Heippa hei!
Noista seuloista.. Jos ottaisivat, niin haluaisin sekä seulan, että niskaturvotuksen, mutta ei ne ota kuin niskaturvotuksen kaksosuuden vuoksi, joten sillä tiedolla mennään.
Rokotetta ei olla otettu. Mä en ole ottanut koskaan mitään ylimääräisiä ja tytölle otin viime vuonna possunuharokotteen, mut nyt ei ole kummallekaan edes tarjottu. En olisi ottanutkaan tosin kummallekaan.
Mulle tuli viime raskaudessa reilut 20kiloa painoa mutta ei arven arpea. Saas kattoo miten nyt käy! Jos tulee niin tulee, en jaksa rasvailla. Ei mun maha muutenkaan mikään kaunis ole..
Kivaa kun moni on innostunut tapaamisesta! Sitten vaan miettimään, että mikä päivä ja aika sopisi enemmistölle. Mä tulen joko yksin tai tytön kanssa, mutta jos tyttö tulee mukaan, niin Mumma tulee kans, että tyttö saa leikkiä ja äiti kiertää. Mulle ei siis ole vielä päivällä eikä ajalla väliä. Junalla varmaankin tullaan.
Meillä ei Mimmi suostu olla yhtään ulkona.. Alkaa itsellä jo seinät kaatua päälle. Jotenkin tylsää vaan olla sisällä.
Mulla ei ole paino noussut vielä yhtään, mutta maha on muuttanut ihan reilusti muotoaan. Niskapoimu-ultraan on vielä pari viikkoa aikaa, mutta huomenna käyn aamusta neuvolassa ihan vaan sydänääniä kuuntelemassa. Alan nimittäin liittyä epäilevien ja ahdistuneiden joukkoon.. Ei kai ihminen voi kantaa sisällään kahta uutta ihmistä tuntematta sitä mitenkään??
En mä mitään pahoinvointia kaipaa, mutta jotain varmuutta. Jaahas, jos menis taas huutikseen kattelemaan dopplereita, pakko sellanen on ostaa.
Raitis ja Mama&Pepe rv10+1