** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Sirrille taas kovasti tsemppiä sinne :hug: Jokainen päivä pikkuiselle kuitenkin plussaa, kun saa masussa kölliä. :heart: Mutta onneksi viikkoja noin hienosti jo, niin kaikki tulee varmasti hyvin menemään ja saatte hyvää hoitoa siellä. :heart:
 
Sirrille :hug: ja voimia!!!

Hei doppler asiantuntijat
.Pitkästä aikaa kaivoin kotidopplerin esiin ja kuuntelin.Sydämen syke kuului hyvin hyvin alhaalta,ihan häpyluun alapuolelta melkein...
Onko vauva siis kovasti alhaalla????
Kävelen kuin jalkapallo haarojen välissä :D
 
Kiitos kaikille tsempeistä :flower:

Kyllä ne yrittää pitää vauvan toki massussa niin kauan ku vain sillä on hyvä sielä olla ja sehän on vain hyvä asia!! Itellä vaan tää olo kauheen tukala ja raskas.. Niin se yks lääkäri vain puheli,että päivistä kysymys mut saapa nähä,voi olla,että menee viikkojakin. Hyvät viikot ja yliopistollinen sairaala niin olen kyl hyvissä käsissä,silti se aina pelottaa tällaset yhtäkkiset tapaukset :( Mut mä pärjään ja vauvalla kaikki hyvin,se pääasia :)

sirri81 ja typy 32+4
 
jaksuja kaikille niitä tarvitseville :hug:

Täällä tällähetkellä tuntunee, että neiti kääntynyt rt, mylläili tuossa eräänä iltana ja sen jälkeen liikkeet tuntuneet eri tavalla ja hikkakin tuntuu alhaalla, oon kyllä niin niin onnellinen jos oikein päin ollaan =) :)

Yöt menee edelleen huonosti nukkuen, lonkkia jomottaa, wc:ssä n.3 krt/yö

Kummeja ei olla täälläkään vielä päätetty, ootellaan että ekaks syntyy ja sitten pyydetään.

V-loppuja!!

33+3
 
Sirri - ikävää että sulla on huono olla. Mulla taas tilanne että vaikka maksa-arvot on melkosen korkeet niin mulla vointi aikalailla ok. Toivottavasti myös masussa :/ Oon myös saanu olla kotona, toivottavasti myös jatkossa. Kuopukselta kuljin lopussa sairaalassa joka päivä ja 2 kertaa jäin sisälle osastolle.

Synnytyksestä - toivoin että pääsisin synnyttään niinku "normaalisti" että kotona alkas ja sitten lähettäs sairaalaan. Mulla siis kaks käynnistystä takana ja tää kuopus 37 viikolla käynnistetty oli TODELLA kivulias kokemus. Siksipä olisikin ollut kiva kokea tällainen normaalisti käynnistynyt synnytys että onko lempeempi kuten väitetään.
Mutta tätähän ei mun kohalla tuu tapahtuu ja tällä hetkellä tuntuukin että aivan sama kuinka tuo toimitus tapahtuu kunhan vaan päästäs hyville viikoille ja pienellä ois kaikki hyvin.

Sitten se hetki jota oon oottanu VIIMEINKIN mullakin viikot alkaa kolmosella eli

POKS 30+0 :D :D UpsyDaisy ja Fiina-neiti
 
AI NIIN PÄIVITTÄJÄLLE TIETO mun la:ta ruukkasivat päivällä en tiedä miksi mutta niin ovat neuvolassa ja polillä tehneet..

Eli suppis 21.8.

Ja siis POKS 30+0 HUI -- tänään killitin juuri eka kupin vadelmanlehtiteetä.. on ihan hyvää ton ruskeen sokerin kanssa :p
 
SIRRILLE voimia!! päivä kerrallaan, jokainen tärkeä vauvalle, olet hyvässä hoidossa!!

VATTUTEETÄ 2 kupillista päivässä ja toivotaan että olisi "hyötyä"!!

PINNASÄNKY laitetty nyt "vauva-asentoon" ja ä-pakkauksen sänkykin pedattu (pidetäöän sitä alakerrassa).

korvapuusti 30+1
 
Sirrille tsemppistä!

Ja rakkaudella äiti: pystyn hyvin samaistumaan sun aiempaan kirjoitukseen miehestäsi. Meillä kanssa yksi pihamaalla/autotallissa luuhaaja, ja se on jotenkin niin kuin itsestään selvyys että jää sinne notkumaan ja korjailemaan jotain työpäivän jälkeen....puuh!!! :/

Hirvee tuuli ulkona! Jo kolme kertaa mennyt sähköt poikki! :eek:

Oli puhetta myös koiranpennuista ja vauvoista. Mä olen toista koiraa jo piiitkäään haikaillut ja nyt olis semmonen meille sopiva ja täydellinen pentu saatavilla, mutta heinäkuun alkupuolella. Jään siis kyllä lomille just sillon mutta hieman hurja tuo ajankohta toki olisi....ja silti en malttais jättää tilaisuutta käyttämättä! :heart: :heart:

Nyt esikoinen huutelee kuumissaan. Jee, nukkui puolen tunnin päikkärit...gotta go

caribbee + nappi rv 30+6
 
Ouuuuh!Mulla särkee kaikki jäsenet,kun olisin vetänyt kunnon bodypumpit,auts!Lihakset ihan kamalan kipeet.En meinaa päästä portaita kulkemaan....
Ja kaikki tämä viime yön jäljiltä :eek: Oonko mä treenannut unissani :eek:

Katsottin miehen kanssa että mun maha alkanut yhdessä yössä roikkua,kirjaimellisesti.Se tipahtaa kohta :eek: Onkohan tää tosiaan ihan lähtökuopissa alhaalla,kun ne sykkeetki löyty niin alhaalta??

