Voi Jonetta, olipas tökerösti toimittu sen lääkärin toimesta. Pitäis antaa jotain tapakasvatusta noille yleislekuille että ei säikyttele suotta!
Hienoa että kaikki on kunnossa :heart: :heart:
Mä varasin perjantaina 4.1. päiväksi varhaisultran. Se on aika myöhään, vkoilla 7-8 taidetaan silloin mennä, mutta ajattelin että silloin ainakin jotain näkyy jos on näkyäkseen.
Koitan tänään varata neuvolankin, kun on noita pyhiä tuossa.. jotenkin ajattelin että ei sitä neuvolaa vielä tarvii, mutta toisaalta siellähän tilataan sit aikoja sinne ultriinkin yms niin kai se on jo mentävä.
Mulla ei ole jotenkaan mitään halua kertoa tästä vielä. Viimeks kun kerroin siskolle, niin se mölys jo ennen aikojaan kaikille tutuille ja en halua nyt, että saa kukaan tietää vielä. Sit mun äiti varmasti kakistelee tämän raskauden kanssa, ei vaan jaksa sitä sen kauhistelua ja pelkokertoimia mitä se pienessä päässään virittelee. Joten jos voisin, kertoisin heinäkuussa vasta
Vaan kaipa se näkyy jo aikasemmin :kieh:
Mua mietityttää kans (ja vähän hirvittää) pieni ikäero, tulee vain 1v7kk, mutta toisaalta itsellä on 4v vanhempi sisko ja kyllä lapsena oli niin inhottavaa, kun sisko oli niin vanha ettei meillä ollu mitään yhteistä. Jospa näistä sitten tulisi leikkikamut toisilleen :heart: Ja jaksaahan sitä kai, esikoinen on niin helppo ja kiltti tapaus, että silläkin tässä uskalsi ryhtyä heti tuumasta toimeen.
Mä haluisin kans sinne haikaranpesään, jos vaan mahdollista. En vaan tiedä, kun mulla on refluksitauti, että miten on... pääsenkö vaiko enkö. Sinällään tauti ei ole mikään "perussairaus" eikä vaadi jatkuvaa lääkitystä, mutta saataa se olla este. Viime raskaudessa en sinne edes yrittäny, mutta nyt voisin kyllä kokeilla jos pääsis. Kättärille varmaan muuten sitten mennään...
Jep, tervetuloa uusille ja ihanaa, pikkukakkoslaisiakin on täällä vaikka kuinka. :heart: