Mulla kanssa napatyrä vaivana. Pullahti esikoista odottaessa loppumetreillä ja on pysynyt kivuttomana vaikka napa rumasti jäi pullottamaan. Mutta nyt enemmän pullottanut ja tänään oli kipeä Saa nähdä alkaako vaivata enemmän.Odotan tässä lääkärille pääsyä, kun minulla on napatyrä todettu joku aika sitten. Mies sanoi, että työterveyslääkärille täytyy sanoa olevani raskaana ennen ku alkaa runnomaan tuota vatsaa. Nyt arvioidaan mun työkykyä töissä, kun tuo tyrä on sen verran kipeä niin toivotaan ettei esimiehelle mene mitään tietoa raskaudesta
Olisko nyt rv5+1. Koko joulun ollut pientä tiputteluvuotoa ja äsken holahti kunnolla verta vessassa käynnin yhteydessä. Huomenna soittoa neuvolaan mutta eipä tässä mitään taida voida.
Mulla alkoi tämä tänä syksynä ja varmaan pidempää ollu napatyrä vaivana. Epäilen, että tuli neljännen lapsen odotuksen jälkeen, mutta nyt sitten pullahti pahemmin esiin ja on kipeä.Mulla kanssa napatyrä vaivana. Pullahti esikoista odottaessa loppumetreillä ja on pysynyt kivuttomana vaikka napa rumasti jäi pullottamaan. Mutta nyt enemmän pullottanut ja tänään oli kipeä Saa nähdä alkaako vaivata enemmän.
Ei ole kipuja mutta tunnin verran vuotanut jo runsaastiOnko sulla kipuja?
Oon lukenut alkuraskaudesta koko netin läpi ja monella on ollut vuotoa, ihan veristäkin ja silti kaikki mennyt hyvin.
Jos vuotoon ei liity kipuja niin älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Alkuraskauden ultrassa voi käydä kattomassa onko kaikki hyvin, mutta 5+1 on vielä niin aikaista ettei se paljoa tässä kohtaa auta. Oon ite samoilla viikoilla kun sä, mulla on perjantaina ultra.
Ei ole kipuja mutta tunnin verran vuotanut jo runsaasti
Voi ei Tsemppiä sinne!Ei ole kipuja mutta tunnin verran vuotanut jo runsaasti
Mä olen kertonut parhaalle ystävällesi, mutta muille kerrotaan myös vasta sitten rv 12 jälkeenOnpa teistä moni jo kertonut läheisilleen raskauden. Me ei olla vielä uskallettu. Eiköhän pidetä salaisuutta sinne rv 12-13 ultraan asti.
Luulen kyl, että jäin jouluna kiinni kieltäytyessäni kalapöydästä ja viinistä. Hauska jälkeenpäin sit kuulla et ymmärsivätkö läheiset mistä oli kysymys
Siis ystävälleNiMä olen kertonut parhaalle ystävällesi, mutta muille kerrotaan myös vasta sitten rv 12 jälkeen
Voi olla, että lantiokin alkaa levenee heti alkuun. Mulla ainakin nivusissa tuntuu kivut. Varmaan elimistö heräsi pitkän tauon jälkeen ja alkoi lantiota jo valmistelee tulevaanMullekin hedelmät ja kasvikset maistuu, välillä jotkin ruoat tökkii ja tuntuu vähän pakko syönniltä kun niitä yrittää saada alas aamun etovassa olossa. Joo tunnistan niin tuon rintojen kasvamisen. Minullakin pienet rinnat aina ollut enkä tukea niille ole oikein tarvinnut, nyt tuntuu että vois hankkia ihan jotkin rintaliivit. Mies huomannut turvonneet rinnat ja sanoi että olen jotenkin saanut muotoja ja mukavaa pyöreyttä. Voisiko se olla sitä lantion levenemistä
Voi miten ihanan ymmärtäväinen ja tsemppaava miehesi on! Ihan mahtavaa. Aika kovilla on nuo meidän miehetkin tässä kaiken tunnekuohun keskellä. Mä aloin pari päivää sitten itkemään, kun kaadoin vahingossa mehulasin??Voi olla, että lantiokin alkaa levenee heti alkuun. Mulla ainakin nivusissa tuntuu kivut. Varmaan elimistö heräsi pitkän tauon jälkeen ja alkoi lantiota jo valmistelee tulevaan
Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa mietin miten tulen pärjäämään myöhemmin, kun vatsa kasvaa: Nukun aina puoliksi vatsalteen. Voi olla aikamoinen ongelma jossain kohtaa löytää oikeaa asentoa nukkua.
Ja riesaksi on tullut yöherääminen jo näin alussa. Nukun tunnin tai kaksi ja havahdun hereille. Tätä minulla oli kolmannen lapsen odotuksessa vasta loppuvaiheessa. Mä niin toivon, että tämä tasoittuu alun jälkeen. Muuten tulee pitkä odotus väsymyksen kanssa 🥱
Nää päivät odottaen ultraa tuntuu niin pitkiltä. Jatkuvasti epäilen onko tuolla vatsassa edes mitään. Mies koittaa mua rauhoitella ja tsemppaa ottamaan vaan rennosti. Aiemmin viime viikolla, kun tuli kovat alavatsakivut niin olin varma, että kesken menee alussa niin kuin aiemminkin. Tätä mies on koittanut mulle sanoa, ettei ole vieläkään mitään vuotoja tullut niin turhaan minä stressaan yhtään.
Ja tuntuu, että mies odottaa milloin vatsa alkaa kasvamaan ku ainakin kerran päivässä on vatsassa kiinni käsillään. Tämä siis olisi hänen ensimmäinen lapsensa.