Heippa!
Liikunnasta:Noitten koirien kanssa tulee liikuttua ihan riittävästi, tosin kovin liukkailla en lenkille uskaltaudu, etten vaan vauvalle aiheuta kaatumisella vahinkoa. Ylipainoa kun ei ole, niin en pahemmin stressaa raskauskiloista. Edellisistä tullut n. 10kg, mutta lähtenyt muutamassa kuukaudessa. Imetys on mulla tehokas laihdutus.
Lasten hoidosta: Meillä käy mun mamma, eli lasten isomamma hoitamassa kotona tyttöjä kun olen töissä. :heart: Piti tytöt laittaa hoitoon, mutta mamma ilmoitti että ei, vaan hän haluaa tulla heitä hoitamaan. Ja on kyllä maailman paras lastenhoitaja, tytöt rakastaa häntä ja hän hoitaa heitä tosi hyvin ja lisäksi huolehtii kotitöistä. Olen tosi onnekas. Eli kun vauva syntyy, niin tytöt eivät mene hoitoon tai jatka hoitopaikassa. Esikoinen aloittaa eskarin ja tuo silloin 3.5 v käy kahdesti viikossa srk: kerhossa, kerran viikossa muskarissa, liikkarissa ja tanssissa. Lisäksi käymme ahkerasti MLL: kahviloissa ja tapaamisissa. Siinä on mielestäni tarpeeksi toimintaa.
Mä myös koen, että mielelläni pidän lapset kotona niin kauan kun mahdollista ja hoidan heitä mielelläni. Mutta ketään en tuomitse! Kaikilla eri tilanne. meillä on niin mahtava tilanne, että on monta mammaa, jotka mielellään lapsia ottavat yöksi... Eli silloin saan kahdenkeskistä aikaa vauvan kanssa ja mieskin saa siinä sivussa huomiota.
Jos ei ole paljon mammoja ym lähettyvillä, ymmärrän oikein hyvin miksi mielellään laittaa lapset päivähoitoon, että saa levättyä ym. Tulipa sekava selostus...
Miuski:Mua jännitti myös se ultra ihan sikana! Meinasin seota! Mutta kun näki että siellä oli kaikki hyvin, niin tuntuipa hyvältä. Nyt jo osaa olla vähän luottavaisempi tän raskauden suhteen, huom VÄHÄN!
Joka päivä edelleen miettii km mahdollisuutta..... tai muita kauhukuvia pyörii päässä. No, kyllä se kai tästä.
Vaipoista: Kertiksiä ollaan käytetty, mutta kestoilu kiinnostaa. Ehkä tällä kertaa sais aikaiseksi hakee tietoa ja opetella....
Toiveilija Voi, toivottavasti kaikki on hyvin.
Neamma ja masukki POKS! 13! :heart: