsoa et missä mennään?? En todelllakaan hauaisi et rupeis syntymään vielä näillä vko:lla :/

Tää kysymys lienee ollut jo täällä, mutta kysyn nyt vielä et millä pelillä meinaatte lähteä syn.sairaalaan kun aika koittaa???
Me ollaan menty nää 2 edell. kertaa omalla autolla. Matkaa n. 50km. Nyt olen ruvennut miettimään et tilaiskos tälläkertaa ambulanssin? Viime synnytys kesti yht.4h. siis kotivelta synnytykseen. et jos tää neiti päättääkin tulla vielä nopeammin, en todellakaan halua synnyttää autoon :eek: Ja autossa on kamala matkustaa jos suppaa niinkuin viimeksi matkalla |O

Mulla on nytkin olllut tän kirjotukseni aikana jo 4kipeetä supparia, voi apua.... :'(

T. hellu ja Walma 34+4
 
Moikkis kaikille! =)

Ihana kun vähän vettä sataa niin raitistuu ilma :)

Nyt jos ekaksi kommentoisin, kun sain kaikki luetuksi :)

iinaZ Sinun masu on kyllä tosi kaunis :)

Myöhäiset synttärionnittelut [/b]sissihullu :flower:

chick Sinulla oli kyllä nopea synnytys :eek: :D Itekki oon miettiny vähän väliä, että kerkeenköhän ite sairaalaan ajoissa. Edellisen aikaan ku meni niin, että oli kontrolliaika sinä aamuna ku sit synnytin, niin lääkäri vaan puhkas kalvot ku oli vauva jo valmis syntymään. Kävisköhän yhtä hyvä tuuri nytkin ;)
Mutta kyllä helpoltakin kuulosti synnytyksesi :)

Itselläni on nyt jokunen yö menny niin, etten oo saanut oikein
nukutuksi...
Viime yönä tai oikeestaan aamuahan se jo oli, kello 6 aikaan piti nousta pissalle ja senpä jälkeen ei uni heti tullu. Naapurin koira alko haukkuu ja ulvoa, jota tekeekin melkein joka ikinen yö sekä päivä :kieh: Mutta en mä ois saanu muutenkaan heti unta. No luin siinä kirjaa vähän aikaa ja sit sain taas unen päästä kiinni. Mut kuitenki suurimmaks osaks saan nukuttua hyvin. Nyt oon vasta parina yönä joutunu heräämään pissalle ku vauva painaa jo niin paljon rakkoakin että pakko se on nousta :)

Mulle on
painoa tullu tähän mennessä tässä raskaudessa n. 12kg. Eskoisesta tuli n. 10kg, tokan raskauden aikana tuli jotain 12kg oiskohan... Ja kolmannen aikana n. 13kg. Mä luulen et nytki saattaa tulla taas ennätys :D
Mä oon muutenki hoikka niin saakin noita kiloja tulla. Ne kun on karissut viimeksikin imetyksen myötä loputkin pois, jäi mulle kuitenki jokunen kilo... :)

nasu Aivan ihana vauvanhuone!! Oon kyllä mäkin niin kateellinen! :D

vaavitar Mua kans ahistaa varsinki iltasin! Ja se on tosi tympeetä ku tuntuu ettei henkeä saa... Nooh, jospa pian pääsis masusta eroon ;)

Minä en oo nuihin
kestoihin oiekin perehtyny koskaan niin jatkan kertiksien käyttöä edelleenki :)

OnSiisKevät Kylläpä oot todellisen yllärin saanut :D Ihanaa :heart: Kyllä varmasti piristi mieltä :)

