*** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

ARGH! :headwall:
Mulla on kurkku niin kipee että voisin tehdä ihan mitä vaan jotta ei tarvis olla hereillä... Ei tuntisi tota kurkkua joka nielaisulla...
Mitäköhän sitä uskaltais ottaa, hunajavettä varmaan... HUOOOOOOOKSSS! :snotty: :ashamed: |O

K ei niin iloinen työläinen

ilonpilkahdus, 3yötä ultraan on =)
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiKat:
ARGH! :headwall:
Mulla on kurkku niin kipee että voisin tehdä ihan mitä vaan jotta ei tarvis olla hereillä... Ei tuntisi tota kurkkua joka nielaisulla...
Mitäköhän sitä uskaltais ottaa, hunajavettä varmaan... HUOOOOOOOKSSS! :snotty: :ashamed: |O

K ei niin iloinen työläinen

ilonpilkahdus, 3yötä ultraan on =)
Kokeiles särkylääkettä.Panadolia siiis jos auttais.
 
Heipparallaa!!!
Täällä ollaan nyt rakenneultrasta kotiuduttu. Kaikki oli vauvalla oikein hyvin. Vastasi täysin viikkoja eli laskettu aika on 1.8. Mitään poikkeavaa ei löytyny. Painoarvio vauvalla on noin 350g. Kovasti vauva liikuskeli. Istukka on etuseinämässä. Kyusytiin sukupuolta ja aluksi kätilö sanoi että ihan mahdoton nähdä ku vauva pitää jalkoja niin tiukasti mahan päällä. Lopulta kätilö kuitenkin sanoi että näki sukupuolen. Meillä muuttui tyttöolo poikalupaukseksi. Ihanaa!!! Kesällä meillä on sitte tyttö ja poika! Kyllä itku tuli onnesta!

Jonetta ja poju 20+1
 
Matilda84
Jonetta `onnittelut poikalupauksesta :heart: Ihanaa että kaikki oli hyvin :flower:

Mä en jaksa odottaa ylihuomenna rakenneultra..Mä oon jo maalannut pirut seinille ja lukenut kaikki kauhu jutut ,että ei ole vauvalla kaikki hyvin :ashamed:
 
Onnea Jonetta! :heart: Itsellä tuntuu, että huomis iltapäivään on niiiiiiin pitkä aika. Toivottavasti saisi yhtä positiivisia uutisia sitten... :) Saa nähdä saako miun tyttöolo vahvistusta tai muutosta. Jotenkin tuntuu, että siihen ei saada mitään lupausta. No pääasia, että muuten olisi kaikki hyvin.
 
Jonetta :heart:

Mä en jaksa tehdä töitä...

Matilda panadolia aamulla jo otettu, ei auta tuohon kurkkuun...
Nyt olen vetäny jo varmaan 2litraa kuumaa juotavaa, tettä, mehua ja hunajavettä... pursuaa jo korvista ulos :headwall:
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiKat:
Jonetta :heart:

Mä en jaksa tehdä töitä...

Matilda panadolia aamulla jo otettu, ei auta tuohon kurkkuun...
Nyt olen vetäny jo varmaan 2litraa kuumaa juotavaa, tettä, mehua ja hunajavettä... pursuaa jo korvista ulos :headwall:
kannattaa myös kokeilla Kylmää,esim jäätelö yms yms..
Mulla oli 4kk kestävä mononukleoosi tuossa parisen vuotta sitten, ja silloin kehoittivat tulehtuneeseen nieluun kylmää.Se puuduttaa ja rauhoittaa sitä.
 
Jonettalle onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Neitikat ootko kokeillut bafucin tabletteja. Mulla ittellä oli kurkku tosi kipee muutama viikko sitten ja apteekissa sanoivat että niitä voi käyttää. Käytinkin niitä sitten pari tablettia päivässä kolmen päivän ajan ja sitten kurkkukipu jo hellittikin.


Ylihuomenna rankenneultraan!! Ei malttas odottaa, ei!

Sintyli 19+6
 
Mulla kans nuo eläinohjelmat saa tipan linssiin. Ja oon jopa täykkäreitä kattoessa itkeny. Ja samoten nuo hääohjelmat mitä telkkarista kattoo. Ei se esikosta ollu tämmöstä enään näillä viikoilla :D

Meilläkin on ylihuomenna ultra. Vielä ei etes jänskätä, mutta huomenna voi olla jo ihan eri fiilikset. Onneks on kuitenki niin paljo touhua tälle ja huomiselle päivälle, ettei kerkee pysähtyä miettiin :)

Huomenna meillä ois HopLop-päivä. Mun pikkuserkku tulee perheensä kanssa, ja mennään sitten heidän kanssa sinne. Onkos muut käyny tuommosen vuoden ikäsen kanssa siellä? Mimmonen paikka on?

Ihanaa, pääsen tänään kampaajalle piiiitkästä aikaa. En vaan oo jaksanu käydä aikasemmin, ku en taas tiiä että mitä tän pään kans tekis. Lyhyet hiukset ku on, niin ei hirveesti niitä vaihtoehtoja ole. Nyt taas haluaisin pitkät hiukset, mutta siihen tarvittas paljonpaljon rahaa että semmoset saisin.

Niin ja kaikille ihanista ultra kuulumisista onnea :)

Marlin ja papu 19+6
 
Voi vidu, kaikki katos ku pitkät jutut kirjotin.. :kieh:

Nohh, lyhennelmänä...Panikoimassa täällä kun jännittää niin ultra, se on tänään 14.30 KÄÄK!! KUmpa kaikki ois ok! Tähän asti oon jännänny et tuunko oksutautiin, mahassa kiertää mut ei oo tarttenu käydä tyhjennyksellä. Jospa tässä vielä muutama tunti menis ilman tautia, sit voipi tulla jos on tullakseen.

Jonetta,
ihanaa ja onnea!!

Marsako se kyseli, juu Kuusamossa oltiin lomalla ti-la, sunnuntaihin saakka piti olla mut nuorin alko oksentaan niin lähdettiin äkisti kotio ettei tartte siellä sairastaa :$

NeitiKat, mulla on ollu yli viikon se kamala kurkkutauti. Kuumaa ja kylmää oon yrittäny vetää naamariin, mulla on vähän auttanu ne bafucin imeskely tabletit. Voi ottaa raskausaikana ja desinfioi samalla nielun, hetkeksi myös puuduttaa. eihän ne häävin makusia ole mut oon syöny niitä mintunmakusia ku ne tavikset on ihan ällöjä. Ku yskän viel pukkas tähän päälle niin itkun kans melkein saa yskiä ku tuntuu et tulee nielu pihalle..

Näin unen että menin sinne ultraan, ja ne ultras vauvaa siinä pöydällä (!), eli oli tullu masusta ulos..mua harmitti ku ajattelin ettei ne enää takas sitä laita enkä saa enää isompaa vauvamasua kasvattaa, ja synnytyskin meni sivu suun (vaikkei se kivaa hommaa olekaan) Mutta komia oli POIKA, oikein tarkoin ihmeteltiin että pili ja kaikki!!KJEH :LOL:

Mutta en uskokkaan et myö poikaa osattais tehdä, tyty varmaan tälläkin kertaa. Mutta ei sen väliä kunhan kaikki ois murusella hyvin.

Nyt ruokkiin nälkäsiä taudista selvinneitä ipanoita ja sit isännän kans nokka kohti oulua...JÄNNITTÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

jonnuli ja hipsu 20+1
 
Jonetta ihanaa ja mahdottoman paljon onnea poikalupauksesta!!! :heart:

Mekin päätettiin tänään, että mennään maistraatissa naimisiin 9.4. Koko päivän oon vaan ollu onnellinen ja ilonen :) meillähän piti olla kesähäät heinäkuussa mutta vauvan takia peruttiin ne. Ja meidän piti mennä jo kesällä 09 naimisiin mutta mun isän äkillinen pois meno sai sitten perumaan ne häät. Mutta jos nyt sitten! Viimeinkin!

n11na ja tiitti 19+3
 
Oi, onnea N11na :flower: :heart:

Ja Jonetalle onnea poikalupauksesta :heart:

Toisaalta vähän haluttais tietää kumpi on tulossa, mut ku tiedän itseni etten sit pystyis olee hiljaa ni parempi kun en tiedä. Onpahan ainakin jännitettävää loppuun asti=)
 
Jonetta ihanaa, onnea poikalupauksesta!! :heart:

Täälläki kovasti ootellaan tasan 2viikon päästä olevaa ultraa, toivottavasti saatais tietää kumpi siellä majailee :)

n11na onnea!!! :heart: :flower:

mmiilia ja hubbis POKS 18+0
 
helpottaa UGH!

Hitsi ku piti sitten alkaa kyselee Kelasta nuista tuista ja nyt sit ottaa päähän ja pitää selvitellä asioita... No onneksi on aikaa heinäkuuhun asti selvitellä nuiden tukien vähennyksiä ja vaikutuksia. Meillä siis mun mies saa nyt kotihoidontuen joka vähennetään hänen tuloistaan (ansiosidonnainen) no nyt sitten kun minä jään kotiin niin kotihoidontuki vähennetään suoraan (siis minun tuista/vanhempainraha) ja nyt sit voikin olla niin että liittokohtaisesti voidaan vähentää vielä ukon tuista vaikka tulee mulle toi kotihoidontuki sitten jatkossa ja joka vähennetään jo kertaalleen multa...
KELLÄÄN INFOA/ KOKEMUSTA ko tilanteesta??? |O

n11na :flower:
 
Tulin pikaisesti vaan pyörähtämään, kun ei nyt oikein tuo tenttiin luku napostele :D
Näin tänään ihan hentoisen potkun vatsanahkan läpi :heart: :heart: Lopulta niitä tuli vielä neljä lisää samaan kohtaan kun hän oikein innostui :heart: mahtavaa, kohta muutkin pääsevät niitä tunnustelemaan :)

Tänään poksahti 18+0 (jos olen pysynyt laskuissa mukana), joten taidanpa yrittää laittaa kuvan tuosta "pienestä". Ihan on kyllä erilainen vatsa kun vertaa veljeensä, jospa tämä siis todella olisi pieni tyttö. Äitini tuossa pari päivää sitten sanoikin, että onhan tuon oltava tyttö kun olet levinnyt tuollalailla sivuillekin :D thanks mom :D

yritän ekaa kertaa lisätä kuvan, toivottavasti onnistuu :whistle:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5908974.jpg
 
Onnea jonetta ultrakuulumisista, ja poikalupauksesta :heart: :heart:

Mulla ultra vasta 8.4. Sinne on vielä piiiitkä aika... :D
Ihana massu ruuth =)

Kelan paperit saa sit varmaan seuraavalla neuvolakäynnillä, joka on 19.4, viikkoja sillon joku 22...Vai muistaako/osaako joku sanoa? Ite en muista yhtää millä viikoilla sen sai :)
Onneksi äippärahan saa ton esikoisen rahan perusteella, ku tää juniori syntyy ennenku Miia täyttää 3v =)

Mä en oo varma tunsinko tänään potkun...mosahti ihan mukavasti tuolla alhaalla :D

vauvis ja juniori 17+0 :heart:
 

Yhteistyössä