(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Suppis, se malli varmaan mulla just on, siis se angelsounds. Se geeli mitä ostin makso muutaman euron ja kuului sarjaan perusvoiteet, apobase tais olla nimeltään. Basan -merkkisenä oli viimeksi, mutta samaan kastiin menee noi. Tavallista rasvaa en ole kokeillut, voi toimia sekin... jukra kun tuli lounaalla syötyä liikaa, mietin kokoajan menenkö yrjöömään ylimääräiset vai kärvistelenkö.. karmee olo. Ja meillä on täällä pahaa vatsatautiakin liikkeellä... yöh.
 
no niin, nyt kuitenkin tuli tilattua kotidoppler (vaikka ensin en ajatellut :LOL: ) jotenkin tuntuu olevan niiiiiin pitkä aika siihen rakenneultraankin, voi sitten kotona välillä kuunnella. saa nähdä tulisko jo ylihuomenna paketti postiin. tilasin Suomen nettitilauksesta, oli tarjouksessa 39,95?

elovena79 & masuasukki 12+6
 
Miten mä hennon kertoa tytön hoitotädille että olen raskaana ja että elokuussa pitäisi tyttö ottaa kotiin? AArgh. Perjantaisin kun haen meidän typsyn niin tuntuu että hoitotäti ei milläään haluis olla erossa meidän napskusta... siis sanookin monesti että tulee oikein ikävä viikonloppuna kun ei näe. Pakkohan se on kertoa, että voi sitten hakea uutta tulokasta tilalle, kun ei me ainakaan kokopäiväisenä jatketa... on tääkin vaikeata, kun pitää tämösiä pohtia. Tätä ei mies suostu hoitamaan vaan sano et mun on ite kerrottava kyllä. H-emmett-i!
 
Mulla on toi angelsounds jumper JPD100S ja toimii hyvin,mä paan masulle vähän vauvaöljyä niin johan kuuluu sykkeet :) On niitä vain mukava kuunnella :)

Joku kyseli tässä jossain vaiheessa,että tietääkö sisarukset tulevasta vauvasta niin me ollaan kerrottu 2-vuotiaalle pojalle,että vauva masussa ja hyvin hän ymmärtää,silittelee joskus masua ja sanoo,että hoitaa vauvaa,sulonen :)

Autokyselyyn en ole vastannu eli meillä on Opel Astra farmarimalli ja sillä aiotaan pärjätä,ettei tarvitse autoa alkaa vaihtamaan.

Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja ei olla naimisissa.

Pitää alkaa ruoan laittoon,poju päiväunilla.
 
No eilinen tuli sitten kuunnetua :heart: - pomputuksia n. 140-150 välillä.
Ihan perusrasvaa väliin laitoin ja hyvi kuului.
Tänään lähden mammavaate ostoksille, tavoitteena aikankin yhdet housut löytää

16 POKS POKS =)
 
Ääh. mä en tänään ainakaan vielä kerro mitään tulevasta, koitan puhua ympäri miehen että kertois.. :whistle: Miksköhän tästä mä teen näin tolkuttoman numeron? Pomollekaan en ole vielä mitään sanonu.. kai tässä pitäis vaan ryhdistäytyä ja kertoa. Nykysellä pomolla on onneks itelläänkin lapsia, eli siinä mielessä ymmärtää, ainoo vaan että sillä on kauheet suunnitelmat mitä kaikkea tässä lähivuosina mä tekisin ja noh, 5 kk on aikaa ja sitten en kyllä vähään aikaan ole maisemissa.. :whistle:
 
POKS POKS 14 :D :heart:

täälläa asutaan vanhassa omakotitalossa rv. 1949 ja hommia aina silloin tällöin tulee tehtyä , oli aikas hyvin rempattu kun muutettiin tähän 2002 :)

nyt pitäisi ullakko ja kattoremppa tehdä seuraavaksi, jotta saadaan koko perhe olla yhdessä koossa yläkerrassa :heart: kun nyt siellä on yksi iso makkari meidän käytössä ja tytöllä pikkumakkari, ja alhaalla yksi makkari vieraille :)

kolmessa kerroksessa ollaan me ja tykkään hurjasti vanhoista taloista verrattuna uusiin ja kolkkoihin :eek:

muksaa päivänjatkoa ja mä sain parkkisakon tänään ihan turhasta syystä ilmaisparkissa, tolpat on siirtynyt lumen voimasta ja aurasta, niin oli vissiin muutaman sentin väärässä paikassa ja pirkkohan iski, tein valituksen :LOL: kuvien kanssa, meni hermot kun hormoonit jyllää :LOL:

huisi ja pikkuinen 14+
 
Mä en vieläkään ole kertonut kellekään,tai siis mun oma äiti ja sisko tietää,mut lapset ei eikä miehen puolelta vanhemmat,eikä kukaan kaverikaan.... :eek:
Ellei sit täältä oo pongannut :headwall: :D
Arvailkoot sitten masun kasvusta :saint:
 
