*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tervetuloa uudet :heart:
kahvia juon juu, parasta aikaakin.. töissä en yleensä ku sen yhen kupillisen mut ku on vapaapäivä ni uppoo enempikin.. ja sit energiajuomii menee myös jonkinverran.
jossain muuten oli juttua et ennen maaliskuu ollu ruuhkasin aika synnyttää kun on nää 'juhannuksena alkusa saaneet' mut nyt se on siirtyny heinäkuuks..jotenkin koko aika ajattelin et tällee kesällä ku synnyttää ni ei oo pahemmin ruuhkaa.. viimeks ku tällasen 'juhannuksena alkusa saaneen' synnytin ni pääsin viimeseen vapaaseen saliin, lohja on pieni sairaala et saas nähä kuin ny..

Täällä mamma on päästäny visan valloilleen. Pojalle tilattiin Phil & Teds sport rattaat apple väriset

http://www.preciouslittleone.com/thumb/phpThumb.php?src=../images/products/large_philandteds_sport_apple.jpg&w=450

cocoon joka on samanvärinen, sisaristuin, sadesuoja ja uv suoja singlenä ja tuplana molemmat. Siskolla on samanmoiset kärryt ni mummo pääsee molempia poikia lykkimään kätevästi :D Tilasin myös Ed Hardyn tutin, tuttinauhan ja pullon... Vaatteita ei juur tartte ostaa ku siskon poika on vasta vuoden ni siltä on jääny mukavia vaatteita.

n11na ja poika 20+4

Theresia Tervetuloa ! Saako vielä udella ikää ja synnäriä ? :)
Toivottavasti loppuraskaus sujuisi kuitenkin paremmin !
Meillä on 1 poika ja 3 tyttöä , joten poika olisi kiva , mutta varmaan tulee tyttö :D :heart:

neitim

n11na Ihanan pirteet rattaat :heart:

Pitäisköhän munki tökätä meidän kärryjen kuvat tänne :D
Elämäni kalleimmat vaunut ja viimeiset sellaiset :whistle:
Voin sanoa että piti olla erittäin hyvä perustelu tehtynä ukolle,että sain ostaa nämä. :D

Niin ja ennen kuin kukaan saa sydäriä että vaaleet ja lapset niin tosissaan nää on melkeinpä kokonaan nahkaa,siksi uskalsin ottaa tämän värin :saint:

Tässä olisi näitä miun masu kuvia.

vko 17+2

Picture1121.jpg

tässä kuvassa näyttää jotenkin isohkolta

Picture1122.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Meillä on 1 poika ja 3 tyttöä , joten poika olisi kiva , mutta varmaan tulee tyttö :D :heart:

neitim

Kiitokset =)
Saa udella, ikää 35 ja synnäri Naistenklinikka. Ei pitäisi varmaan sanoa, mutta mulla on vähän tyttöolo :laugh: Mutta olisko se vaan siitä, että niin toivoisi tämän viimeisen olevan tyttö. Ei mee tasan, mä yritän varastaa sulta vähän tyttöenergiaa ja laitan poikaenergiaa tilalle, onnistuisiko se niin :D

Ihania masukuvia:) Kunpa vain omakin masu kasvais.. Mun omaan silmään näyttää vieläkin pelkästään makkaroilta eikä vauvamasulta. Voishan sitä tietysti ottaa kuvan niin muutkin näkee..

Tämän päivän vaavi jonkin verran potkiskellut :heart: Ihanaa, mut kuitenkin vielä epäilen et onko noi ihan oikeita potkuja :laugh: Taidan olla vähän hölmö...
Onneks huomenna on ultra niin pääsee näkemään vaavin kuvaruudusta.

Maijamehi ja Toukka rv 21+2

Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:
Mukava kun meitä isoja tyttöjä on enemmänkin =) . Millä viikoilla muilla on alkanut vauvavatsa näkymään?
Mulla jäi laihdutusoperaatio vähän puolitiehen kun hokasin, että olin raskaana. Sain onneks n. 20kg tiputettua. Synytyksen jälkeen jatkuu =) .

