Heippa kaikille!!!! =)
Neamma :hug: Paljon voimia odotteluun!!! odottavan aika tahtoo näissä tilanteissa olla vähän turhan pitkä :/ Toivottavasti kaikki kääntyisi vielä parhain päin!!!
Uusille tervetuloa! :flower: Kiva kun joukomme vain kasvaa!!!!!
Täällä
aamukahvi maistuu edelleen (maistui koko esikon odotusajan). Ja onneksi maistuu muuten en varmaa selviäisi työpäivää (tai edes töihin
)Mutta muuten on alkanut sellaista vistotusta olla pitkin päivää, ja varsinkin aamuisin ja iltaisin kun pitäisi jotain syödä. Oon muuten ollut maailman huonoin aamupalan syöjä, mutta nyt sitten vielä pakolla on jotain otettava, koska tiedän että muuten paha olo äityisi töissä ihan mahottomaksi. Pöntön kanssa ei oo onneksi tarvinnut vielä lähempää tuttavuutta tehdä =) Mahaa on tänää juilinu niinkuin olisi menkat tulossa, mutta kaiketi se ei sitä ole
Tissit on kasvanut, mutta eipä juuri muuten oo kipeät (ehkä ihan ihan vähän kun niitä säännöllisesti kokeileen
)Mieskin jo kehui että onpa ne kasvanut
Sain eilen varattua myös ekan neuvola ajan, joka olisi 28.12. eli noin 9- vkolla. Silloin kuulemma pääsemme vähän ultralla kurkkimaan asukkia, siihen asti pitäsi malttaa odottaa :heart: Tehdäänkö teille muille varhaisultria neuvoloissa?
Oletteko milloin meinanneet töissä kertoa raskaudesta? Itse olen hankalassa tilanteessa kun työni on melko raskasta ja asiakkaani hyvin monenlaisia. Teen hyvin läheistä (fyysistä) työtä heidän kanssaan. Tänään olin altaall yhden vaikeavammaisen asiakkaan kanssa ja hän on uinnista aina niin innoissaan että riehuu ja potkii jaloilla, huitoo käsillä ihan mihin sattuu. Minun tehtävä on yrittää pitää kaveri veden pinnalla. Tänää sitten huomasin että pelkäsin kokoajan että hän vähingossa potkaisee mahaan tms. Riski on tosi iso ja osumia tulee lähes aina mutta pääsiassa käsiin ja jalkoihin yms.... Tiedän etä jos kertoisin raskaudesta minun ei tarvisi altaalle hänen kanssa mennä, mutta tuntuu aika vaikealle vielä kertoakkaan kun kaikki vasta niiiiiiin alussa, toisaalta taas en halua riskeerata mitään.....
Toinen ongelma on kun teen paljon kotikäyntejä, ja osa asiakkaista tupakoi sisällä.
Vahingoittaako tai onko tupakanhaju haitaksi sikiölle jos minun läsnä ollessa ei polteta? Haju kuitenkin tarttuu aina vaatteisiin?
Erityistä väsymystä ei vielä ole ollut (mitä nyt aina väsyttää herätä töihin, oli raskaana tai ei ), mustaakseni esikoiseltakin se iski vasta lähempänä kymppi viikkoa.
Mukavaa illan jatkoa, lähen kattoon 24- päätösjakson boxilta
-Viola 4+6