Mä kans muuten kilahdin viimeviikolla filmtownissa.Olin vuokraamassa lapsille 2 leffaa,kun meidän kortilla monta leimaa jotka oikeuttaa kahteen yhden hinnalla.
Mulla ja miehellä yhteinen jäsennyys,mut sit se myyjä neito alkoi herjata että leimat on miehen puolella"että joo,teillä on yhteinen kortti mut leimat on henk.koht"
Mähän meinasin saada ihan heplarin,että empä oo moista kuullut,ennenkin oon vuokrannut ja leimat käynyt ja kerran yhteinen kortti,näkyy vielä koneella...
Ja vaadin tyttöä tekeen selvityksen asiasta omistajalta,ettei tämä peli vetele....Grrrr.....
Pikkuasiasta iso hertsi :LOL:
 
jennik: jaksuja :hug:

Me9jaBonus: :wave: ;)

asutaan omakotitalossa 2+2 ja jokaisella (siis minullakin :D ) oma huone (~työhuone)
haaveilen jo isommasta ja sellasesta etenkin, missä on kaks vessaa ja kunnon eteinen....
Mihin ihmeeseen mä saan vaunut mahtumaan!!!???!

nyt on nälkä ja väsy
 
salaisuuksienkammio
ei ole jalustaa tuossa mallissa vaan se on normi malli.
ja auto oli opel zafira.

ja oikeestaan vaikka olisi niin ei mene leveyssuunnassa enää yhtään istuinta takapenkille..
:| ja toinen juttu on se että meillä on tähän mennessä kumpikin laps ollut puolivuotiaana jo 9-25kiloon istuimessa selkä menosuuntaan kun ovat olleet nopeesti kasvavia lapsia.
esim kakkonen siirtyi jo 4kk päinoi silloin 10,4 ja 71cm ja joo söi pelkkää rintaa 3kk 3viikkoseksi saakka.
ja no ei esikoinen ollut sen kummempi oli 68 pitkä ja 9,6kg..
piti siirtää siksi kun vyöt tuli jo lähes puolivälistä selkää siinä istuimessa :LOL:

ja oikeesti yritä jotenkin vähentää portaita kun kerran antaa suppareita!!

yhdessäolosta tavattiin netin välityksellä 1/2003 ja 4/2005 muutin tilalle, 7/2005 mentiin naimisiin ja tässä ollaan.

uskoisin että laps luku alkaa olla täynnä näiden kolmen jälkeen.

istumista koko päivä... verotuksen tekoa tilalle, nyt illasta käyn kauppa asioilla kylällä ja sitten on pankinkokous.

Mukavaa iltaa kaikille..
 
Moi!

Iiks, huomenna lääkärineuvola..pelottaa ihan sairaasti verenpaineenmittaus :eek: Viime raskaudesta jäi semmoset kammot sitä mittaria kohtaan etten voi mitään..taas on paineet taivaassa..onneks kotona on normipaineet..ainaki tuolla mun mittarilla, yritäppä selitellä sitte! Pelottaa että onko masussa kaikki ok kun on niin hiljasta ollu:/ alamaha on kumman kipee ollu pari päivää :/ Jospa sitä huomenna sais sen rakenneultra-ajanki kun meni niin vaikeeksi täällä..Oys tosiaan lopettaa ultraukset ja ne siirtynee Terveystalolle..kai?