(.) Itsellä eilen alko tuntua paineen tunnetta tuolla alhaalla, kun lähettiin käymään kävelyllä. Oltais kävelty lähimpään leikkipuistoon, johon ei todellakaan ole pitkä matka, mutta ei montaa metriä keretty kävellä ku mulla alko tuntua sitä paineen tunnetta ja supistella :/ Vähän väliä piti pysähellä. No sit käännyttiin takasi ja oltiin tossa meidän pihalla hiekkalaatikolla lasten kanssa. Tänään ei sit ole tuntunu tota paineen tunnetta. Eikä pahemmin supistellukaan. Sais nyt vaan ainakin ens viikon vielä pysytellä masussa tää neiti, kun ens lauantaina on mun ukin hautajaiset niin pakkohan niihin on päästä.
Mies sano et pitäsköhän käydä lainaamassa mulle rullatuolia :D Joo kiitos ei :D

Hyvin siis muuten on menny :) Herkkuja vaan syön koko ajan, tietysti ruokaakin, mutta suklaalevy pitää joka päivä saada ja sen lisäks muitaki herkkuja :eek:

Noh... jos nyt lähtis vähän istuksii vaik tohon partsille ku on vähän lämmin... Poitsukin on päikkäreillä ja tyttö kattoo piirrettyjä. Mies tuolla korjas pinnikseen tulevien verhojen sen tangon kuntoon et saadaan verhot asetettua siinä sängyn päädyn ympärille. Pitää vielä silittää ne verhot ku aika rypyssä ovat. Ja laittaa vielä ne vauvan vaatteet hoitopöydän laatikkoon. Sittenpä kaikki alkas olla vauvaa varten valmiina :)

Palailen taas :wave:

mertsu & prinsessa 34+1 Eilen
poksui :heart:

Ps. Jännittää joka kerta tänne tulla, joko joku on lähteny synnyttää :D Tää on jännittävää aikaa nyt ;)
 
Miten ihmeessä sain taas tulee kaiken tummalla tekstillä :kieh:

hellu Me ollaan joka kerta menty omalla autolla ja luultavasti mennään nytkin. Mulla edellinen synnytys kesti 3h36min ja kätilökin on arvellut et tää varmaan tulee vielä nopeempaa mut toivon et kerettäis omalla autolla :D
Toivottavasti supistelut lakkais. Jos se vaan säikyttelee :hug:
 
Outiko, mut hei, me ei ainakaan voida pettyä kun ollaan asennoiduttu niin et vaikeimman kautta mennään :D Mä luulen et jos nyt lähtisit synnyttämään ambulanssilla niin mielellään ne sut varmaan Jkl veisi, koska Mikkelistä ne sut siirtäis tosi nopeasti pois noiden asiakasmaksujen takia. Mä olen miettinyt et jos täällä vanhempien luona lähtö tulis niin saisin varmasti Jyväskylässä synnyttää, mut aika nopeasti ne meidät Seinäjoelle siirtäisi.

OnSiisKevät, ihana yllätys järjestetty sinulle :heart:

Unikuu, tosi suloisia vaippoja! :)

Vaavitar, mä mietin tuossa yksi päivä, että olis ollut tosi kiva joskus nähdä vaikka sitten kun vauvat syntyy. Kun kerran niin lähekkäin asutaan ja varmasti tulee sit vauvankin kans pitkiä päiviä kotosalla :)

(.) Täällä supistelee myös aika mukavasti.. Ja tuntuu että vauvan pää olis ihan tuolla haarovälissä :eek: Tuntuu aika ilkeälle kun se siellä välillä varmaan kalloaan pyörittelee.. Hei ja sit yksi asia mua vaivaa: ennen raskautta mulla oli aina tosi runsaasti valkovuotoa, samoin alkuraskaudessa. Sit se jäi tauolle, tuntui et ei tullut yhtään mitään, kunnes eilen tajusin että sitä on taas alkanut tulla melkoisesti. Mikähän juttu tää on? :ashamed:

Vilma ja Elma 35+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilmav2:
Mikähän juttu tää on?:ashamed:
Onnea yhdestä yleisimmästä raskausoireesta! :LOL: Se voi mennä housuun siinä missä pissi ja lapsivesikin, määrän runsaus ja vesimäisyys on siis ilmeistä. Rätti pöksyyn vaan, kyllä se joku kaunis päivä siitä rauhottuu.