Mun profiilissa on kuva 12-13 viikolta.. (12+2?)
Aika möhö, mutta toi etuistukka vissiin työntää kunnolla esiin (+turvotus)..
Onskut pudotuksesta!! Ja tsemppiä jatkoon!
Mä olin tiputtanut 16 kg ennen raskautta ja 10 jäi vielä aikaan imetyksen jälkeiseen. :)

Sipsunen Mikä toi Kela-korvaus 4D:stä ennen viikkoa 24 on?? Kerro toki lisää

Onnea ihanista ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille

Mä oon vaan kiireinen ja väsy, väsy ja kiireinen... (story of my life)

Månsdottir ja myllertäjä (mutta pienellä, ku ei oo niminimi ;D)
18+3

Moikka!

Apua mätin juuri kaksi käsin lontoonrae suklaata, lakua ja jäätelöä, voisin vieläkin mättää, apua tätä himoa!!!

Mahassa myllerretään jatkuvalla syötöllä =)

Mahasta, että hauska juttu, kun välillä tuntuu että niin isona ja pinkeenä ja seuraavassa hetkessä "vetäytyy" takaisin.

Kunpa aika nyt vaan menis äkkiä...pääsispä jo kesä ja mamma lomalle :)

21+6

Ihania masukuvia!! ja onnittelut kaikille ultrassa käyneille :heart: :heart: :heart:

Mahaa ei vieläkään näy täällä, ehkäpä se sieltä vielä nousee näkyviin :/
Vitsit kun itselläki olis äkkiä se ultra, mutta on vasta 12.4 ja gyne tekee sen äippäpolilla.

Verenpaineesta sen verran että mulla on koko ajan ollut käytössä albetol niminen verenpainelääke. Ymmärtääkseni on ainut, jota raskauden aikana käytetään. Tuossa on vain sellanen ikävä sivuvaikutus että tekee nenän tukkoiseksi, Ei oo kiva kun saa kokoajan suunkautta hengitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Theresia:
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:

neitim

Kiitokset =)
Saa udella, ikää 35 ja synnäri Naistenklinikka. Ei pitäisi varmaan sanoa, mutta mulla on vähän tyttöolo :laugh: Mutta olisko se vaan siitä, että niin toivoisi tämän viimeisen olevan tyttö. Ei mee tasan, mä yritän varastaa sulta vähän tyttöenergiaa ja laitan poikaenergiaa tilalle, onnistuisiko se niin :D

Mä puhkun ja puhisen tätä tyttöenergiaa sulle ja elättelen pientä haavetta että torstaina näkyisi poika... Vaikka kyllähän mä tytönkin rakkaudella otan vastaan .. mutta sitten pitää varmaan joskus vielä yksi .. jos kuitenkin saisi vielä pojan :laugh: :saint:

neitim

Kiva lueskella paljo kivoja ultrakuulumisia. :) Ja tervetuloa uusille!

Nyt seuraa hiukan outo kysymys. Onko kenenkään muun mies sanonu, että oot alkanu tuoksua "vauvalle" sitten raskautumisen? Mun miehen mielestä olen tuoksahtanut jo monen viikon ajan, ja kuulemma tuoksu käy aikaa myöten vahvemmaksi. Ja siis nimenomaan suihkunraikkaana, ilman mitäön ihonhoitotuotteita. Eniten kaulalta ja naamasta. Voiko olla mahollista? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Murske:
Nyt seuraa hiukan outo kysymys. Onko kenenkään muun mies sanonu, että oot alkanu tuoksua "vauvalle" sitten raskautumisen? Mun miehen mielestä olen tuoksahtanut jo monen viikon ajan, ja kuulemma tuoksu käy aikaa myöten vahvemmaksi. Ja siis nimenomaan suihkunraikkaana, ilman mitäön ihonhoitotuotteita. Eniten kaulalta ja naamasta. Voiko olla mahollista? :whistle:

Jep,mun mies kanssa aina sanoo sitä miten vauva tuoksuu iholla jo ennen syntymää ;)

Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista. Aika poikavaltasta on kyllä :D Ja uusille tervertuloa :wave:

Tänään ei töissä ollu ollenkaan hankala olla. Mikä lie eilen sitten oli. Joten ei tässä mitään saikkuja vielä haeta =) Muuten voisin toki jäähä jo kotiin, mutta rahallinen tilanne toisaalta pakottaa oleen töissä.

