***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

JEE! Neuvolassa käyty ja pääsenkin jo huomenna yliaika kontrolliin vaikka sen piti olla vasta maanantaina. Kaikki on kunnossa mutta maanantaille ei löytyny aikaa ja lupasivat ottaa mut vastaan huomenna! Jeah! Ei tartte viikonlopun yli kärvistellä!

n11na ja Urho 40+6
 
vauvahaaveita.. oliko teillä kissa? eikös sellaset kokeet oteta alkuraskaudesta ... vai miten helposti se tarttuukaan??

ja UD tai joku mitä tarkoittaa että .. "rinnat on ihan pakissa" :LOL: :LOL:

Meillä oli suuuper herkkua välipalalla :p omasta kasvihuoneesta melonia.
on muuten sitten tosi makeaa kun pitkällä päivällä kasvanutta siis sellasta että tämä karkinhimoinenkaan ei voi 4-5 siivua enempää sitä syödä -..
mutta huippu hyvää verrattuna esim siihen mitä joskus thaimaassa syötiin tuoreeltaan tai kaupasta ostaa espanjalaista niin sokeripitoisuudeltaan IHAN toista..

Suppis 38+5
 
vauvautuneille oikein paljon onnea!!!! :flower:

Aika nopeata toimintaa kyllä ollut joillakin.... :) Mä oon tässä jo muutaman kerran luullu, että nyt pääsis toimiin... Mutta ei ainakaan vielä. Eikä mitään merkkejäkään tällä hetkellä.

Eilen oli ihan uus s:kin käytössä!! :D Nimittäin SÄRKÄNNIEMI!!! :LOL: Oli kyllä rankka reissu ja olis hyvinkin voinut auttaa asiaan... Hankala oli kävellä, kun kotiin päästiin. Sitten vielä illan päätteeksi pari kuppia vattuteetä, siivoomista ja saunaakin. Seksi kyllä eilen ihan puuttu. Miestä ei niin kovin kiinnosta tuo, ainakaan niin kovin usein enää tässä vaiheessa. :kieh:

suppis Toksemia tarkoittaa raskausmyrkytystä....eikä näin ollen tartu... Sekoitit varmaan toksoplasmoosiin? :)

Mulla tuli tossa lueskellessa paljonkin asioita mieleeni, mutta niitä ei sitten enää muista tässä vaiheessa, kun on monta sivua lukenut. :)

Tiinuz ja vaavi 37+4
 
Heh, mäki muuten ihmettelin hetken ku neuvolatäti rupes toksemia kokeist puhumaa. :D Et eikös se käyty jo alkuraskaudesta.. mut sit tajusin et se tosiaan on se raskausmyrkytys ja se oli vähän pidempi se kissoista tarttuva toksmo juttu. :D

Täällä supistellut koko päivän ja olo on karmea kun särkee niin pirust selkää ja maha. Mut ei kuitenkaa niin säännöllisiä ja kunnollisia oo noi supistukset et täs viel mihkää lähdös oltais.. Noo, huomenna sit äippäpolil käymää kuulemaan toksemia tulokset. ;) Ja eiköhän ne tilanteen tarkista samalla..

Tänään jo saunottu ja toinenkin ässä harkinnassa.. Olo ei vaan ihan sellanen oo et huvittais... noo, koiran kans jos lähtis ainaki kävelylle.. :D
 
Vauvikselle huomiselle tsemppejä, toivottavasti tulos on nega :hug:

chevanne millasia lenkkejä jaksat vielä tehdä koiran kanssa? Itse en enää kerralla pysty tekemään kuin ihan muutaman kilometrin verran :(

Äippäpoli kuulumiset tältä päivältä..
Vauvalla painoa tullut viikon takaisesta noin 200g ja tällä hetkellä siis painoa noin 2360g, ensi viikolla pitää käydä neuvolassa ja seuraavalla taas polille, seuraavat vielä kasvua, vaikka kasvaa alakäyrällä,niin on kuitenkin aina jonkin verran kasvanut omalla käyrällään.
Kohdun ulkosuu auki sormelle, kanavaa noin 1cm.

