Iltoja täältäkin! Ja onnea poksunneille!
Oon ollut pari päivää melkosen väsy, mutta nyt jaksoin lukea 5 sivua tekstiä
Pakko heti kommentoida että ihana masu
papunen :heart:
Moona toivottavasti teidän neiti ei sairastuisi!
Murske kiva kuulla sinunkin arkea
tsemppiä viimisiin päiviin ja etenkin tsemppiä lähtöön! Ei varmasti ole helppoa olla erossa miehestä. Tiedän sen sillä olin viime kesän kesäleskenä kun mies oli 5 kk reissuhommissa! Ja tervetuloa Suomeen ja turvallista matkaa!
Älytön matkaaminenhan tuossa tosiaan on, eikä varmaan näillä viikoilla enää kovin kivaa istua pitkiä matkoja paikoillaan.
Kylpylässä polskimisesta Kävin juuri perjantaina tytön kans uimassa, ajattelen että vielä kestää käydä kun paikat oli visusti kiinni 28 viikoilla. Mutta seuraavassa neuvolassa kyllä pitää kysyä kannattaako enää mennä. Ja aika raskastahan tuo myös on, ihan väsy olin viimeksikin uinnin jälkeen! Tytön kans ku on välillä semmosta säheltämistä ja paljon pitää nostella yms...
energiajuomat ja tupakka tupakkaa ei ole mennyt, kun ei polteta.. energiajuomaakaan en muistaakseni ole juonut kuin ehkä ihan muutaman hörpyn jonkun toisen pullosta.. Samoiten kaljaa ja siidereitä olen muutamia hörppyjä maistellu, ja onpahan maistunut hyvältä!
mut yhteensä ei ole mennyt varmasti edes sitä puolta pullollista.. Kahvia mulla menee joka päivä vaihtelevasti 1-4 kuppia..
Tosiaan, täällä on vähän vätystänyt.. varmaan huonojen öitten takia.. oon nukkunu niiin perkuleen huonosti jo monet yöt :'( tyttö kitisee yleensä siinä 1-3 väliin, enkä saa enää unta.. levottomat jalat ollu ja viime yönä jotenkin ahdisti että piti oikein syvää henkeä vetää ja yskiä. Ärsyttävää.. Siitäkin on tullut nyt semmonen tapa, että kun tyttöä tarttee yöllä mennä kattomaan niin oikein alkaa jo odottaan että se uni ei sitten tuu uudestaa. Mut väsy oon kyllä ollut! Ja tänään aamulla pitikin purkautua sitten ihan kunnolla :ashamed: Miehelle ensin raivosin jostain ihan typerästä syystä, sitten alkoi painaan omaa mieltä tämä meidän huono taloudellinen tilanne, sitten itkin vielä helmikuussa poisnukkunutta mummoa... siis ihan kaikki pahamieli pääs purkautuun eikä siitä meinannut tulla loppua! Että semmonen olen tosi tosi väsyneenä :ashamed:
Joopa joo, tuo hemmetin lonkkakin ollut taas tosi kipee kun kävin torstaina lenkillä ja perjantaina siellä uimassa...
Hirveetä valitusta nyt :ashamed: mutta siitä huolimatta kaikki ihan mallillaan nyt.. kiva päivä takana.. käytiin pyöräilemässä mun anopin luona, appiukkokin oli taas työreissussa niin käytiin vähän viihdyttämässä mummua :heart: Samoiten pyörähettiin mun siskolla ja illasta tultiin kotiin..
Mutta nyt pesulle ja sohvalle lepäileen ennen nukkumaanmenoa! Hauskaa illanjatkoa!