Me asutaan kolme vuotta sitten rakennetussa omakotitalossa, mun vuosikausien unelma toteutui vihdoin!! Rakastan tätä taloa hirveesti :heart: Eihän tämä mikään lukaali ole, neliöitä 115 mutta meille soppeli, eikä meidän varannot ois isompaan uuteen kotiin riittänytkään, tätä ennen asuttiin miehen kotitalossa tuossa naapurissa ja sen jälkeen osaa arvostaa tilaa ja uutta lämmintä kotia. Meillä tarttis pihaan vielä tehdä autotalli/katos ja sit haaveilen minäkin pihasaunasta ja paljusta!! On meillä ulkosaunakin mutta se on tuossa miehen kotitalon pihassa ja kivempi ois saada semmonen omalle pihalle, vaikkei siihen ole pitkä matka..haluun semmosen harmaan hirsisen vanhan kehikon ja siitä sit väsätä tunnelmallinen pikkunen pihasauna, huoh...

dippadaa, kiva mennä huomenna puntarille että kuis se pompsahtaa..täälläkin on bmi reippaasti yli 30 mutta raskausaikoina ei oo tullu ONNEKSI koskaan ku vauvan verran lisäkiloja n. 5-6 kiloa..eikä saa tulla nytkään :kieh:

auts, mulla tahtoo niin supistella..onkohan mulla joku tulehdus päällänsä..kai se huomenna selvii..

nyt pyykkivuoren kimppuun, love it :kieh:

jonnuli ja hipsu 15+3
 
Hei kaikille!! :wave:

Pitäähän se minunkin vihdoin saada jotain kirjoitettua. Koetin lukea kaikki teidän tammikuun kirjoitukset ensin ja kommentoida sitten.. en vaan ehtinyt lukemaan päivittäin ja sitten vaihtuikin jo kuukausi. Luovutan nyt virallisesti ja höpisen omaa napaa ja jotain aiheita mitä olen bongaillut tuolla matkan varrella. :LOL:

Yhdessäolosta ensin Meillä perheeseen kuuluu mies ja tytär 9v, jolla on eri isä eli nämä kaksoset ovat miehelle ensimmäiset omat lapset. Yhdessä ollaan oltu n. 4,5v josta kohta 2v naimisissakin. Suht nopeaa toimintaa, mutta mikäs siinä kun tietää löytäneensä sen oikean kumppanin. :heart:

Asutaan siis Yhdysvalloissa tällä hetkellä, mutta palataan ensi vuonna Suomeen. Eiköhän tuon uskalla jo ääneen sanoa, kun ei tämä raskaus ole enää salaisuus eikä haittaa vaikka joku tunnistaisikin. =) Täällä asutaan amerikkalaisittain pienehkön kaupungin laidalla isossa omakotitalossa (vuokra) ja Suomeen palatessa olis tarkoitus aloittaa oman kodin rakennus.

Oireiden kanssa on täälläkin kärvistelty. Pahoinvointi oli ensimmäisen kuukauden aikana melkoista. Oksentamaan en joutunut kertaakaan, mutta aamupäivästä nukkumaanmenoon asti koko ajan huono olo. Vieläkään en ole tästä eroon päässyt, mutta nyt se on keskittynyt pelkkään iltaan. Joskus 7-8 jälkeen illalla se iskee ja selvästi aiempaa rajumpana. Helpottaa, kun saa unen päästä kiinni. Varsinkin alkun väsytti kamalasti ja kyllä edelleenkin normaalia enemmän. Energiataso ei ole lähelläkään normaalia vieläkään, vaikka väsymys on jo vähän hellittänytkin. Lisäksi naama on näppylöillä ja rinnoissa tuntuu kans olevan koko ajan muutama näppy ja päänsärkyjä on jonkin verran.

Vatsa on kasvanut huimasti, mutta ei kai se ihmekään kun siellä köllii kaksi vauvaa. Omat farkut piti jättää kaappiin jo pari viikkoa sitten, lökäreillä ja äitiyshousuilla mennään.

Hankinnat No, esikoinen on tosiaan täyttämässä syksyllä 10v, joten häneltä ei ole jäänyt mitään muuta kuin muutamia rakkaita vaatekappaleita eli kaikki joudutaan hankkimaan. En myöskään saa äitiyspakkauksia, joten se tarkoittaa myös tupla-vaatteiden hankintaa. Ajateltiin selvitä yhdellä hoitopöydällä ja ammeella, mutta suurin osa joudutaan hankkimaan tuplana. Täällä USAssa ei käytetä vaunuja ollenkaan, joten isoin huoli mulla tällä hetkell onkin kaksosten vaunujen löytäminen! Voi olla, että Suomesta ne joudutaan etsimään, mutta pitää toivoa ettei niiden lennättäminen tänne maksa maltaita. Pitää koettaa löytää ne käytettynä niin saa siinä vähän säästettyä. Mutta ehdottomasti haluan vaunut, että voidaan käydä kävelyllä ja saan nukuttaa pienokaiset takapihalla.

