***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

koko päivä oltu liikentees... kovempii supistuksii vähän tullut mutta lopahti jossain vaihees, nyt on pitkän aikaa ollut kova paineen tunne :eek: muttei supistele...

alkaa väsyttää nää ihme supistelut..

jos menis huomenna kokeilee tramppista ku viimeks sen avul synnyttää lähettii :LOL:

pieni korjaus, itse asias nyt supistelee or jotain :/ on kipeitä, samalla paineen tunne nivusissa on kova.. tuntuu et joku oikeesti lykkää itteään väkisin alaspäin...

giraffe ja jasu 37+2
 
Onnea täältäkin kaikille, jotka parhaillaan nuuhkitte vauvan tuoksuja! :heart: :heart:

Kävin tänään äitipolilla kokoarviossa rd.n takia. Vauva painoi nyt 3.4 kg. Eli jos menee loppuun, niin olis 3,7-3,9kg. Toivon niin kovasti ettei menis loppuun, kun oon niin lyhyt itse et tuntuu jo nyt et oon ihan täynnä tuota vauvaa.. Huah! Vaavin pää oli ihan alhaalla tuloillaan, ulkosuu auki, mut sisäsuu oli kiinni. Kanavaa jäljel 1.5cm. Vain aika näyttää milloin pieni päättää syntyä.. Nytkin meinaa supistella, mut mullahan aina supisteleekin melko lahjakkaasti ennen h-hetkeä. Mulla on ollut todella kauan jo tunne, et tämä kaveri syntyy vauhdilla, mut senkin aika näyttää! ;)

Jos menis kohta nukkumaan täs eli kierimään sänkyyn! :kieh: :snotty:

Voimia kaikille, koitetaan yhdessä jaksaa loppuun asti!! :heart:

-Lydie ja möntti 37+3
 
onnea uudet vauvaantuneet :flower:

taasen niin paljon tekstiä tullu etten mä pysy peräsä mitä pitäs kommentoida :ashamed:
mutta runttis mulla ollu kans vähän samat fiilikset liikkeitten suhteen, ei tää juuri liiku, ja se 10 liikettä tunnissa tuntuu utopialta.... oon kyl maininnu siitä kolmen viikon aikana neuvolasa ja äitipolilla, eikä ne ole siihen ihmeemmin ottaneet kantaa. syke kuitenkin ollu vaavilla ihan ok. kaks viimeistä kertaa käyrillä äitipolilla oon ollu tunnin kiinni piuhoissa ja lopulta on pitäny ottaa mies ja lapsi viereen metelöimään niin maan perusteellisesti että saa muutaman liikkeen aikaiseksi ja käyrät otettua. mutta eipä ne sitten ole siitä siellä ainakaan huomautelleet mitään :whistle: et kait se on normaalia...? liikkeet kun kai vähenee muutenki loppua kohden.

mä voisin tässä samalla nyt poksua *POKS* ja luultavasti viimeistä kertaa :) 39+0 :heart:
kun 39+5 on se käynnistys, jos se nyt ottaa käynnistyäkseen sinä päivänä. esikoisen synnytys käynnisty itsestään päivää ennen laskettua ja kesti sen 20tuntia, piti vauhditella laiskistuneita suppareita oksitosiinilla ja mietin, että mitenkähän käynnistyksen kanssa sitten käykään...toivon että samana päivänä saatais nyytti onnellisesti syliin!

tsemppiä yliaikaisille ja muillekin kärvistelijöille!
itsekään ei viitsi käydä kaupassa tai lenkillä, kun alkaa ne säälivät katseet ja joko-joko-kyselyt kyllästyttää.

mut nyt pitää kiitää vessaan..

Sinimarja ja Ipana 39+0 :heart:
 
Sain ihmeen hyvin nukuttua, vaikka illalla meinasin että koko yönä ei tuu uni silmään. Nyt pitääs 2 tuntia kärvistellä kotona jännitykses, että pääsee lähteen sinne äitipolille. Mulla vaan kauhia pelko siitä, ettei voida vieläkään käynnistellä, kun ei paikat tarpeeksi kypstät. Toivon mukaan ei. Viimmeistään sitten tuun teille jossain vaiheessa kertoon vauva uutisia, toivottavasti ainakin.

