*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

Me9jabonus On kyllä niin hyvässä kunnossa masukuvasta päätellen, kateeksi käy :)

annala Mä en oo hakenu sikainfluenssa rokotetta enkä meinaa, vaikka neuvolassa tarjosivatkin, yksi keskenmeno takana on saanu mut niin säikyksi että päätin olla ottamatta. Teidän vauvalla oli kuitenkin kaikki hienosti :heart:

Äitiysvaatteista.. oon tilannu h&m:ltä mammavaatteita mut ei oo tullu vielä, pitäs jostain löytää vielä farkut..

Ollaan perheen kanssa huomenna lähdössä mökille ja jospa sitä kylpylässäkin päästäisi rentoutumaan, eli netti pimennossa menee ensi viikon lopulle.

Hyvää vkonloppua,arvon ladyt :wave:

marsa & Nyytti rv14+1
 
Tänään tuli ihania uutisia , saatiin myytyä talo ja tehtiin kauppakirjat , tosin saadaan muuttaa pois vasta toukokuun lopussa ... Tilattiin illemmalla pizzatkin ja oli hyvä fiilis ... sitten tuli porukoilta viestiä että heidän yksi koira oli päässyt kivuista ja oli nyt taivaassa ... huoh , veti kyllä olon matalaksi ... No onneksi oli jo sillain vanha koira ja juuri todettiin todella sairaaksi , joten ei onneksi tarvinnut kärsiä kauaa!

Nyt nukkumaan , jaksaa huomenna herätä taas ennen klo 6 aamulla , kuten joka aamu nyt tällä viikolla ....

neitim
 
Huomenia!
Töistä tuloa (tosin oli kyllä lyhyt työ yö, noin tunnin verran meni lehtilenkillä), nyt odottelen, jotta saisin sokrut mitattua ja pääsisin takas nukkumaan. Mun esikoinen on isällään, joten meillä on miehen kanssa vapaa viikonloppu.

Maijamehi ja Toukka rv 18+6
 
Neitimille onnea talokaupoista :flower:

Kiitokset vatsakehuista :ashamed: :D Kyllä ne kilot taas reisiin ja peppuun kertyy mutta aika pieni oon kaikenkaikkiaan kyllä.Maha kasvaa varmasti huiman suureksi kunhan kunnon kasvuspurtin ottaa.Kun ei ole vartta jossa kasvaa ylöspäin,kasvaa kaiken mittansa ulos :D
 
Minä oon muutamat mammahousut ostanu, ja kesäksi jo shortsitki löysin h&m:ltä. Äitiyspaitoja en oo ostanu, enkä osta. Jonkusen pitemmän peruspaidan oon ostanu mitä voi sitten pitää eiraskaana ollessaanki :) Mua himmotas hulluna ihan kunnon pillifarkut, ja Nelly.comista semmoset löysinki. Mutta ku en oo mikään hoikka, niin en taida sitten uskaltaa ostaa :/

Marlin ja papu 18+4
 
Mä löysin kans H&M:ltä kesäks mammashortsit.. 7e.. ei paha
Tänään aattelin käydä tsekkaan yhen vauvakaupan, jossa mammavaatteet -40% vielä tänään.
Parit farkut on jo ja yhet mustat suorat housut, jos jaksais korjata ne... Paitoja en aatellut hamstrata, mutta jos joku kiva tulee vastaan, niin mikä jottei.. ;)
Kevättakin löysin viimeks alerekin tuotteista vielä -50% hintaan. Eli 15e.. Olin kovasti tyytyväinen.
Mammakalsareita kerroinkin jo aiemmin halajavani. Niitä käyn siis ensisijaisesti ettimässä.

Koulussa on ollut tiukka rypistysviikko, joka jatkuu vielä viikonlopun yli maanantaihin, sit onneks on perioditauko, jonka aikana tosin tarvis tehä tuo ja tuo ja vielä tämä ja nuo... :eek:

Ens viikolla neuvolalääkäri (joka siis siirrettiin aikataulupäällekkäisyyksien vuoksi ja johon mun ei välttis alkuraskausultralääkärin takia tarvis mennä ).
Ajattelin hyödyntää kaikki tarjottavat palvelut ja seurailla/seuratuttaa vointia ja kasvua ja raskauden etenemistä.

Månsku ja välillä "kovastikin" pyllertävä pikkainen 16+0 POKS
 
Hämäläisenä olisin nyt vasta mukaan ilmoittautumassa, jos sopii... Täällä odotellaan onnellisesti neljättä, la 13.8., ennestään pojat 11/02, 05/05 ja 04/09. Sairaalana K-HKS.

Ihan alunperin ei ollut tarkoitus ihan näin pienellä ikäerolla mut eiköhän sitä selvitä, kun 2 vanhinta koulussa ja päiväkodissa (keskimmäinen aloittaa ens syksynä varhennetun eskarin). Ja muutenkin, kun vauva-aika ei ole mitään uutta ja ihmeellistä :) Kovin monelle ei olla vielä kerrottu, sattuneesta syystä :D En nyt mitenkään häpeä ikäeroa mut tuntuu ettei ihmiset ymmärrä, ja kun on jo neljäs tulossa. Omat vanhempani kyllä tietävät jo ja ymmärtävät suurperheellisinä...