nimim. kokem. on :D
 
nonni, vkonlopun kirjotukset kahlattu läpi. oltiin koko vkonloppu isosiskon poppoon luona kyläilemässä niin ei oo täällä kerennyt vaikuttamaan =)

citilda, iinaz, illusia85 kaikilla teillä aivan ihanat masut!! :heart:

chick-82 aivan suunnattoman suuret onnittelut vauvasta!! :heart: :flower: kiva kun kerkesit synnytyskertomuksenkin jo tänne rustaamaan.

nasu29 ihana vauvanhuone. meillä kanssa esikon huoneessa hieman nallepuh teema =) vauva tulee meidän kanssa samaan huoneeseen aluksi ja siirtyy varmaan sitten siinä 1vuotis synttäreiden tienoilla isosiskon kanssa samaan huoneeseen =)

saatiin siskolta vkonloppuna sellainen
telakallinen gragon vauvakaukalo on kyllä tosi kiva, kun on paljon kätsympi kuin se mitä esikon kanssa käytettiin (meidän autossa siis on ihan älyttömän lyhyet turvavyöt,niin oli aina aikamoinen sählääminen ja asettelu,että sai pelkän kaukalon fiksusti ja turvallisesti autoon.

tiistaina ois sitten vimppa lääkärineukku, saa nähdä onko tuolla alakerrassa mitään tapahtunut.. ärsyttää kun on lääkärinä sijainen, mutta pitäähän ihmisten lomat pyöriä.. :/

lisäilen tänään tai huomenna vielä uutta massukuvaa, kunhan saan tuon ukon kuvaamaan :D

bytheway, meidän esikko on ottanut ensiaskeleet ilman tukea helpottaisi meinaa aikalailla, jos oppisi kävelemään ennen sisaruksen syntymää. =)

jaksuja masuille!nyt taitaakin kaikki pikkuhiljaa olla jo äippä tai kesälomalla? =)

ajatar & vempula 36+1 & veera tänään tasan 11kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Hei taas pitkästä aikaa :wave:

Aikooko kukaan muu enää käyttää kertakäyttövaippoja? Tuntuu kaikki olevan niin innoissaan kestoilusta... Mä ostin jo valmiiks ekan vaippapaketin vauvaa varten. Ei ollut edes ä-pakkauksessa enää niitä näytteitä, niin on nyt sitten valmiiksi kotona edes jotain.

RangaTanga 35+0 :heart: Enää 5 viikkoa laskettuun aikaan :eek:
Minä aion! äpakkauksen kestot lupasin antaa kaverille, joka aikoo ainakin kokeilla kestoilua. mulla ei hermot riitä semmoseen...

:D

sissi ja papana 34+2
 
Ensinnäkin minä aijon käyttää kertakäyttövaippoja!!! En valitettavasti tajua kestojen ideaa..SORRY...

Täällä kaikki ihanaa... oltiin tänään kaverin lapsen ristiäisissä. Ne on orodokseja joten kaikki oli erilaista ja aika upeeta. Pakko myöntää et paljon hienompi ilaisuus ku luterilaisilla.

Täällä ei suppareita eikä muutakaan. kaveri ehdotti yhtä keinoa joka voi vähen edetä tilannetta.. Kokeillaan illalla...

Anna ja masukki 38+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurora81:
Nasu, ihanan huoneen ootte vauvalle laittanut! :heart: Meillä tuleva lastenhuone näyttää lähinnä varastohuoneelta kun pinnis tulee kuitenkin aluksi meidän makkariin.

Unikuu Hienoja vaippoja olit tehnyt.

Kiitos kestovaippakonkareille :) kaikista vinkeistä, mukava lueskella. Mä varmaan kokeilen ainakin osakestoilua kotona. Miehen siskolta saan s-kokoisia Fuzzy Bunzeja ja niitä aion kokeilla kun vaikuttavat niin helpoilta käyttää. Onko kellään kokemuksia niistä?RangaTanga Eli täällä siis pääasiaassa mennään kertiksillä, en siitä ota stressiä..

