Mulla kans hirveet suunnitelmat vielä, et mitä pitäis tehdä - ja käytäntö on ihan toinen. Saan ehkä neljäsosan suunnitelluista tehtyä, kun vauhti on hidasta ja taukoja pitää pitää + välillä ei sit vaan kuitenkaan huvita, vaikka "pitäis tehdä" vaikka mitä. Mä toivon, että ei ennen maanantaita syntys, vkl on kummityttöjen syntkäkemut =)
Tänään sentään jotain saanu aikaseks, imuroinu ja pyyhkässy lattiat, keränny lelut tytön omaan huoneeseen ja järkkäilly, laittanu nakkikeiton ja paistoin jauhelihaa fajitaksiin (lisää siis kun niitä on vielä jäljellä, syököön isäntä niitä), tyhjänny ja täyttäny tiskarin ja maksanu vinon pinon laskuja. Nyt käväsemmään äkkii asioilla ja sit tyttöä hakemaan - ja täs pikapikaa ämpärillinen vattuteetä naamariin.
Mä vaan haluisin hypätä sen synnytyksen ylitte jo... ettei tarviis kuulostella ja kärvistellä, et millon tarvii lähtee.. ja kun inhoon sairaaloitakin, niin ahdistaa sinne meno.. mut ei kai tässä muukaan auta.
Vauvikselle peukut, että olis vaan hyviä tuloksia. =) Ja Marlin, sektio menee varmasti hyvin ja toivottavasti toivut nopsaan :hug: Ja ElliEE lähtee varmaan kohta jo hakemaan vauvaa, eikös? =)