Marsa POKS 37+0 !
 
Tsempit kaikille niitä tarvitseville!

Täälläki huomenna aamusta äippäpolille... nyt jännään varmaan koko yön että joko ne alkaa käynnistämään ja onko alakerrassa tapahtunu mitään, kivasti ainaki vauva painaa sinne että vois kuvitella jotain tapahtuneen. Ja kun on ollut noita menkkamaisia jomotuksia, varsinkin eilen.. Tänään olen myös pongannut.. Tietty toivoisin et tää käynnistys itestään, mutta sen verran jo rajottaa normaalia elämää tää maha ja supistelut.

Käytiin koko perheen voimin HITAALLA kävelylenkillä, tyttö pyöräili ja pysähtyi jatkuvasti ihmettelemään ties mitä.. nyt iltahommat ja nukkumaan :) tuleepa huominenkin nopeampaa..
 
marsa22 no tääl ei tarvi puhuu mistää kilometreistä. :D Hyvä ku puolisenki kilometriä raahautuu ni alkaa olee ihan tarpeeks. :D En oo noitte nivuskipujen takia aikoihin pystyny kunnon lenkkei enää tekee..

Sohvalla ku makasin puolistuvas asennos ni 5-7min välein tuli koko ajan voimistuvia supistuksia, kesto 20-60sek vähän vaihdellen.. Sitä parasta ässää meinattii kokeilla mut ei oikee nyt innosta.. kun väliajatkin särkee kuitenki.. Mut jos nyt lähtis koiran kans raahautumaan vähä pihalle ja kattois et jatkuuko supistukset vai ei.. Eipä tarvi haaveilla tätä menoa nukkumisesta ens yönä.. Mut en mä kyl viel mihkää näytillekää lähe..
 
Onnea vauvan saaneille! :heart: :flower:

Täällä kans tänään supistelu koko päivän mukavasti. Jopa niin, että saanut persustaa keinuttaa ja puhallella, 10 minuutin välein tuli parhaimillaan, ennenkuin laantui. Niinkuin orotinkin. Lenkillä kävin ja saunaan ajattelin mennä, se yks S ei nyt jaksa kiinnostaa.

Huomenna kans aamusta se äitipoli aika ja mielen kiinnolla orotan sitä. Saas nähä saako ens yönä nukuttua, kun jännittää mitä ne sanoo. Käynnistetäänkö vai mitä. Huomennahan olis "hyvä" synnyttää perjantai 13 päivä. :LOL:

Elli Ja Öttis 39+5
 
Terveisiä sairaalasta!! :wave:
Tulin vaan nopeasti ilmoittamaan että meille syntyi 'pieni' poika maanantaina 9.8.2010 klo 16.23 :heart: 3830g ja 51cm ;)
Tänään kotiuduttiin, poika on hiukan keltainen joten sitä täytyy tarkkailla, muuten hän on täydellinen :heart:

Täälläkin painitaan täysien tissien kanssa!! NÄÄ ON KIPEET!! Ja ei nää ees näytä tisseiltä, ku joltain jäätäviltä tykeiltä :D Hehe

Onnea kaikille muillekkin vauvan saaneille :heart:

Rebeska ja 'Juhani' 3päivää <333
 
Onnea vauvautuneille!

Tsemppiä n11na kontrolliin. Mulla vasta maanantaina neuvola ja sen jälkeen varaillaan aikaa kontrolliin. Esikolle nousi eilen kuume, toivottavasti menis pian ohi, ettei tarttis viedä häntä hoitoon kipeänä. Viikonlopuksi suunnittelin varaavani ajan tutulle vyöhyketerapeutille, josko hän sais synnytyksen käynnistymään. Olikos jollain kokemuksia vyöhyketerapiassa käynnistyksestä?