Outiko Munkin jaksamista ihmeteltiin eilen kovasti häissä, ku jaksoin olla siellä pikkutunneille asti. Viime viikkoina en oo ollu ees yhtään väsynyt, niin miksi mä lähtisin kotiin vaan sen takia et oon raskaana. Mutta loppuillasta en enää uskaltanut olla tanssilattialla ku meno oli sen verta vauhdikasta. Baareissa en oo ollu moneen kuukauteen ku tuntuu et joudun varjella mahaa koko ajan mahdollisilta töytäisyiltä. Mites sulla?
pakko kommentoida, kun kävi temppu eilen... olin yhillä festareilla tääl meil päin ja kovasti tuli kommenttia, että mitä sä täällä teet kun oot raskaana jne... sanoin olevani vain raskaana, en sairas.
yks puolituttu, jota harvemmin näkee, tuli suoraan päin ja tökkäsi etusormella mahaan vain kysyäkseen, että moro, miten menee. jumalauta, kun kirpas! se ilmeisesti huomas mun ilmeesta, että jotain kävi, katsoi uudestaan mun mahaa ja kysy ihan hölmönä et " oot sä raskaana?" - juu, olen. no sitten sitä anteeksipyytelyä riitti. mut vahinko oli jo käynyt; maha oli pitkän aikaa ihan kivikova ja semmonen kipristelevä, mut pikkuhiljaa meni ohi ja viihdyin loppuun asti tenkasen, francinen ja viikatteen musiikin siivittämänä. :)
vähän ihmettelivät että miten viittin olla siel, ku kaikki on niin humalas ja kun en voi juoda jne... enhän mä sinne alunperinkään ollu juomaan lähtenyt vaan hyvän musiikin pariin tuttuja katteleen :D

sissi

 
En oo piiiiiitkään aikaan saanu aikaseksi kirjotella, kun jo pelkkä palstan lukeminenkin vie niin paljon aikaa :p

Ihania massujen kuvia teillä, itelläni niin paljon arpia alamasussa etten viitti julkaista kuvaa ollenkaan :ashamed: Onko monelle muulle tullut arpia paljonkin?

Ai niin, PALJON ONNEA chick-82:lle :heart:

Kävikö moni 4D-ultrassa? Ootteko saaneet hyviä kuvia sieltä? Me käytiin ja saatiin tosi hellyyttävää materiaalia mukaan... voinpa tähän yhden kuvankin laittaa jos osaan...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4490419.jpg
Kuva saattaa olla valottunut mutta aika kivasti siinä näkyy naama ja käsi
:heart: :heart: :heart:

Neuvolasta...ihan tyytyväinen oon ollu muuten, mutta siitä en pidä että viime neuvola oli kun oli rv 31+6 ja seuraava on sitten kun on rv 35+5 eli neljän viikon tauko ja kuitenkin mennään jo aika pitkällä...luulin että viikon 30 jälkeen niitä käyntejä olisi vähän tiheämmin...onko muillakin ollut näin pitkiä taukoja neuvoloiden välissä??

Kuinka moni on muuten tehnyt/antanut isyyspakkauksen ja mitä kaikkea olette sinne laittaneet? Mun olis tarkotus antaa isyyspakkaus ylihuomenna kun on 14.7 ja laskettu aika on 14.8 :heart: Mulla tuli pakkaukseen aika paljon tavaraa mut onhan ne suurin osa kyl ihan sellasta mitä joka tapauksessa tarvitsee. Sitten tein myös ison kortin ja askartelin sellaisen "muisteluvihon" johon näpertelin raskaudenaikaisia tapahtumia sekä tärkeitä tapahtumia ennen raskautta.