Käytiin eilen toisessa ultrassa ja olihan ihana nähdä sekä A että B, kun ekassa ultrassa näkyi oikeastaan vain sydämensykkeet ja sikiöpussit. Molemmat ovat omissa pusseissaan ja molemmilla oma istukka, joten eivät (todennäköisesti) ole identtisiä lääkärin mukaan. A pötkötteli rauhallisesti paikallaan (minä jo vähän aloin hermostua, että eikös se liiku ollenkaan, mutta kyllä siellä muutama liikekin sitten näkyi) kun taas B hytkyi ja pomppi siellä aivan tauotta. Vielä on tilaa.. :LOL:

Eiköhän tässä ne tärkeimmät tällä erää. Koetan nyt tästä eteenpäin pysytellä teidän kuulumisissa mukana, vaikka ne aiemmat ehkä jäävätkin lukematta, ja kirjoitella vähän aktiivisemmin.

Neitim Jos olet vielä päivittämässä eka sivun listaa niin LA meillä olisi sittenkin 21.8. Luulin lääkärin siirtäneen sitä 30. päivälle ja sen mukaan tässä on eletty viimeinen kuukausi, mutta eivät kuulemma lähteneet siirtämään kun kaikki nytkin näytti täsmäävän suht hyvin tuohon menkkojen mukaiseen 21.8. päivään.

Terkuin Tiitu31 ja tuplat rv 12+4 :wave:
 
Tiitu31 tarkoitatko vaunuilla siis ihan makuuvaunuja? :D
Kai siellä amerikassa sentään matka-ym rattaita käytetään,eikö?
Mutta haluat siis perinteiset makuuvaunut suomi-malliin?
Peg Peregolta saa ainakin kopallisia,siis ihan kova kunnon makuukoppa,irroitettava sellainen,ratasrungossa.Ja varmaan löytyy sieltä teiltä päinkin =) Sellainen 3in1 systeemi,kaukalokin kuuluu siihen ja saa myös tuplille =)
 
Juuri sellaisia tarkoitan. Täältä saa kyllä rattaita joka lähtöön, muttei niitä koppa-vaunuja, jossa tosiaan olla ihan makuuasennossa. Tuolta Peg Pregolta löysin näitä rattaita http://www.pegperego.com/page.php?sid=6690596d75688f5438c65ce6150be7e5&pageid=UJVNL001&idf=05&cl=N mutta en sieltäkään ihan vaunuja. Täällä kun ihmiset eivät niitä käytä niin niitä myös myydään aniharvoin. Jossain näin sellaisia vähän retro-henkisiä vaunuja, mutta nekin kaikki yhdelle vauvalle. Voisin tietysti laittaa tuonne kyselyä vielä ja jos vain missasin oikeanlaiset vaunut niin kertokaa ihmeessä!! :) Etsin googlesta "prams" nimellä kun strollers meinaa täällä ihan pelkkiä rattaita. Ja monelta nettisivuilta löytyikin vaunut, mutta mainittiin erikseen etteivät toimita USA:han. :'(
 
VIELÄ 1 YÖ ultraan.. ja edelleen jänskättää :whistle: no huominen on pian =)

Meillä on siis nyt 4henkinen perhe, minä, mies ja muksut 5v ja 3v. Meillä on 2006 rakennettu omakotitalo. Alhaalla on 137 m2 ja tuolla yläkerrassa keskeneräistä tilaa n. 100 neliötä. Ollaan suunniteltu että jos kesällä alettas tekeen tuo yläkertakin loppuun, mutta saa nähdä.

Mulla pahoinvointi helpottanut jo kovasti tai oikeestaan loppunut, niin tänään sitte aamulla piti taas laatata :x

palataan :)
UpsyDaisy ja Veikka 12+4
 
heh heh :LOL: naurattaa vieläkin typerä parkkipirkko ...


mutta asiaan , eli täällä esikoinen syntyi sektiolla ja olen kova käymään jumpissa ja urheilen muutenkin paljon, niin mietin sitä että mites sektioarven kanssa kuntoilu niinkuin raskaammalla tavalla onnistuu pitemmän päälle, ja vatsalihasten teko, vaikuttaako sektioarpi siihen millään muotoon :eek:

kertokaahan jos jollain tietämystä :)
 

Yhteistyössä