Nappasin 2 panadolia äsken,toivottavasti helpottaa!
 
vattuteestä Viimeisellä raskauskolmanneksella saa ottaa 2-3 kuppia teetä ja kuppiin 1-2 tl lehtiä .
Tänään maistelin ensimmäisen kupin tuota omakeräämää vattuteetä (aiemmin oon juonut vaan tota ostettua) ja tuntuu että omakeräämissä on enemmän poveria !!!!!
Eipä ole kauheasti supistellut päivisin ja aika mietoja suppareita ..
mutta tänään kun otin yhden kupillisen tuota omakeräämää niin supistuksia on tullut pitkin päivää ja paljon tehokkaampina ( ei kuitenkaan kivuliaina)kun tosta kaupan mössöstä ????? Mitäköhän eroa niissakin on ??? Ja omakeräämistä tulee paljon vaaleampaa teetä ja kitkerämpää ... tuo kaupan maistuu laimealta ja on tummaa , mutta oamkeräämiin tekisi mieli laittaa sokeria , vaikka en sitä muuten käytäkään !!!
Taidan jatkaa vielä ton kaupan teen juomista niin kauan kun riittää ja sitten vasta siirtyä tuohon tojumpaan omaan :)

neitim + tytsy 32+
 
Me9 - mullakin ollut nivuset, ihan ylhäältä takareidet ja sitten tuosta häpyluun yläpuolelta melkosen kipeenä. Välillä tuntuu että ei voi suorana seissä kun niin terävästi vihloo, jonnekki tuonne ihan alas. Kai tämä on normaalia? En kyllä muista että aijemmissa raskauksissa ois tämmöstä ollu.
Mutta särkylääkettähän en ota niin kauaan ko liikkuun pääsen :headwall:
 
Ihana hiljaisuus ja rauha täällä tällä hetkellä. :saint: On kyllä ollut taas sellainen päivä noiden mukeloiden kanssa, että ei oo aina tienny itkiskö vai nauraisko. korvissa soi vieläkin, kun melutaso ollut tänään sen verran korkeella. :kieh:
Välillä kauhunsekaisin tuntein jo aatellut, että niin, muutaman viikon päästä näitä ois viel yks lisää. :eek: :kieh:
Mies ollut töissä, niin sillekin tuli puhelimessa tiuskittua kun kauhee kaaos päällä täällä kotona. :ashamed:
 
Huomenta!

Ihan pakko hehkuttaa näin alkuun, että nukuin lähes 8 tuntia yhtäsoittoa! Tyttö ei herättänyt ja lonkka- yms. kivut antoivat mun nukkua! Miten luksusta!

Ja Sirrille voimia kovasti ja kärsivällisyyttä, onneksi olette hyvässä hoidossa ja viikkojakin on jo. :hug:

Tuo maaginen 30rv on monella jo poksahtanut, odotan sitä jostain syystä itsekin ihan hirveästi!

Vattuteestä!!!! Kertokaahan viisaammat (ajattelin toki tämän jälkeen googlettaa aiheesta), mitä vattutee auttaa? Ja aloitatte sen juomisen jo todella aikaisin? Onko siinä viive tms.? Mä meinaan aion ottaa kyllä kaikki kikat käyttöön.

Oma napa on jo pullahtanut ulos, ei ole enää siis kuopalla. Ja oma napa voi noin muuten hyvin, paitsi että on aika hirveä omatunto sokerin mättäämisestä. Syön karkkia jne. ihan liikaa. Täytyy joku rajoite ottaa kyllä käyttöön. Esikoisesta lihosin 22kg, onneks siitä ei jäänyt kuin 4kg ja nyt menen sen 4kg painavampana kuin esikoisen kanssa. Mulle sanottiin neuvolassa, ettei painoa saa tulla 500g enempää, siis viikossa. Esikon kanssa tuli välillä sellaiset 2000g, et silloin ei kyl sanottu mitään. Nyt sitten pitäisi olla tarkempi. No joo...

Mutta, huomenna poksuillaan!

kreta 28+6
 
Meni sitten eilinen sairastaessa. Aamuyöstä iski kauhea vesiripuli. Ja onneksi vain 2 kertaa tarttis oksentaa.

Ei sitten tarvinnutkaan lähteä savonlinnaan. No se nyt ei ollut niin tärkeä reissu. Nyt jännitetään meneekö kesän kohokohta pieleen. Kun neiti ei ole vielä tässä taudissa ollut. Ja lähettäs keskiviikkona. Nyt sormet ristiin ja toivotaan että päästään. Poju kuitenkin oksensi sen kerran viime maanantaina ja isäntä tiistai aamuna. Niin johan mie toivon ettei meihin tarttunut ollenkaan.
 

Yhteistyössä