Ai niin Nasun huonetta piti kehua, tosi nätti ja paljon vaivaa oot nähny!! =)

Olikohan siinä nyt tähän hätään kaikki "asiat"...koetan jatkossa vähän ahkerammin tänne kommentoida, ei ketään varmaan edes muista että olen joskus jotain kirjoittanut... :whistle: =)

Ai niin...ikääni saa päivittää...eli täytin kesäkuussa 23v. Ja saa päivittää vauvan sukupuolenkin...hmm...tai no, haluaako joku arvata 4D-kuvan perusteella kumpi on? Tuttavani ainakin ovat jo ihan varmoja kumpi on tulossa kun kyseisen kuvan näkivät :LOL:

elokuuvauva09 ja masuasukki 35+2
 
Kiitos kaikille vauvahuoneen kehuista. Olihan se suuri urakka tehdä tuo remontti mutta se on rakkaudella tehty ja tulevat täditkin auttoivat vähän tuossa remontissa.

OnSiisKevät: on sulla kyllä ihania ystäviä ja sukulaisia kun olivat sinulle ja masuasukille järjestäneet vauvajuhlat.

Minä järjestin tänään itse vauvajuhlat ja tosi kivaa oli =) vaikka olenkin nyt ihan poikki ku aamulla tein kaikki ruoat ja kakunkin mut oli se sen arvoista. Oli niin ihana kun kaikki ystävät oli yhdessä pitkästä aikaa ja aika meni niin kuin siivillä. Isovanhemmille järjestän nyyttärin tapaiset vauvajuhlat sitten kun vauva on jo syntynyt.

tässä ois taas masukuvaa ja tänään otettu:



Onko tuo masu teidän mielestä laskeutunut yhtään? Ku mun mielestä mun masu on tuossa rv34 kuvassa enemmän laskeutunut kuin tuossa rv 36+5 kuvassa. Sen takia teiltä kyselen ku tänään vauvajuhlissa yks kaveri sanoi ettei tuo mun masu oo yhtään laskeutunut ja mun mielestä on ku onhan vauvakin jo laskeutunut ihan tuonne alas lähtövalmiuteen.

eli tässä tää rv34 kuva:



nasu + rakas masuasukki 36+5 :heart:
 
Anna333: Saanko udella että mitä keinoa kaverisi ehdotti?

ja vielä tuosta isyyspakkauksesta: laitoin whisky pullon, sikareita, isin kulta-tekstillä olevat vauvan myssy ja paita ja tähtää ylemmäs isi! -tekstillä oleva ruokalappu ja tietenkin sisu-pastilleja koska isä tarvitsee synnytyksessä sitä suomalaista sisua :LOL: Mies tykkäsi aivan valtavasti tuosta isyyspakkauksesta.
 
Nasu, ihana huone :) Me ollaan nyt vasta sisustettu esikon huonetta, ei kylläkään vielä nuku siellä, mutta onpahan lasten näköinen leikkihuone. Saavat sitten ens kesänä mennä kaksistaan omaan huoneeseen nukkumaan.

Jess, mä oon edistyny. Sain tänään siirrettyä esikon vaatteet toiseen kaappiin, hain vauvan vaatteita varastosta, nyt on jo pyykkikorissa oottamassa pesuun menoa :) En muistanutkaan, että niitä vauvan vaatteita oli niin kauheesti. Varmaan puolet on ihan käyttämättömiä, kun eihän niitä kaikkia ehtiny käyttää.

Täälläkin mennään kertiksillä.

Laitokselle mennään omalla autolla, kunhan vaan lapsenamma tulee ajoissa. Meiltä laitokselle matkaa n.30 kilsaa. Luultavasti jompi kumpi mummo tulee esikkoa hoitamaan siksi aikaa, molemmilla mummoilla on meille matkaa se 30 kilsaa.

Elokuuvauva09, suloinen asukki :)
Mullakin on niin arpinen maha, ettei paljoa vihti esitellä.

Nyt syömään jotain ja sitten miehen kans saunaan.