Mymmeli 40+6
 
AnQ
Vauvikselle paljon tsemppiä, toivottavasti ei ole mitään hätää :flower:

Rebeskalle suurensuuret onnittelut! :heart: :flower:

Mie kävin piiitkästä aikaa kaupungilla ostoksilla, lähdin etsimään vihreetä vauvan pipoa ja löysinkin sen, jes. Kotiutumisvaatteet on nyt sit valmiina! Harmi, että toi köpöttely sai ainoastaan aikaan sen, et meikän jalat on ihan hiton kipeät! Se ei kuitenkaan ollut se, mitä hain :D Laitoin kyllä saunan lämpenemään, ehkä auttaa ainakin näihin jalkajomotuksiin.. En uskokaan, että meikäläisen vauvaantumisvuoro ihan heti tulee.

AnQ + tyyppi 39+1
 
Jaahas , taas tuli päivitettävää :)
Onnea VAUVAUTUNEILLE !!!!! Toivottavasti osasin taas laskea nuo rv:t oikein ... :saint: , ilmoittakaahan jos on korjattavaa !

Itse odottelen josko oma olo hieman alkaisi helpottamaan , kun kivut ovat pienentyneet , vaikka tuo sektiohaavan yläpuoli (sisältä) on edelleenkin turvoksissa ja arka verenpurkauman takia , mutta tuonhan pitäisi sitten jossain vaiheessa alkaa itsellään sulautumaan pois ... kunhan ei ala tulehtumaan ... Mutta olo ainakin on nyt ollut hieman parempi :)

Voimia vielä odottaville ja supparituulia niitä toivoville !!!!

neitim + tytsy 1viikko ja 3 päivää
 
Hips, Rebeskalle onnea onnea =) :heart:
Tosta tissien pamahtamisesta niin muistan esikoisesta, että häh, ei mulle mitään tämmöstä kerrottu :D Siis oli vaan menny jotenkin ohi koko homma ja olin ihan ihmeissäni et mitkä hemmetin silikonidaissut mulle oikein pamahti, muutamassa tunnissa - ja teki kyllä kipeetä! No, nyt osaa ehkä jo varautuakin kun tietää, ettei se ikuisesti sit kestä.

Äsken tuli semmonen pari minuuttia about kestävä t-o-della kova supistus, meinas jalat alta lähtee. Koko illan onkin särkeny alaselkää ja tuntunu, että tuolta alakerrasta joku punkee pian ulos. Jospa nämä nyt sit valmistelis siihen h-hetkeen =)

Mulla on ihan melkein huono omatunto, kun tyttö on nyt hoidossa päivät. Siis kun sit käyn kaupalla yksin jne, niin on ihan orpo olo, kun normaalisti aina otan tytön mukaani. Toisaalta, kai tässä vaiheessa se lepokin on jo sallittua, että siks mä vielä tän kuun hoitopaikkaa pidin...ja jos päivällä tulis lähtö, arkena siis, niin olis sit tyttö jo valmiina hoidossa ja sit vois anoppi käydä tytsyn hakemassa pois kun pääsee tänne. Mutta jännä juttu, että sitä kaipaa sitä omaa ja rauhottumis/lepäämisaikaa, mutta sit kuitenkin on niin kiva olla tytön kanssa ja touhuilla kaikkea... ristiriitaista. No, muutaman viikon päästä sitten ollaan päivät tyttö, vauva ja minä, ja illat ja viikonloput sit isäntäkin paikalla, niin enköhän mä sit saa (seuraavat vuodet) olla ihan riittämiin muksujen kanssa.

Tsemppiä vauvikselle kokeisiin, ja toivottavasti olis negatiivinen tulos - tai sit et lähtis syntymään :hug: Onkohan neitikat jo tositoimissa? Elli Eekin varmaan piakkoin pääsee matkaan...

=) runttis ja sytkylä selkäjomotuksineen....
 

Yhteistyössä