Elokuiset 2010 joulukuussa

Salaisuuksienkammio Mä oli kovin aikaisin ultrassa,viikkoja oli omien laskujen mukaan 6+4 mutta alkio vastas viikkoja 5+6/6+0,pituutta oli vain 2,7mm mutta syke näkyi selkeästi.Aika uudehko kone taisi ultraajalla olla... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Onneksi tää Joulu on OHI juuurikin kohta,mä en jotenkin jaksa enään tätä epäsäännöllistä rytmiä ja stressiä. Mä haluan takaisin arkeen.
Ihan samaa mieltä ollaan täällä! Muaki ressaa tää epäsäännöllisyys, mutta vielä pitäis se uusi vuosi oottaa pois alta niin pääsis takas vanhaan rytmiin...


Mulle iski nyt se pahoinvointi :x Ei oo tarvinnu vielä oksentaa, mutta ei oo kaukana ollu.. KAIKKI hajut tekee tosi pahaa ja yökkäyttää ja närästää... Tytön kalaruoka haisi ihan järkyttävälle ja nyt mies kokkaa kanaa ja nuudeleita vihanneksilla, toivottavasti edes vähän saisin alas.. Alkaa huono olo olemaan kun ei ole syöny ja tuoki ruoka haisee ihan järkylle.

Tosiaan Rhiannalle iso kiitos kerhon päivittämisestä... Voiko sinne kerhoiluun liittyä heti kun on saanut salasanan vai pitääkö sitä jäsenyyttä jotenkin hakea niinkuin salaisuuksien kammio tuossa ylenmpänä sanoi hakeneen...


Matilda84 Upeaa toi 35 päivää!
 
Yksityisellä puolella ne sanoo ainakin että 6+ viikot niin sykkeen pitäisi näkyä, mutta eihän sitä aina varmasti tiedä millä viikolla tai päivällä on menossa.Ite oon käyny 6+ ja aina näkyny kaikista 7:stä..Onhan se vauva jo soluista asti mullekin..mutta mun mien on niin terveydenhuoltoalalla töissä että mulle jää välillä noi termit päälle....Meinas jo että pitäiskö se ultrakone ostaa kotiin, maksaa se 10000? :LOL: :LOL: :LOL: ..just joo.. en kannata. Hassu mies :LOL: :LOL: :LOL:
 
Heips, mä kävin tyttöä odottaessa vkolla 9 ja siellä se tytsy viuhto jo vimmatusti. Nyt menen vkolla 7+0 ja luulen että aikalailla päivät on siinä kantturoilla, koska tein ovistestin ja sen mukaan harrasteltiin sitten vauvan yritystäkin. Eli ei voi oikein myöhemmin olla, kun mies tuttuun tapaansa hoiti hommat ajallaan ja se oli sit siinä :LOL:

Matilda, mä teen osin normaalia treeniä (hauista, kyykkyä ja selkää) kahvakuulalla, mutta sitten ne heilautukset on lisäks, jotka käy kuin halko päähän, koko kroppaan. Ja ei tosiaan tarvitse tehdä mitään pitkää settiä kun se on niin kokonaisvaltaista liikettä. Sopii mulle, pitäis vaan useemmin heijailla, niin olis enemmän hyötyä. Jos 3 krt vkossa tekee vaikka 20-30 min treenin, se riittää hyvin kehittämään kroppaa. Ja guugelin ei tarvii olla mikään jättimäinen, mulla on 6 ja 8 kg kuulat ja nyt tein 6 kilon mötikällä, kun on ollu taukoa jonkin verran tuosta kuulailusta. Huomenna menen pumpiin keräämään alkuviikoks kunnon jumitukset :p

Mun niin tekis nyt mieli hampurilaisateriaa, en muista moneenko kuukauteen olen moiseen sortunu... tökkii jo kahden päivän jälkeen laatikot ja kinkku. :LOL:

Runttis ja toukkaII 6 plus jotain päälle
 
Sartsa83
salaisuuksienkammio kaikissa vauvakirjoissa ja muissa puhutaan että viikolta 5 alkaen alkaa pienen sikiön sydän lyödä. Että sen viikon jälkeen kun menee, niin aika varmuudella syke näkyis. :) Ite meen ens viikon tiistaina tosiaan varhaisultraan ja viikkoja on omien laskujen mukaan sillon 8+3 :)
 
Hyvää tapania!