Raskausaika on mennyt hyvin, alussa tietenkin oli jonkin verran pahoinvointia. Vielä mahtuu tavalliset farkut, sellaiset korkeavyötäröiset ei-hyvin-istuvat. Valitettavasti hyvin-istuvien, hyvännäköisten farkkujen käyttö piti lopettaa jo ajat sitten, kun on matala vyötärökin niissä. Np-ultrassa oli kaikki hyvin, nyt odottelen maaliskuun loppua ja rakenneultraa, josko siellä "tyttö ja letit" näkyisivät, kuten vanhin poika toivoo :LOL:

Noniin, viikkokausia pähkäiltyäni tuli tänne kirjoitettua. Muistaakseni täällä on muitakin hämäläisiä...

Oinas74 + Taimi 17+1
 
mua on niin alkanu huolestuttamaan ja pelottamaan että vauva kuollut / lopettanut kasvamisen kun mulla ei vatsaa OLLENKAAN. en edes tunne että kohtu olisi kasvanu. olen 167cm / koko M ja taaksepäin kallistunut kohtu. pelottaa. nyt on viikonloppu niin en pääse edes ä polille soittamaan. tai neuvolaan. ei ole kerta kaikkiaan raskausoloa ollenkaan. huoh. en tiedä mitä tehdä ja ajatella :(

korvapuusti rv 17
 
Matilda84
Menin ja ostin vaunut, hups :D http://www.emmaljunga.no/celebration/allproducts/index.asp?lang=NO CityCross Celebration Creme, quadrolift celebration Creme (pehmeä kantokassi),jalkasuoja samaan sarjaan.Aika tyyristä kyllä toi vaunujen osto! Piti käydä vaan kattoo ja noi iski heti silmiin. Kiertelin ja koitin taivutella itteeni joihinkin muihin vähä halvempii,mutta ei antanut periks.Ne oli vaan pakko saada.Maanantaina saadaan vaunut jo kotiin :heart: Noi on melkein kokonaan nahkaa,eli helppo pitää puhtaina.
 
korvapuusti Ei mullakaan näkynyt maha ollenkaan rv 17 eikä ollu mitään oireitakaan. Pelotti kyl tosi paljon, ettei vaavi oisi elossa ja olin aika skeptinen neuvolaan mennessäni, mut kuulu kyl nii vahvat sydänäänet et pelot kaikkos kyl samantien. Nyt menossa rv 19+1 ja vatsa on plompsahtanu vasta tän viikon aikana tohon eteen. Ei se viäkään näytä miltään vauvamasulta, mut on jotai sinne päin kuitenki nyt enemmän :) Kyl se siitä pikkuhiljaa kasvaa sullakin aivan takuulla :hug:
 
Hei NeitiKat missä tuommoinen nettikauppa on??
oon ollu liemessä kun en löydä itselle kevään reissuun ja kesälle odotusajan vaatetta..
oon kuitenni koko 44 tai L-XL niin ei ihan normi kokoa niin sapettaa kun ei mitään löydy..
joo löyty yhdestä paikasta mutta farkkucapreilla, sukkahousuilla*2, trikoocapreilla ja hameella olisin köyhtynyt 160? niin kourasee liikaa lompsaa..

ja hei POKS 17+0 :D
 
Suppis76 http://www.missymom.net/ Vaatteet hintavia, mut käy heidän varastomyynnissä, joka pidetään Malmilla niin sieltä voi tehdä löytöjä (jos siis asut pääkaupunkiseudulla päin)!

Liikkeet voimistuu päivä päivältä, aivan ihanaa!´ =) Jotenkin alkaa itse rentoutuu kun alkaa tuntea niitä muksauksia ja potkuja, dopplerikin saa jäädä kaapin päälle "pölyttyy" ;)

jaaha työt kutsuu! :wave:
 
mammakalsareiden lisäks mukaan lähti yks toppi, turkoosi IHANA kesätunika ja peruspaita...
mutta hei, -40%!!! :D
Olis kyllä ollut aika kivoja farkkujakin....

Oinas74
: tervetuloa :wave: Samalle synnärille menossa

FB-ryhmä: elokuussa 2010 synnyttävät. Sitten liittymispyyntö ja tovi odottelua.
Ite en oo päässyt vielä mukaan/vauhtiin siellä kirjoitteluun, vaan täällä tulee enempi ja vähempi notkuttua..
:)

 
Täälläkin käyty vaunukaupoilla tänään. Mieleiset löytyivät, mutta mennään ostamaan ne vasta sitten keväämmällä. Muuten varmaan lykkisin niitä tyhjänä ympäriinsä :LOL:

Täällä oksu lentää edelleen, nyt taas aamuin illoin. Alan jo oikeasti uskoa, ettei tämä lopu ennen elokuuta. Onneksi tähän alkaa sentään pikkuhiljaa jo tottumaan :kieh: Onhan tässä jo 11 vkoa enemmän ja vähemmän oksuilua takana.

Jonetta: Ihanan lähellä rakenne ultra jo sinulla. Itsellä vielä kituutettavaa kaksi viikkoa. Aika matelee, kun jotakin oikein odottaa ja jännittää.

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Sipsunen & Nalle 17+6 :heart:
 
Matilda84
Sipsunen mä olisin kanssa halunnut ostaa myöhemmin ,mutta tota mallia on vain rajattu erä ja vähän enään jäljellä. Pitää ihan varata tms. Siks joutu ostaa heti että sai mitä halus. Just mietin että mihin ne majoitan kotona ,ettei ne oo tiellä saatika kissa revi niitä.

Toivottavasti Sipsunen kohta helpottais toi pahoinvointi sulla :hug:


 

Yhteistyössä