Siobhan Mä taas rakastan kaikkea punasta ja vaaleanpunasta =) Katon nyt tyttöä joka viipottaa tuolla lattialla, niin vaaleenpunanen paita, punaset housut ja vaalenpuna-oranssiraidalliset sukkahousut on päällä. Meitä on niin moneen ja makuja on niin erillaisia. En tiedä pukisinko poikavauvan niin vaaleensiniseen, tykkään sitten kuitenkin paljon vihreestä, joten paljon sais varmaan olla vihreissä =) Mulla on ittellänikin vaaleenpunaisia vaatteita, joten ollaan tytsyn kanssa samiksia =)
Tytsy synty rv 39+6, jos vaikka tää toinen sitten samaan aikaan haluais syntyä, niin todella tyytyväinen olisin. Ei tarvinnu "kärsiä" yliajasta, mutta ei yhtään liian aikasinkaan syntyny, vaan täysin valmiina pakettina =)
Äitiyspakkausta tuskin otetaan, oon jo suunnitellu että ostettais tytsylle sillä rahalla oma sänky, ni saa sitten uusi tulokas pinniksen käyttöön. Mutta mieli saattaa vielä vaikka muuttua.
Kyllä se km pelko on kokoajan perseessä. Ei kauheesti mitään halua suunnitella tulevaa, mutta sitten kuitenkin suunnittelee ja sen jälkeen miettii että ei voi suunnittella vielä. Noh saas nähdä.
Olin ihan varma eilen että kuolen pahaanoloon. Oksetti koko päivän ja iltaa kohden vaan paheni. Aina kun söin ni aina vaan paheni olo. Mutta oli kuitenkin pakko syödä. Lähdettiin käymään kaupassa kun mies tuli töistä kotiin, niin taas sai ottaa muovikassin autoon mukaan, todella kamalaa. Onneks ei kuitenkaan ykä matkalla tullu, mutta pakko varautua.
Tyttö on edelleen kipeä, onneks viime yönä vähän edes autto, kun nasolinia laitettiin nenuun. Mutta silti heräs pari kertaa kun räkä menee nieluun ja rupee yskittämään. Koko aamun on taas olla itkun tuhrunen =( Toivottavasti ei kestä räkätauti kauan, mutta saattaahan se kestää parikin viikkoa =(
Saara09 + Nuuttiasukki 6+1 (seittemäs viikko jo menossa, hui! Pari viikkoa on menny tosi nopee)