Tänään on ollu joku ihmeen makeanhimo päivä. Töissä söin pari pientä pullaa, nyt kotona oon syöny floora vanillaa mämmillä ja sokerilla sekä pari niitä paussin uusia mansikkajugurtti välipalakeksejä :ashamed: Ei kyllä tarvis olla yhtään tämmösiä :headwall:

Kahvia en voi juua ku haisee niin kauheen pahalle. Nyt viime aikoina oon kuitenki porukoilla juonu muutaman kupin, ku niillä se kahvi ei haise :D Vaihoin tuon kahvin teehen, mutta siinäpä onkin enempi kofeiinia ku kahvissa niin jätin sitten senki pois. Mulla ku saattaa mennä peräti 8dl teetä päivässä :o

Marlin ja papu 21+0

Mun asukas pitänyt myöskin hiljaiseloa muutaman päivän ja kohta ehkä jo huolestun :/ . Istukka on etuseinässä ja se vissiinkin vaimentaa tuntemuksia.
Rakenneultraan vielä liian pitkä aika, reilu 2 viikkoa. Täytyy mennä sängylle ihan kippuraan js yrittää kuulostella liikkeitä.
Olen pohtinut sitä dopplerin ostoa, mutta itteni tuntien olisin joka hetki kuuntelemassa enkä varmaan pystyis sitte keskittyy muuhun. Ehkäpä jätän ostamatta =) .

Moikka kaikki :)

Täällä odotellaan kovasti potkuja. Kerran töissä kun istahdin niin tunsin muljahduksen mahassa ja luulen/toivon että se oli kaverin tervehdys :D
Niin ja tänään poksahti 17 täyteen, jei!
Ostin eilen kultaliikkeestä sellaisen ihanan raskauskorun joka pitää ääntä, onko joku muu hankkinut sellaista ?
Kaikkea hyvää kaikille ja nyt haen jäätelön :)

Papupuppis ja patu 17 + 0

Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:
Mun asukas pitänyt myöskin hiljaiseloa muutaman päivän ja kohta ehkä jo huolestun :/ . Istukka on etuseinässä ja se vissiinkin vaimentaa tuntemuksia.
Rakenneultraan vielä liian pitkä aika, reilu 2 viikkoa. Täytyy mennä sängylle ihan kippuraan js yrittää kuulostella liikkeitä.
Olen pohtinut sitä dopplerin ostoa, mutta itteni tuntien olisin joka hetki kuuntelemassa enkä varmaan pystyis sitte keskittyy muuhun. Ehkäpä jätän ostamatta =) .

Miulla on kanssa istukka etuseinässä. Ja liikkeet todellakin tuntuu vain satunnaisesti. Itse tilasin tuon angel sounds doplerin. Ei sillä tule kaiken aikaa kuunnelltua :). Mutta on se ihana :heart:

Heipat pitkästä aikaa!

Loma on lusittu ja työt alkanu taas kauheella ressillä... Huuuuuuoh!! No tätä enää huhtikuun loppuun, sit en tiiä kutsuuko työkkäri vai mitä tapahtuu... Ei kyl nyt jaksais tollasistakin ressata. Ei jaksa sitäkään vähää enää tehä töitä mitä tähän asti. Motivaatiot aika nolla. (Firma menee siis konkursiin; ei onneks oma)

Eilen käytiin ultrassa kattomassa, että ei näy kiveksiä eikä pippeliä, mutta täti sano, että ne voi olla piilossa. Että en nyt ihan varmuutta saanu, että tuleeko meille Seppo vai Seppiina. No, eletään jännityksessä toistaiseksi. Ellen saa sitten ukkoo suostuteltua 4D:hen. En ollu aiemmin ees aatellu koko touhua, mut on tää epätietous aika karseeta! Kun tietää, että sen näkis kyllä, jos oikein kattois! :) Sit vois uskaltaa ostaa kirppariltakin kaikkia ihania mekkoja (tai pikkuautoja)...

Muuten kaikki hyvin! Vähän oli hankaluuksia suodattaa naamakirjaan lomakuvia, missä ei näkyis massu :D Kun ei siellä tosiaan edelleenkään tarvi kaikkien tietää tilanteesta. Vaikkei siinä mitään väärää tai hävettävää olekaan. Ehkä vaan turhan yllätyksellistä muutamille :) Noooo. Ehkä sitten kesämmällä!

Seppo muuten aloitti elämöintinsä lomalla. Ehkä mamman rentoilu teki sillekin hyvää :)

Nacu + Seppo 21+0

Yhteistyössä