Ok, siinä on sitten jotain häikkää. Mä en vielä Rhiannonilta saanu salasanaa, niin en ole sinne päässy kokeilemaankaan.
Mulla olis se ultra keskiviikkona ja laskujeni mukaan olis sitten tasan 7+0, saa nähdä miten käy. Koitin houkutella miestä mukaan, mutten tiedä ehtiikö se töiltään. Mä karkaan sinne lääkäriin töistä vähän aikasemmin niin pääsen kyllä.
Jep, pahoinvointi jatkuu ja tulee aaltoilevana. Välillä tosi hyvä olo ja sit esim tänään aamupalan jälkeen yökin ja yökin ja menin sit varttitunniks pitkälleen niin helpotti. Jos olisin vähän pidempään ollu seisaallaan niin johan taas olis joutanu oksentelemaan. Mun maha on ollu myös vähän jotenkin kipee, ikäänkuin se koittas laajentua sisältä päin - tai no niinhän se tekeekin mutta se tuntuu myös samalla, niinkuin ilmapalloa puhaltais joku tuolla sisällä. Taitaa olla vaativa masuasukki kun tekee samantien itelleen isommat nurkat missä asua
Jep, mä hilppaan nyt päiväunille tytön kaveriksi ja sit ip pitäis kipasta kauppaan, kauheasti tekee mieli jauhelihakastiketta ja spagettia. Jauhelihakaupoille siis.. niin ja pitäis tolle tytölle hankkia vielä uudet talvipopot, ajattelin ostaa ne tepsut nauhoilla, onko teillä joilla on jo lapsia kokemuksia niistä? Tuolla tytöllä on armottoman pullea jalka, niin pitää olla leveä lesti... reiman kengät koko 21 ei mene kunnolla jalkaan, liian kaposet on...
jees, mutta palaillaan ja vointeja ja malttia ultran odotuksiin muillekin =) :hug: