Jaaha, pitäsköhän sitä jotain pientä viestiä laittaa välillä. Muiden kuulumisia oon kyllä käyny lueskelemassa, mutta itellä ollu muka niin kiire, ettei kerkiä kirjottelemaan...
Moona81, tervetuloa!
Mennis, synttärionnittelut eilisen johdosta!
Marlin: Mulla on ollu vähä samanlaisia ajatuksia työnteon suhteen, en tiiä kauanko pystyn tekemään, mutta ihan vielä en kehtais poiskaan jäädä, kun meillä on aika huono henkilökuntatilanne just nyt. Teen aika raskasta työtä, joudun olemaan jaloillani suurimman osan päivästä ja paljon nostoja, kumarteluja ja kyykkimisiä. Tän mahan kans alkaa vaan olla jo jatkuva kumartelu aika hankalaa, puhumattakaan aikuisten ihmisten nostelusta. :/ Ihan kivuttomia supistuksia mulla on edelleen päivittäin, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta töissä luonnollisesti aina useammin kuin vapaalla. Vaikka terkkarini sanoi, ettei ne ole vaarallisia ellei ole kivuliaita ja menee nopeasti aina ohi, niin silti jotenkin hirvittää. Ja muutenkin outoja tuntemuksia mahan alueella alkanu olemaan, välillä just semmosta painetta ja epämääräisen epämukavaa oloa varsinkin, jos kauheessa kiireessä joutuu tekee töitä. Ja kesken työpäivän en oikein pysty kunnolla lepäämään, ruoka- ja kahvitauotkin on semmosia aika nopeita ja usein tuntuu siltä että tekis mieli ihan makuulle hetkeksi! Tää ku on mulle niin uus juttu, niin jotenkin sitä vaan tarkkailee itteensä koko ajan, kun ei oikein tiedä mikä on turvallista vauvalle ja mikä ei. En vaan millään kehtais ottaa saikkua vielä, varsinkin kun tietää, että ne työt kaatuu sitten muiden niskaan!
Ihon kunnosta sen verran, että olisikohan tosiaan tyttö tulossa ja kauneus menossa...

Ihan hirveitä finnejä pukkaa naamaan, ja silti niin kuiva iho että ihan hilseilee läiskittäin! Toisaalta ehkä noi finnit voi johtua myös tästä hillittömästä makeanhimosta, on tullu nimittäin syötyä joka päivä karkkia, jäätelöä ja pullaa... :ashamed: Mutta minkäs teet kun himotus on niin kova että pää hajoo, ellei saa jotain herkkua!!!
Linea negraa ei oo näkyny ainakaan vielä, ja karvankasvukin on ollu ihan normaalia.
Vauva liikkuu ja potkii jo tosi paljon, varsinkin se innostuu aina, kun istun tässä koneella. Joka päivä tuntuu jo ihan selvästi potkuja, vaikka mulla on istukka etuseinässä. Mutta ne tiukimmat potkut tuntuukin just tuolla kyljessä oikeastaan. Päällepäin ei kyllä tunnu vielä mitään. Mutta on tää vaan mahtavaa aikaa, nyt kun on jo "kunnolla" raskaana!
Ituhippi 20+6