***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

olikohan se suppis joka ihmetteli tuota mun "rinnat pakissa" sanomista :LOL: eli suomeksi tissit ihan täynnä!! :D Mulla tosiaan kun tuo maito nousee niin rinnat kasvaa ihan älyttömästi, ovat todella kovat ja kipeät ja tavara ei liiku mihinkään. Toissayönä oikeesti itkin sängynreunalla kun niin kovasti kipusi. Onneksi on alkanut jo maito herumaan normaalisti.

Tässäpä meidän Fiina-neiti :heart:



 
Kiitos UD selvennyksestä :LOL:

muuten.. mulla on auttanut maidon herumiseen noi mammateet. onko muut niitä kokeilleet??
ja minulla myös pamahtaa tissit sellaseksi ilmapalloiksi eteen ja vasta siittä alkaa jonkun päivän päästä tulemaan kunnolla maito..
siinävaiheessa ei tod. kannata jättää syöttämättä vauvaa vaan roikottaa vaikka kokoajan niin alkaisi aukeemaan..
saapa nähdä auttaako tää mun magnesium kalsium kuuri tähän vaivaan..??

Onnea uusille vauvansaaneilla Rebeskalle ja Ansulille :heart: :flower: :heart:

ja vauvahaaveille tsemppiä :hug:

huhuhuh.. mä olisin kyllä valmis tänä viikonloppuna lähtemään synnytykseen :saint:

ajelin eilenkin nurtsia tuolla päältä ajettavalla oikeen möykkelikönmöykkelikön paikalla pari tuntia.. eipä ollut mitään vaikutusta..
jos tänään jatkaisi nyt illasta.. :LOL:

oli neuvola.. nyt on pariin viikkoon noussut paino 3kiloa.. nyt siis turvottaa oikeen kunnolla..

Suppis 38+6
 
viime yönä ei pahemmin nukuttu, ipana pomppi mahassa, poraili päällään alakertaan, vihloi, pissatti, ripuloi ja supisteli harvakseltaan...huoh. nukuin pikku päikkärit, jos sitten illalla ilman viilettyä lähtis taas esikon kans marjaan ja sieneen :)

jaksuja pallomahoille!

Sinimarja ja Ipana 39+0 :heart:
 
Täällä erelleen. Oon ottanut 1000g panadolin ja kävin saunas. Tuntuu, että supistelut rauhoottu jonkun veran. Kävin nyt sitten kävelyllä ja tuntuu, että jopa vois tulla supparit takaasikkin. Tää on kans yhtä arpomista, että onko tää nyt sitä, että mennään vai ei. :headwall:
Nyt tuli jo kunnon suppareita mahaan, ettei voi vain menkka jomotuksesta puhua....sai sanoa jo, että särki jo kipeää. Ja välillä tuntui, ennen tuota panadolia, että joku tunkee puukkoa sun selkärankaan. Sii ä vaihees tuli mieleen, että tätäkö se sitten on....Monta kertaa vaan pahempana.
Mutta toivon, että palautuis nuo supparit kunnollisina ja pian. Muuten loppuu pian usko, että tää tulis pihalle.

Fiina neiti niin suloinen. :heart:

Elli ja Öttis
 
täältä pikaiset terveiset tyksistä.. supparit äity niin pahaks et oli pakko illal lähtee. puol senttiä oli kanavaa jäljellä.. olin niin kipeä et ottivat sisään.. yöl meni sit vedet.. ja nyt sit vaan odotellaan.. ei oo herra suvainnu vieläkään tulla ulos.. nyt kyllä alkanu taas supistukset kovenee.. tulehdusarvo oli noussu voi olla et pian sit aletaan käynnistää jos ei ittellään tule...

rv 37+4
 
Poika syntyi 13.8 klo 03.15 rv. 39+6 pituus 50 cm ja paino 3370 g pipo 34,5 cm. :heart:

tarinaa sitte kun kotiin pääsee. Aika rankka oli synnytys, mutta nyt tuo ihana palkinto tuossa vieressä tuhisee.

Onnea muille kans jotka vauvan tässä välissä saaneet :flower: :heart:

tsemppiä mahakkaille.
 
Onnea teille kaikille vauvan saanneille! :flower: =)

neuvolalääkärissä käyty ja ei oo mitään tapahtunut tuolla alhaalla..taitaapi tää vauva mennä yli lasketun.
Ultrasi ja sai painoksi tällä hetkellä 3120g =), no en tiiä kyl kannattaako niin luottaa noihin arvioihin .
Kunpa täälläki alkaisi pikkuhiljaa tapahtumaan jotain!

-Jensspa ja vaavi 39+4
 
Peppi78 ja AnQ onko teillä imetys onnistunut käynnistettyjen synnytysten jälkeen?

Pohdittiin miehen kanssa, että mahdettaisko päästä jo maanantaina synnytykseen mentäessä perhehuoneeseen... sais rauhassa kipuilla... ettei tarttis osastolla olla muiden silmien alla? Kellään kokemusta?
 
Mullahan eka käynnistetty ja toinen spontaanisti alkanut, joten voin vertailla B) Maidontuotanto lähti kyllä ihan yhtä nopeesti käyntiin, eli joskus vuorokausi - kaks vuorokautta synnytyksestä pamahti tissit täyteen. Ja voi että se on kauhea tunne. Jos jollain on kikkakakkosta tuohon niin kuulen minäkin mielelläni. Mulla on auttanut vaan imetys, pumppaus ja aika. Kaalinlehdet vie sitä kipua vähän, ja jouduin mä ihan särkylääkettäkin syömään...
 
Katjuska, onnea!!! Ihania vauvakuvia muutoinkin täällä taas :heart:
Tänne ei ihmeitä, ipana poraa tuonne alas päällään sen minkä kerkee ja tänään on liikkunu (potkiskellu siis) aika paljon. Nyt pitänee mennä nakkaamaan tyttö nukkumaan, kun kellokin on jo vaikka mitä.

Hei olikos teillä mitä suunnitelmaa vauvan vaatteiksi jos on viileämpi keli kun lähtee kotiin? Siis bodyn ja puolipotkareiden, sukkien ja pipan ja tumppujen lisäksi? Meillä on semmonen karvaturrinen 56 cm kokoa haalari, mut siinä on pieni toppaus, se on varmaan liian kuuma? Puuvillainen haalari olis ehkä kivempi???? Argh, alkaa sit taas tuo pähkäily ettei palelluta/paista pientä ipanaa vaatteilla... isomman kanssa on jo paljon helpompaa :D

Mutta nyt nukuttamaan tyttöä =)
muoks, siis viemään tyttö nukkumaan, ei onneks ole tarvinnu pahemmin nukutella =) --> pötköttää jo.

Nyt rahkaa iltapalaks ja jotain muuta hyvää....


 

Yhteistyössä