M
Matilda84
Vieras
Onnea ultra uutisista ja tervetuloa uusille :heart:
Kahvia juon sen pari-kolme kuppia päivässä.
Kahvia juon sen pari-kolme kuppia päivässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja neitim:Theresia Tervetuloa ! Saako vielä udella ikää ja synnäriä ?![]()
Toivottavasti loppuraskaus sujuisi kuitenkin paremmin !
Meillä on 1 poika ja 3 tyttöä , joten poika olisi kiva , mutta varmaan tulee tyttö:heart:
neitim
Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:Mukava kun meitä isoja tyttöjä on enemmänkin =) . Millä viikoilla muilla on alkanut vauvavatsa näkymään?
Mulla jäi laihdutusoperaatio vähän puolitiehen kun hokasin, että olin raskaana. Sain onneks n. 20kg tiputettua. Synytyksen jälkeen jatkuu =) .
Alkuperäinen kirjoittaja Theresia:Alkuperäinen kirjoittaja neitim:Theresia Tervetuloa ! Saako vielä udella ikää ja synnäriä ?![]()
Toivottavasti loppuraskaus sujuisi kuitenkin paremmin !
Meillä on 1 poika ja 3 tyttöä , joten poika olisi kiva , mutta varmaan tulee tyttö:heart:
neitim
Kiitokset =)
Saa udella, ikää 35 ja synnäri Naistenklinikka. Ei pitäisi varmaan sanoa, mutta mulla on vähän tyttöoloMutta olisko se vaan siitä, että niin toivoisi tämän viimeisen olevan tyttö. Ei mee tasan, mä yritän varastaa sulta vähän tyttöenergiaa ja laitan poikaenergiaa tilalle, onnistuisiko se niin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Murske:Nyt seuraa hiukan outo kysymys. Onko kenenkään muun mies sanonu, että oot alkanu tuoksua "vauvalle" sitten raskautumisen? Mun miehen mielestä olen tuoksahtanut jo monen viikon ajan, ja kuulemma tuoksu käy aikaa myöten vahvemmaksi. Ja siis nimenomaan suihkunraikkaana, ilman mitäön ihonhoitotuotteita. Eniten kaulalta ja naamasta. Voiko olla mahollista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KaMaAn:Mun asukas pitänyt myöskin hiljaiseloa muutaman päivän ja kohta ehkä jo huolestun :/ . Istukka on etuseinässä ja se vissiinkin vaimentaa tuntemuksia.
Rakenneultraan vielä liian pitkä aika, reilu 2 viikkoa. Täytyy mennä sängylle ihan kippuraan js yrittää kuulostella liikkeitä.
Olen pohtinut sitä dopplerin ostoa, mutta itteni tuntien olisin joka hetki kuuntelemassa enkä varmaan pystyis sitte keskittyy muuhun. Ehkäpä jätän ostamatta =) .