Sartsa83
Oi ihaa Onnea sinnekin paljon ja kiitos onnitteluista. :hug: mahtavaa että sielläkin tärppi kävi!!!! Ihanaa :heart:
Jonetta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jonetta:Täällä on nyt kova palko ja suru :'( Mulla on ollu aamuyöstä asti todella kova vatsakipu joka on ihan erilaista ku mitä koskaan aiemmin ollu.. kävin tossa iltapäivällä ensiavussa ja siellä lääkäri ultras vatsan päältä (sanoi, kyllä et ei ole koskaan aikasemmin ultrannu) Lääkäri sanoi ettei näe kuin ruskuaispussin eikä ollenkaan sikiötä.. :'( :'( hän laittoi kuitenkin lähetteen naistenpolille jonne san huomenna aamulla mennä.. siellä sitte vielä ultrataan ja katsotaan vielä.. pelottaa niin kovin ja oon itkeny silmät päästäni. Tänään pitäis olla 6+6 tai 7+0 tai jotai sinne päin. Oireeton oon muuten ollu kokonaan lukuunottamatta tätä vatsakipua.
:hug: Toivottavasti kaikki on hyvin !Alkuperäinen kirjoittaja Jonetta:Täällä on nyt kova palko ja suru :'( Mulla on ollu aamuyöstä asti todella kova vatsakipu joka on ihan erilaista ku mitä koskaan aiemmin ollu.. kävin tossa iltapäivällä ensiavussa ja siellä lääkäri ultras vatsan päältä (sanoi, kyllä et ei ole koskaan aikasemmin ultrannu) Lääkäri sanoi ettei näe kuin ruskuaispussin eikä ollenkaan sikiötä.. :'( :'( hän laittoi kuitenkin lähetteen naistenpolille jonne san huomenna aamulla mennä.. siellä sitte vielä ultrataan ja katsotaan vielä.. pelottaa niin kovin ja oon itkeny silmät päästäni. Tänään pitäis olla 6+6 tai 7+0 tai jotai sinne päin. Oireeton oon muuten ollu kokonaan lukuunottamatta tätä vatsakipua.