Helmiir ja Kerttu 34+4
 
Näköjäänhän se tuli, jes :)

Mulla ei arven arpea ole, mitä ollaan ihmetelty :eek: Ja onhan se tietysti hyvä ettei niitä oo. Mitenkään en oo koskaan rasvaillu... Mut oli viime raskaudessa vai tulikohan ne imetyksen aikana rintoihin pari haaleaa pientä arpea mut ne hävis äkkiä pois ja sit tuli pakaroihin kans haaleita pieniä mut neki on haalistunu entisestään.

Mulla kans vauva on siis tosi alhaalla, ja ruuvaa jotenki päätään alaspäin, puskee... Ja ronklaa jotenki käsillään et välillä tuntuu et pitäs mennä pissalle vaikkei pissatakaan. Välillä tuntuu et kai ne kohta vedet jo menee :eek:

Täällä on ollu koko raskauden ajan runsas valkovuoto, rättejä oon saanu pitää housussa koko ajan :/ Välillä tosi vetistä ja sit joskus venyvää... Tosi inhottavaa.

Mulla on ollu aiemmin n. kuukauden välein neuvolassa käynnit mut nythän ne on vissiin parin viikon välein ollu jonkun aikaa. Huomenna pitää soittaa aamusta neuvolaan ja varata neuvola-aikaa ku mulla on se synnytystapa-arvio 29.7. mut sitä ennen luultavasti käyn neuvolassa. Ja ne käskikin soittaa neuvolaan kuhan oon käyny äitipolilla ja siellä siis kävin viime perjantaina.

elokuuvauva09 Ihana pieni siellä :heart: Näyttää minusta ihan pojalta :D Hyvin erottu kasvot ja käsi :)

Nyt on taas illalla tuntunu sitä paineen tunnetta, tuossa piti jo vähän lepäillä... Kun ei syntyis ainakaan vielä ens viikon aikana...

mertsu & prinsessa 34+1
 
Muutamaan päivään en ole ehtinyt käydä palstalla ja onpas tullut juttua, pitää suorittaa lukumaraton tässä illan mittaan. Muutaman asian ehdinkin jo bongata, josta tärkein;

Chick 82 lämpimät onnittelut uudesta perheenjäsenestä, kohta meitä alkaa seurata perästä!

Oma (.) Meidän vauva se pötköttelee edellen sitkeästi poikkitilassa. Huomenna äippäpolilla ultra, jossa vielä varmistetaan asia. Olen viikonlopun tässä pähkäillyt, mitä ihmettä nyt tehdään.

En haluaisi, että vauvaa lähdettäisiin väkisin kääntämään ulkokautta. Kääntykööt itse, jos on kääntyäkseen ja jos ei käänny niin sitten mennään suunniteltuun sektioon. Saa nähdä miten voimallisesti yrittävät suostutella kääntöyritykseen. Jotenkin minua vaivaa tuo kääntöasia, siinäkin on omat riskinsä ja onnistumisprosenttikaan ei päätähuimaa.

Meillä tätä vauvaa on toivottu niin kauan, yli 5 vuotta. Ja hoitojen avulla toive vihdoin toteutui. Kauhean vaikeaa tehdä päätöksiä, kun ei tiedä, mikä on oikein... Huokaus! :ashamed:

Turvotus on kyllä melkoinen, jalat kuin norsun töppöset. Uutena kummallisena vaivana bongasin aamulla oikean käden nimettömän nivelen jumiutumisen! Siis käden jos laittaa nyrkkiin, sormi jää jumiin, eikä suoriudu muuten kun avustamalla... Nivel ikään kuin jämähtää kiinni ja loksahtaa auki avattaessa. Ihan ihme juttu!

