Heipsan!
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumista ja tsemppiä joilla se on vielä edessä :flower:
Ultrakuulumisia: Kaikki oli paremmin kuin hyvin ja siellä se pikkuinen heilutteli ja polski, aluksi vain nukkui ja köllötteli, kunnes saatiin häneen vähän virtaa =) Niskaturvotus oli melkein nollassa, lapsivettä normaalisti ja kaikki näytti muutenkin olevan ok. Ah tätä onnea! Helpotti taas kovasti kun sai nähdä että siellä se möykkynen on ja kasvaa kovaa vauhtia. CRL-eli se pääperä-mitta oli muistaakseni 5,2cm.
Että Bumb, voi hyvinkin olla mahdollista että näillä viikoilla koko pituus olisi sen 9cm! Viikotkin täsmäsivät, joten la ei muutu. Verikokeissakin kävin ultran jälkeen.
Neurologille sain lähetteen tosta
migreenistä kun ei nuo panadolit ja panacodit auta yhtään. Sieltä pitäs tulla aika ennen rakenneultraa(joka on sitten 25.3 erikoislääkärillä varmaankin juuri ton migreenin takia..)
Onko kellään muulla migreeniä ollut raskausaikana? Mulle tulee näköhäiriöitä ja puutumiskohtauksia ja puheen menettämistä-lopuksi siitä jää järkky päänsärky..
Mä sain ihan kauheen kiukuttelu-kohtauksen kun tuo isäntä ei ehtinyt töiltään tulemaan ultraan(ei ole koskaan ennenkään ollut, mutta olis kiva että hänkin olisi nähnyt mitä siellä masussa oikein piileksii kun tällä kertaa siihen olis ollut mahdollisuus kun ei ollut missään työmatkalla).. Ja tuli siinä sitten sanottua kaikenlaista.. tosi aikuismaista
Mutta kun ärsytti! Hän olis mun mielestä ihan hyvin ehtinyt, koska työaika on suht liukuva ja jos siitä olisi vielä ajoissa sanonut.. Mut ei noi miehet tajuu
Ja eikös raskaana ollessa saakin ihan luvan kanssa kiukutella sillon kun haluaa?
Kestoja meillä ei käytetä nyt, eikä ole suunnitelmissa tulevaisuudessakaan käyttää. Tuntuvat niin kovin hankalilta, tai siis kuulostavat
Mä oon niin mukavuudenhalunen tollasissa asioissa.. :ashamed: Mutta säästetään sitä luontoa sitten jotenkin muuten!
Joku puhui
unista, mäkin nään koko ajan ihan erikoisia unia: Eilenkin ihan järkky keskenmeno-uni ja herätessäni olin ihan siinä unessa vielä.. :'( Menneet asiat kummittelee vielä ja kai tuo tämänpäiväinen ultra vähän jännitti.
-Fanny- ja vaavi 12+1 :heart: