Onnittelut avioitumiselle!Tosi kiva, että neuvolassa jo ultranneet. Minulle sanottiin aikaa varatessa etteivät ultraa tai kuuntele sydänääniä, tämä jutteluaika olisi 3.1. Mies tulee sinne kans mukaan. Ja tosiaan mentiin viime viikolla maistraatissa naimisiin niin nyt hän on virallisesti sitten mies eikä kihlattu Mulla on tämmöistä heikotusta ja yökötystä aamuyöstä-iltapäivään ollut noin viikon ajan, en ole vielä oksentanut. Parin tunnin välein täytyy syödä jotain, se hillitsee pahoinvointia. Tämän lisäksi rinnat aristavat ja ”myllertätävät”, alavatsassa nippailee ja kipuilee ajoittain, herään pari tuntia aiemmin (jos en ota yöpalaa ja völillä siitä huolimatta), nenä tulossa aamulla ja mahaa turvottaa etenkin iltaisin. Mittailen aamuisin yhä lämpöäni, niin se on koholla edelleen. Siitä tunnistan myös olevani raskaana. Tällä viikolla on ollut nyt hieman epämukava olo, huomenna alkaa rv 7.
Samoja oireita, nytkin heräsin kolmelta pissalle sitten ei uni enään tullutkaan, nenä tukossa ja sitten tulikin nälkä. Tissit särkee sivuilta ja nännit on todella herkät, iltaisin paleltaa ihan hulluna niin että ihon pinnalla kihelmöi ja nukkumaan olin eilenkin lähdössä jo seitsemän aikaan mutta pilkin ysiin asti sohvalla ja sit annoin periksi. Välipäivinä ajattelin soittaa neuvolaan.