Miehelläni alkoi 2 viikon loma, aiotaan tehdä pikkureissuja lähiympäristöön. Mukavaa viettää aikaa vielä kahdestaan.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, nyt alan lukemaan kuulumisianne tarkemmin

Tikru 36+4
 
OnSiisKevät Olipas sulla kiva ylläripäivä ja ihanat ystävät ja sukulaiset! =)

elokuuvauva09 Mäkin olisin tuosta kuvasta veikannut, että poika siellä sun masussa köllöttelee. Söpö kuva. :heart:

Jokohan hehkutin.. Me saatiin kiikkutuoli elikkäs keinutuoli. =)

Mandy ja Aksu 36+6
 
elokuuvauva09 Mustakin näyttää ihan selvästi pojan kasvoilta =) Hieno kuva muutenkin, saa nykyään niin selviä kuvia jo kohdusta!

OnSiisKevät Ihana yllätys! Varmasti tuli mieli tosi onnelliseksi tuollaisesta.

Nasu ja Mertsu hienoja masukuvia. Onko Mertsu tuo sun toppi H&M:ltä ostettu? Mulla on täysin samanlainen :)

Nyt lähden viemään lapsia unille.

Käytiin äsken hakemassa mäkkäristä iltapalaa, siellä on niin hyvä kanasalaatti :p Huomenaamulla sitten oon menossa neuvolaan.

RangaTanga 35+0
 
Anna333: ootko kokeillut jo kolmea ässää? eli Sexi, Sauna ja Siivous...itse ajattelin kokeilla tuota kolmea ässää jos ei tuu vielä laskettuna aikana 4.8. Haluan vielä että masuasukki vielä vähän lihois tuolla masussa...ainakin pari viikkoa. Supisteluja on tullut tänäänkin ja kohdunsuu ja kohdunkaula ovat auki ja pää kuulemma tuntuu ni tuntuu ettei tässä mee kovin kauaa enää.
 
merkkailua ja pikaista kommentointia..
On siis kevät voi vitsi miten ihana yllätys sinulle järjestettiin..
elokuuvauva09 minä kanssa veikkailisin poikaa, kuvan perusteella, tosi hyvä ja ihana kuva pikkasesta..
piritta ja moggulaa 35+1.
 
Kiitos kehuista ja kuvista ja kuulumisista :heart:

elokuuvauva09:n masuasukki 35+2 näyttää olevan poika. :D

Kuinkas monella täällä muuten löytyy mutkainen, navan kiertävä linea negra alias viiva ja kumpi on tulossa jos tiedossa?

Sitten niitä kuvia. Hörhö mikä hörhö. :LOL:

[img=http://2.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SloklBCteHI/AAAAAAAAAIs/9D--8PeQm2Q/s320/P7120026.JPG][/img]

S (4-7kg), M (5-8kg) ja L (6-12kg) -kokoisia PUL- ja villakuoria sekä jokunen AIO mikrokuituimulla (kaikissa framilon, applix & coolmax). Bambu-, hamppu- ja mikrokuituimuja (neliö ), mikrofleece pintakuivaliinoja ja 2+2 M ja L-kokoista Bummiksen pomminvarmaa.
[img=http://2.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SlokmNxtpSI/AAAAAAAAAJE/zPUvyDrZsbs/s320/P7120031.JPG][/img]

18kpl:tta Popolinin valkaisemattomia harsoja ja -hoitoliinoja (vrt. riisipaperi, mutta paperiset voi vetää pöntöstä ), näpsyjä, kolmet NB-villikset (Loft & hahtuva) ja pari testikertistä.
[img=http://4.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SloklhkBA6I/AAAAAAAAAI8/NuTW872FUko/s320/P7120029.JPG][/img]

Oran Lux-kaukalo, aito lampaantalja, hoitotaso ja 27 vuotias pussilakana .
[img=http://2.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SloklZgMdQI/AAAAAAAAAI0/VziMmeYo0dg/s320/P7120038.JPG][/img]

The vaunut ja MaM Eco-kantoliina (khaki). Me ei tarvita tonnin kärryjä, Emman Bestar Kombit 2009 249? ja on kun tehty meitä varten.
[img=http://2.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/Slokk1rq6RI/AAAAAAAAAIk/o08q7bNL8bk/s320/P7120017.JPG][/img]


-iinaZ & Kolmonen 35+2
 

Yhteistyössä