Onnea uusille vauvan saanneille :heart: :flower:

Jännityksestä tärisevä Elli Ja Öttis 39+5
 
Onnea vauvaantuneille :flower:

Tääki viimeiseen asti vartonu lähtee kohta kohti osastoa ja käynnistystä.
Pitkä odotus takana, mut ehkäpä nyt sitten kohta pääsee vihdoin eleleen vauva-arkea, mitä on odotellu jo viikko tolkulla.

Ihanaista perjantaita ja viikonloppua teille :flower:

LilyMily + mattimyöhäinen rv 42+1
 
Onnea Ansuli :heart: :flower:

Tsemppiä matkaan, LilyMily, pitkään ootkin odotellut :flower:

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua!! Oli se sitten sairaalassa tai jotain muuta ;)


Me & I 38+6
(joka eilen taas kiitti näin pitkälle päässeensä muutaman viikon takaisen säikäytyksen jälkeen) :heart:
 
Onnea ansuli87 :flower:

Kohta lähtö yliaika kontrolliin... Hitto, että jännittää vaikka ei oikein tiedä mitä sitä edes jännittää kun ei yhtään tiedä mitä siellä tulee tapahtumaan...

n11na ja Urho 41+0
 
Huomenia, Ansulille onnea vauvasta!!! :heart:
Lilymily onkin odottanut sitten pitkän kaavan mukaan, toivottavasti käynnistys tekisi nopeat hommat =) N11nalle, Ellille ja Pepille ja Vauvikselle tsempit =)

ON: selkäjomottelut hävis unien myötä ja muutkin suppailut yms... mitä nyt kävin veskissä ripuloimassa taas monta kertaa. Noh, eiköhän tämä tästä - muutama päivä vielä laskettuun aikaankin, niin kerkeehän sitä.
Naurattaa, kun mies eilen kyseli, että mihinkä ajankohtaan sitä isyysvapaata nyt ottais, pitäis kuulemma tietää. Mä sanoin, et jos tietäsin niin olisin kyllä melkonen ennustajaeukko, kun eihän tässä voi tietää millonka tämä syntyy... mutta joop, tänään olis siivouspäivä tiedossa ja meinasin siivota tuon mun autonkin, ei ole pitkään aikaan siivottu koslaa sisältäpäin.

Palaillaan ja mukavaa perjantaita ja viikonlopun alkua =)

runttis ja sytkylä 39+3 (40+0 sen ultran mukaan muutes...)
 
Ja Marlinille kans tsempit, pian on sullakin sitten koitos takanapäin =)

Ai niin Sinimarja - mulle eilen just neuvolassa sano terkka,et näin loppuakohti tosiaan vauva "alkaa keräämään voimia" synnytystä varten, eli rauhottuu sen vuoksi. Ja tälläkin vauvalla sykkeet mainiot ja pää heilui vain vähän enää, eli on lähes asemissaan jo. Joten kaipa se vähäinen liike on sit ok.

 
Huomenta! Yhtenä kappaleena täällä vielä ollaan :headwall: Ei jatkunu keskiviikon lupaavat supparit.. No maanantaina äitipoli aika ja mahdollisesti käynnistys =) Tänään ajattelin viettää äiti- tytär laatuaikaa tytön kanssa ja lähtee tytsyn kans kaupungille vähän shoppailemaan ja sitten vielä ravintolaan syömään :p

Onnea paljon vauvautuneille! :flower: Hurjaa vauhtia niitä koko ajan tuleekin =)

Tsemppiä kaikille äitipolille menijöille. Toivottavasti eräpäiviä yms. luvassa =)

jonna ja pikkuveli 39+4
 
Polilta soittivat taas...aikasemmin olis pitäny sinne mennä :ashamed: :( :( Ei taida tietää hyvää...
No, sanoin että mun pitää soitella pari puhelua ku tyttö on jäämässä hoitoon...nii meinas että tuu sit normiaikaan, jos hoito on järjestetty sillee...

pelottaa.... :'(
 
AnQ
Paljon onnea Ansuli87 :flower: :flower: :heart:

Lilymilylle paljon tsemppiä ja pikaista vauvaantumista ;) :flower:

Paljon tsemppejä myös yliaikaisille, toivottavasti saatte eräpäiviä tai pääsette hommiin samantien! ;)

Täällä on ihan vetämätön olo, esikoinen oli mummulassa yökylässä, joten ilta meni aika rauhallisesti vaan ollessa. Nukuin hyvin, mut silti on olo, että vois vielä torkahtaa - uni vaan ei tuu! Vauva on kans täällä ollut nyt aika hiljainen, yleensä siis myllyttää niin että tuntuu tulevan ihan väärästä kohdasta ulos. Jos sitä söis aamupalaa ja kuuntelis vähän.. Tarkoitus olis yhdentoista maissa treffata kaverin kanssa, käydään kai kirppiskierros heittämässä. Kai tää päivä lähtee tästä vähitellen käyntiin.. :snotty:

Muoks. Vauvikselle paljon haleja ja megaisot tsempitykset :heart: :flower:

AnQ + tyyppi 39+2
 
Onnea vauvan saaneille :hug:

Ja onnea niitä hakemaan pääseville :flower:

Täällä pitkästä aikaa huonosti nukkuttu yö takana. Ensin sai hypätä vessassa monta kertaa. Ja sitten ei saanut asentoa nukkumiselle enää. Kun kummallakin kyljellä teki kipeää ja huonoa oloa |O.

Eilen oli neuvola. Kaikki kunnossa. Ja oma tätikin oli lomalta palannut. Ei tykännyt yhtään siitä, kun lääkäri ei minkäänlaista koko arviota ollut antanut. Sanoi kun se on tämän (luultavasti ainakin) viimeisen lääkärikäynnin tarkoitus, että katsotaan mahtuuko vaavi syntymään. Etenkin jos menee yliaikaiseksi.

Mahan perusteella taisi terkkakin olla ensin huolissaan. Mutta kun tunnusteli, sanoi ei tää niin iso olekkaan mitä pelkän mahan katsomisen perusteella luuli. On kuulema vaan maha pullahtanut niin eteen. Mutta yliaikaiseksi ei kuule tarvitsisi mennä. Kun minkään laista synnytystapa arviota ei oo miulle ikinä tehty. Mutta edelliset on mahtunut mainoisti tulemaan kun on pieniä olleet.

Harkkasuppareista + lonkka/selkäkivuista sanoi että hyvä homma paikat aukeilee pikku hiljaa.

Moona ja poju 37+5
 
Huh huh, ku väsyttää.. En tykkää herätä herätyskelloon.. Mutta pitäähän lapsukaiset päiväkotiin viedä.. Ajattelin, että voisinhan mä edes hetken vielä nukkua ennen kuin kuopus herää, kun tuun kotio.. Mutta väärin ajateltu.. Neiti heräs 5 min päästä tulostani..

Ja tänään olisi vaikka mitä tekemistä.. Oon mä saanu astianpesukoneen tyhjennettyä, imuroitua.. Mutta tänään pitäisi jatkaa vielä vaippojen ompelua. Puolet on jo tehty, mutta 4 vaippaa olisi vielä jäljellä..

Tässä eilisen päivän saldo: 3 AIO-vaippaa (S-koko, noin 3-6 kg)


Sitten mua on alkanut ärsyttää tuhottomasti se, että Isäntä nukkuu helvetti 10-12.. Ja ei vaihda vaippoja ei mitään.. On perkele kuin 4 tähden hotellissa. Ainoa mitä tekee: on ruoka.. Ja jos kaupunkiin lähden, ni pitää lähtee myös mukaan. Vaikka kuinka asiasta yrittää hänen kanssaan keskustella, että luuleeko hän tosissaan, että minä oon se joka hoitaa 4+1(isäntä) lasta.. Mutta mikään ei mene jakeluun.

--

Rebeska: Onnea! :flower:

Ansuli87: Onnea! :flower:

LilyMily: Tsemiä käynnistykseen!

vauvahaaveita: Voimia! :hug:

--

RD & Pörriäinen 39+2 :heart:
 

Yhteistyössä