Sain joululahjaksi pahoinvoinnin. :x
Tai siis on sitä tässä viimeisen viikon ollut pikkaisen, mutta tänään se oikeastaan pomppas.Oksenna en, mutta mikään ei oikein maistu paitsi väkipakolla. Jouluruokia en tänään voinut kuvitellakaan syöväni vaan lähdettiin pizzalle. Anoppilassakin jouduin passaamaan ruokailun. Aamulla huonoa oloa ei ole, mutta puolilta päivin alkaa ja alkaa sitten iltasella vähän helpottamaan. Olo on oikeastaan melko samanlainen kuin krapulassa. Tämä krapula kestää vaan vähän kauemmin kuin alkoholin aiheuttama. :LOL: Esikoisesta kesti raskausviikolle 18 saakka. :x Sais aika mennä nopeesti. Pahanolon lisäksi on järjetön väsymys, tuntuu ettei mikään unimäärä riitä. Rinnat ovat edelleen tosi kipeät ja erittäin turpeat. Öisin herään rintojen arkuuteen, kun käännän kylkeä. Pitäis alkaa nukkumaan liivit päällä.

Että täällä mennään näin.
Nyt lähden miehen siskolle saunomaan. Mies ja lapsi ovat jo siellä.

-mennis ja lyyli 6+0-
 
Matilda84
Runttipulla Meinaatko tehdä ihan normisti vielä noi vatsat mitä on tuolla pumpissa vaiko jätät väliin? Hitsi mua alko tuo kuula kiinnostaa,taidan mennä huomenna ostaa. Mistä niitä saaa? :p
 
Ei tarvitse kiittää :ashamed: Parhaani mukaan yritän :)

Vointi on ihan jees. 30.12. pitää taas käydä kontrollissa, kun tämän vkon alussa hcg-arvo oli vielä kuitenkin yli 800. Vuoto alkoi jouluaattona ja siitä tässä kärsitään. Kivut on välistä ihan hirveitä, mutta onneksi kerkesin hakemaan särkylääkettä ennen joulunpyhiä.

Kiitos teille :flower:
 
Matilda, juu teen vatsat ihan normisti, niin kauan kuin masu antaa myöten eli ei ole tielä tai tunnu pahalle. Ei se sentin mittainen toukka siellä miksikään kärsi vielä tässä vaiheessa ;)

Joo ja kuulia saa Anttilasta, Stokkalta, Wrangelta ja taispa joku hong kongkin niitä jossain välissä ilmotella. Eli monesta paikkaa ja tommonen 6 kg kuula maksaa suunnilleen pari kymppiä, vähän päälle.

Vitsit, tänään ei ole enää huonoa oloa ollu mutta mikä JANO ja ilmavaivat.. huh huh... :ashamed: :ashamed:
 
Auttakaa..en pääse tonne kerhoon vaikka tekisin mitä temppuja.. Sain sen salasanan haian sen kerhon ja se ei huoli sitä salasanaa siihen...saisinko sen uudestaan jos siinä oli virhe..Erka sä näät sun vauvan ja sen sijainnin siellä jokatapauksessa vaikka syke ei vielä näkyiskään ja mä oon ihan varma että syke näkyy :saint:
 
Sartsa83
erka Sama täällä.. tää ja huominen vielä ja sitten tiistaina ULTRAAN!!!!!!!! Ei kyllä kans mahu tonne pääkoppaan oikein muuta ajateltavaa. Saa kuulla että onko siellä ketään ja ketä siellä on ja sykkiikö sydän ja mitä häh. Nyt on niin tiedoton olo. Ainoa mistä tietää jotain, on oireet.

Mikä toi kerrohomma on? Keltä sinne saa salasanan?
 
mä en tajuu mikä mulla on, kummastakaan aiemmasta muksusta en oo ollu näin epävarma. tuntuu et ois valmis vaik maksaa sen yksityisen ultran et sais varmuuden, töissäki oon ihan pihalla ku mietin vaan omiani. sit ku sain viel päähäni et jos tää on äidinvaistoa et kaikki ei oo hyvin.. sit ku oon näin pihalla ni oon tosi kiukkunen, miehen tarvii sanoo ku tyyliin huomenta "väärällä äänensävyllä" ni mitä vittuu sä mulle puhut :LOL: kohta varmaan kukaan kestä mua, tai mä en ainakaan kestä mua :LOL:
on tääkin taas mun elämää, jos ei oo muuten ongelmia ni voihan niitä pään sisällä kehittää... :headwall:
 
Pippuri ja Korvapuusti: Voimia teille suuren surunne keskelle :'( :hug:

Salaisuuksienkammio: Meillä näkyi vahva syke varhaisultrassa viikoilla 7+1.

