Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussista :flower:!
Raitapaitainen Kovasti tsemppiä, mahtava asenne sulla
. Toivotaan, että kaikki hyvin :hug:!
Blanco Kyllähän ne kiire ja stressi kuulemma vaikuttavat, en vaan tiedä kuinka aikaisin...Sinuna kertoisin esimiehellä että olet raskaana ja vaatisin ainakin ne tauot pitämään (raskaana olevilla on vissiin oikeus pitää normaalia enemmän taukoja muutenkin...?). Itse olen ajatellut että sikiö on nyt juuri hauraimmillaan ja yritän ottaa mahdollisimman rennosti ilman kiirettä ja stressiä! Mutta jaksuja sulle kovasti
!
Pilvilinna74 :hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, kyllähän ne lääkärit asiansa osaa, viikkoja vasta niin vähän kasassa. Toivotaan, että pikkuinen on kuitenkin matkassa!
Täällä syödään juu myöskin raskausvitamiineja, muistaakseni luin juuri tuosta foolihapon puutteesta jostain ketjusta että saattaa aiheuttaa keskenmenoja ja kehityshäiriöitä, eli ajattelin ottaa varman päälle
.
Me tosiaan ollaan kerrottu miehen äidille (jonka luona asutaan oman talon rempan aikana), mun kahdelle työkaverille joista toinen arvasi sekä mun siskolle. Jouluna kerrotaan lopulle mun perheestä ja sitten tieto saakin mun puolesta levitä laajemmallekin
. Tekisi mieli kertoa siitä jokaiselle vastaantulevalle, mutta haluan ensin että omat vanhemmat tietävät. Ne asuu toisella paikkakunnalla ja haluan kasvotusten niille kertoa. Niin ja esimiehelle kerroin eilen kun olo ollut niin huono.
Me saatiin siskolta kassillinen vauvanvaatteita yms. ja itse ostin yhden 56 cm bodyn :heart:. Ilmeisesti noita ihan pieniä 50 tai 56 cm vaatteita ei hirveästi äitiyspakkauksessa ole, niin niitä ehkä pitäisi hankkia...? Kovasti tekisi mieli mennä jo vaunuostoksille, mutta ehkä ei ihan vielä
.
Mulla saikku teki tehtävänsä ja olo koheni hieman, tosin nukuttua en edelleenkään saa ja siksi ihan hurja väsymys päällä koko ajan.
Onko muilla nukkumisvaikeuksia? Olo vaihtelee päivittäin, ja tänään taas hieman huonompi päivä kahden hyvän jälkeen :x. Huimaukseen on auttanut se, että juon ihan joka välissä kun vaan mahdollista.
Turvotusta täällä ihan mielettömästi, ja _oikeasti_ näytän siltä kun viikkoja olisi kasassa ainakin 20+. Kaikki housut ahdistaa, ja pakko olikin laittaa jalkaan jo yhdet äitiyshousut
.
Joskus meinaa unohtua näiden kaikkien oireiden kanssa, että oikeasti _meille_tulee_vauva :heart:!
Ai niin, jonkun laskurin mukaan tänään maidän vauvan sydän alkaa lyömään :heart:!
Vimmu