Kiitos. Viime yönä näin kauheita painajaisia tuosta ultrasta Heräsinki sitte jo ennen seiskaa ja mulla ois ollu vapis :headwall: Ultra on vasta klo 16 eli pitkä päivä vielä edessäAlkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Ja upsydaisylle tsemppiä ultraan =)
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Maijamehi, ei se kato aikaa vaan oikeeta kaveria
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mulla piti olla tänään papa seula, mutta ei ne sitä sitten ottaneet. Sanoivat, että eivät yleensä raskaina olevilta ota. Hyvä niin. En olis jaksanu jos sieltä olis tullu "vääristynyt" vastaus ja sitä sitten olis koko raskauden ajan pohdittu :| Menen sitten ennen vuoden vaihdetta. Kauhee miten aika menee hitaasti... kaks viikkoo toiseen neuvola käyntiin ja siitä vielä viikkoja rakenne ultraan... höh.
n11na ja tiitti 14+6
Kurjaa :hug: Vitsit mä vaan niin haluaisin otattaa sen papan :headwall: Kun muuten en saa kierukkaa jälkitarkastuksessa :headwall: Ja jos se jää laittamatta kuten seiskan jälkeen samasta syystä(papaa ei ollut otettu) voi mun olla vaikea pitää lupaustani miehelle,että lapset tässä Täytyy varmaan soittaa omalle gynelle(joka on tehnyt oikeen tutkimusta näissä papa ja kierukka asioissa)jos se sanois jotain järkevää mitä tehdä....Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:...
Multa otettiin papa edellisessä raskaudessa...hälytti lk3, kävin kolposkopiassa...ja joku tulehdus oli...sen jälkee lk1
En ikinä anna ottaa papaa raskausaikana...pikkusen säikäytti
En osaa sanoa. Mulle ne sano puhelimessa, että juu juu viikolle 23 asti voidaan tehdä ja sitten kun menen paikalle ni "ei me mielellään tehdä".Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mulla piti olla tänään papa seula, mutta ei ne sitä sitten ottaneet. Sanoivat, että eivät yleensä raskaina olevilta ota. Hyvä niin. En olis jaksanu jos sieltä olis tullu "vääristynyt" vastaus ja sitä sitten olis koko raskauden ajan pohdittu :| Menen sitten ennen vuoden vaihdetta. Kauhee miten aika menee hitaasti... kaks viikkoo toiseen neuvola käyntiin ja siitä vielä viikkoja rakenne ultraan... höh.
n11na ja tiitti 14+6
Hmmm,mitenkä mun mahtaa käydä 25.2 kun seuloihin menen....?
Kysyin kyllä asiasta kun soitin aikaa siirtääkseni ja se hoitsu sanoi ettei ekalla 12 viikolla ota mutta...ei mun aikaa ainakaan peruttu...?
Joo mä nyt tilasin ajan omalle gynelle ja neuvottelen.Ens viikolla on aika.Ihan kiva kun ultraa sit kans.... =)Alkuperäinen kirjoittaja n11na:En osaa sanoa. Mulle ne sano puhelimessa, että juu juu viikolle 23 asti voidaan tehdä ja sitten kun menen paikalle ni "ei me mielellään tehdä".Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mulla piti olla tänään papa seula, mutta ei ne sitä sitten ottaneet. Sanoivat, että eivät yleensä raskaina olevilta ota. Hyvä niin. En olis jaksanu jos sieltä olis tullu "vääristynyt" vastaus ja sitä sitten olis koko raskauden ajan pohdittu :| Menen sitten ennen vuoden vaihdetta. Kauhee miten aika menee hitaasti... kaks viikkoo toiseen neuvola käyntiin ja siitä vielä viikkoja rakenne ultraan... höh.
n11na ja tiitti 14+6
Hmmm,mitenkä mun mahtaa käydä 25.2 kun seuloihin menen....?
Kysyin kyllä asiasta kun soitin aikaa siirtääkseni ja se hoitsu sanoi ettei ekalla 12 viikolla ota mutta...ei mun aikaa ainakaan peruttu...?
Että kannattaa moneen kertaan kysyä sitä kun sinne menee, että ootteko te nyt aivan varmoja.