ON:
Iskiastyyppinen kipuilu on helpottanut jo hieman, mutta edelleen tietyissä asennoissa vasemman pakaran seutu vihloo kiitettävästi. Viime yön sain jo nukuttua heräämättä joka ikisen kyljenkäännön aiheuttamaan kipuun. Rinnat ovat edelleen, etenkin öisin, tosi arat ja etova/krapulainen olo alkaa siinä puolen päivän jälkeen. Yökkäilyä kummenmaksi ei ole pahaolo yltynyt.

Sipsunen & nalle 7+6 :heart:

ps. Huomenna eka neuvola.
 
heip, tuo kerho kenkkuilee sit myös silleen, et jos on ollut kirjautuneena sisään enemmän kuin tyyliin 10 min, pitää kirjautua ulos ja sisään uudelleen. Sit vasta pääsee kerhoon, se jotenkin heittää pihalle vaikka olisikin kirjautuneena ja kirjottelis tänne esimerkiksi. Eli aina kun mä meen kerhoon, pistän itteni eka ulos, sit sisäänkirjaus ja sitten vaasta kerhoon kolkuttelen.
Jospa se oli siitä kiinni? Ainakin jos tuli se käyttö estetty bliiblaa -teksti.
 
Heissan tähänkin päivään ... Toi kerho , ei oo ajasta kiinni , en kans pääse kirjautumaan ... !!! Ja äsken koitin heti kun olin kirjautunut ... ei vaan toimi niin ei eikä heitä muuten pihalle .... nooh , täällä juttu jatkuu kuten ennenkin , en mä kerhoo välttäämättä tarvi , kaiken mahdollisen saa jotäältä :saint: :D
Kohta kaupoille , jos löytyis jotain kivaa B)

neitim +tippiäinen 8+1 (uudenvuoden aattona varmistuu päivät)
 
Ok, siinä on sitten jotain häikkää. Mä en vielä Rhiannonilta saanu salasanaa, niin en ole sinne päässy kokeilemaankaan.

Mulla olis se ultra keskiviikkona ja laskujeni mukaan olis sitten tasan 7+0, saa nähdä miten käy. Koitin houkutella miestä mukaan, mutten tiedä ehtiikö se töiltään. Mä karkaan sinne lääkäriin töistä vähän aikasemmin niin pääsen kyllä.

Jep, pahoinvointi jatkuu ja tulee aaltoilevana. Välillä tosi hyvä olo ja sit esim tänään aamupalan jälkeen yökin ja yökin ja menin sit varttitunniks pitkälleen niin helpotti. Jos olisin vähän pidempään ollu seisaallaan niin johan taas olis joutanu oksentelemaan. Mun maha on ollu myös vähän jotenkin kipee, ikäänkuin se koittas laajentua sisältä päin - tai no niinhän se tekeekin mutta se tuntuu myös samalla, niinkuin ilmapalloa puhaltais joku tuolla sisällä. Taitaa olla vaativa masuasukki kun tekee samantien itelleen isommat nurkat missä asua :D :D

Jep, mä hilppaan nyt päiväunille tytön kaveriksi ja sit ip pitäis kipasta kauppaan, kauheasti tekee mieli jauhelihakastiketta ja spagettia. Jauhelihakaupoille siis.. niin ja pitäis tolle tytölle hankkia vielä uudet talvipopot, ajattelin ostaa ne tepsut nauhoilla, onko teillä joilla on jo lapsia kokemuksia niistä? Tuolla tytöllä on armottoman pullea jalka, niin pitää olla leveä lesti... reiman kengät koko 21 ei mene kunnolla jalkaan, liian kaposet on...

jees, mutta palaillaan ja vointeja ja malttia ultran odotuksiin muillekin =) :hug:
 
halit :hug: menetyksen kokeneille

täällä ei ihmeempiä, kahvi on alkanu tökkimään, koska palkaksi saa etovan olon :x
eka nla on vasta 14.1. ja viikkoja sillon 8+6 joten varmaan mahdollisuus yritellä nlan ultralla netsästellä masukuulumisia silloin...

jaksamisia! :wave: Sinimarja+Ipana

 

Yhteistyössä