Täällä huomenna lähtisi käyntiin kymmenes raskausviikko eli 9+0 jotenkin aika mennyt tosi nopeasti, mutta toisaalta taas matelee. Oireita enemmän ja vähemmän. Kauhee turvotus ja väsymys ehkä peittää muut oireet, mutta komppaan myös tuon hampaiden pesussa yökköilyn sekä aamuyön heräämiset sekä rintojen arkuuden.. Oon plussauksen jälkeen nukkunut varmaan 4 yötä niin, että en ole herännyt jossain vaiheessa joko vessaan tai muuten vaan.
Meillä kummankaan vanhemmat eivät vielä tiedä, mutta uusi vuosi vietetään minun vanhempien kanssa, joten silloin on varmaan pakko kertoa kun ei viini maistukaan minulla myös muutama hyvä ystävä tietää, ketkä ovat olleet hengessä mukana koko yritys aikamme, keskenmenot, lapsettomuushoidot yms.
Esimiehelle olen myös kertonut, koska työssäni saatan kohdata aggressiivisia asiakkaita, joten en nyt heidän kanssaan tee töitä.
Meillä kyseessä siis esikoinen, joka sai alkunsa ovulaatioinduktiolla ja ikää minulla on 31v ja miehellä 32v
Mä tuun sua päivän perässä. Mulla huomenna rv 8+6. Komppaan tuota, että aika menny nopeasti, mutta toisaalta odottaa jo kovasti ensimmäisen kolmanneksen päättymistä.