Heippa kaikille :xmas:
Jokohan sitä uskaltautuisi mukaan tänne parin viikon taustaseurailun jälkeen.
Ikää kertynyt 32 v. ja ensimmäistä odotellaan, n. vuoden yrityksen jälkeen. Laskurin mukaan laskettu aika 2.8 ja nyt mennään siis omien laskujen mukaan rv 6+0.
Vieläkään tätä ei oikein usko, tai ennemminkin ei uskalla uskoa todeksi. Ensimmäisen haalean haamun sain kp 26/28 ja siitä sitten plussan kp 28/28 ja vielä siitä viikon päästä oli pakko testata uudestaan. Vieläkin välillä tulee tunne, että josko sittenkin pitäisi vielä tehdä testi, varmaan juuri meikäläisen kohdalla on käynyt joku virhe ja menkat nyt vaan muuten jääneet tulematta. :ashamed:
Ensimmäinen neuvolakin on jo varattu, aika on heti joulun jälkeen. Käyn aikamoista painia itseni kanssa, mennäkkö varhaisultraan vai ei.. Jotenkin sitä haluaisi varmistuksen tälle, varsinkin kun olen ollut melko oireeton. Rinnat hieman aristaa, ja niitä tuleekin sitten paineltua lähes taukoamatta..Toisinaan väsyttää, mutta niinhän minua aina. Kaikki ruoka menee eikä muutenkaan mitään ällötyskohtauksia ole tullut. Paitsi tänä aamuna koiran kanssa aamulenkillä, mutta luulen että sekin kakominen tuli enemmänkin alitajunnasta, kun koko ajan hokee itselleen että "pitäisi jo oirehtia".. Parina päivänä on tullut ruskeaa vuotoa vessassa käydessä, ihan muutamia tippoja, ensimmäisen kerran juurikin sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se ei kait vielä ole mitään hälyyttävää :|
Menkkamaisia väänteitä ja muita pieniä nippauksia tuntuu silloin tällöin.
Ennen olin aina kärkkäästi arvostelemassa näitä tarinoita naisista, jotka vasta synnytyssalissa tajusivat olevansta raskaana..mutta nyt alkaa tuntua että kait se voi ollakkin mahdollista. Itsekin tunnun välillä unohtavani koko asian, kun ei tosiaan mitään kummempia oireta ole :O.
Kaikenkaikkiaan ihanan kamala tilanne; tekisi mieli kailottaa kaikille (toistaiseki olen kertonut vain yhdelle hyvälle ystävälle, joka on tietoinen tästä hankintaprojektista), mutta toisaalta ahdistaa epätietoisuus, josko kuitenkin jokin on pielessä.. Jopa vähän suututtaa, kun tuli itselle luvattua, että jos/kun tärppää, nautin täysillä jokaisesta päivästä. :kieh:
Siiruska ja salamatkustaja 6+0