Elokuiset 2010 joulukuussa

Voi ei, Korvapuusti ja Pippuri-83! Koittakaa jaksella! :(

Itsekin sain viime yönä pienen verisen säikäytyksen, ei varsinaista valumaa mutta vessapaperiin jäi, samoin päivän mittaan on pieniä jälkiä näkynyt. Toivottavasti tämä ei nyt ole tässä, juuri ehdittiin äideillemme eilen illalla ilouutinen kertoa. Nyt tässä sitten jännitetään, karmeeta! Mitään kipuja ei kuitenkaan ole ollut, joten jos tilanne viikonlopun yli ei pahene niin sinnittelen maanantaihin ja soitan sitten neuvolaan, josko pääsisi tarkastamaan tilanteen. Tiedän ettei pieni vuoto välttämättä merkitse sitä pahinta vaihtoehtoa, mutta väkisinhän se kuitenkin nyt pyörii mielessä. Ihan alussahan tämä raskaus vasta on, ja olen yhden km:n kokenut myöhemmilläkin viikoilla, joten kyllähän siihenkin olen henkisesti ollut varautunut, mutta kuitenkin.

Joka tapauksessa, tervetuloa uusille! Odotusaika on kaikista peloista ja vaivoista huolimatta ihanaa aikaa!
 
Voi eih! Jaksamisia pippuri ja korvapuusti :hug:

Salaisuuksienkammio oletko siitä ennen ku laitat salasanan niin klikannu kohtaa hae jäsenyyttä??? Siitä pitäisi päästä hakee?! (piti oikein käydä kattoo et mistä ja miten se meni)

Muutenkin tuosta kerhosta että voin kysyä Rhiannon:ilta että voiko hän lisätä siihen jonku toisen (voin siis alkaa myös tähän hommaan) kanssa ns päivittää kerhon tietoja, koska tällä hetkellä kun hän kerhon perustaja voi ainoastaan hyväksyä kuvia ja kirjoituksia... Ja kun en tiedä miten aktiivisesti hän on innostunut pitämään kerhoamme aktiivisena! Näin saataisiin sinne sitten aikanaan kuvia ymym...
TAI sitten pitää "haudata" tuo kerho ja avata uusi?! Koska itse ainakin sitten joskus voisin/haluaisin sinne kuvia ym laittaa...

K :wave:
 
voi ei, korvapuusti ja pippuri. :( :hug:


täällä oli puhetta joululahjoista... meikä sai mieheltä KANTOLIINAN lahjaksi. (me&mama -merkkisen) jotenkin huvittavaa, mutta suloista. :heart:

mulla ei ole aamupahoinvointia vaan päivä- ja iltapahoinvointia: olo alkaa ellottaa siinä 13 aikaan ja jatkuu edelleenkin, sinne nukkumaan menoon asti ja vielä sängyssä mahassa velloo.
ja tosiaan makean syöminen pahentaa oloa. jouluruuat on maistunut: varsinkin kinkku ja lanttuloota on mennyt sekä eilen anoppilassa riisipuuro ja soppa.
suklaan keskenmenon aiheuttavasti vaikutuksesta.. ööööh? tiedä tuota sitten. sen uskon että liiallinen sokerin/hiilihydraatin syöminen voi aiheuttaa keskenmenoja niillä, joilla on sokerin siedossa tai insuliinin kanssa ongelmia. senpä takia YRITÄN olla syömättä suklaata ja muita karkkeja; nyt tänään on kyllä mennyt enemmän kuin olisin sallinut... pöh.

eipä tässä ihmeellistä. edelleenkin VÄSYTTÄÄ... töissä pysyy just silmät auki.
ja selkäkipu häiritsee aika tavalla eloa! :/ siis vasen puoli pakaran yläpuolelta on todella kipeä ja polttaa ja vihloo: töissä nousemiset, nostelut ja kantamiset on yhtä tuskaa. välillä säteilee jalkaankin. :| ja tosiaan muutaman kerran on jalka meinannut lähteä alta. auuuuh.
näin viime yönä unta että vaihdoin vaippoja pojalle ja tytölle, mutta laitoin väärän vaipan ainakin toiselle; laitoin pojan vaipan tytölle ja pissat meni pitkin poikin. :LOL: eikös niitä joskus ollut semmoisia vaippoja, jotka oli erikseen jommalle kummalle??

jaha, kait sitä tarvii alkaa valmistautua nukkumaan; lapsetkin "saavat" tänään mennä aiemmin nukkumaan kuin eilen. eilen mä menin nukkumaan 22.45 ja lapset joskus 02 aikaan, kuulemma. :saint: niitten oli ihan pakko tehdä poliisiasema ja muut Legot valmiiksi. :whistle:

hyviä öitä kaikille elokuisille.

dreamer78 + hipsunipsut rv8+3
 
mut vois myös lisäillä tonne listoille eli 6.8 laskettuaika- ikää 25v - kolmatta odotellaan- ja synnäri ois lohja, miten sitten lyhennetäänkään...

on kyllä tullu niin pahaolo kaikkien näitten suru uutisten kanssa :'( jaksuja kaikille! itelläkin pelko hirmuinen et onko siellä masussa kaikki ok.. ja ultraan vielä yli 2viikkoa.. :/
 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
Pippurille ja korvapuustille valtavasti voimia surun keskelle. :hug: :hug:
Kyllä nää tällaiset uutiset aina kouraisee ja syvältä :'( :'(

Ja oma pelko vaan kasvaa, että mitä maanantain ultrassa tulee vastaan. :| Pelottaa ihan vietävästi. Mutta pakko kuitenkin yrittää toivoa parasta. :heart: En oo tällä kertaa näiden mun ihme olojen takia uskaltanut luoda vielä sellaista syvää tunnetta masuvauvan kanssa, mutta maanantaina sitten ollaan viisaampia. :)

Joulu mennyt mukavasti mässäillen :p Suklaata mennyt ihan kivasti, että siinä sitte neuvolantädille selitystä kun kyselee, että mistäs näitä kiloja tulee. :ashamed: Juu ja mullakin tuo BMI on ihan reilusti yli 30...että mitään ei tarviis lisää tulla :whistle:
Sä sen sanoit... itelläki pelko kasvaa että mitä tiistain ultrassa tulee vastaan. Pelottaa että jos siellä ei ookaan ketään tai jos se pieni ei oo kestänykään tai... en tiiä miten sitä kestäis.

Mulla on BMI nyt jotai 27-28, et.... kohtuuden rajoissa, mutta luulempa ettei kauaa kun mahakin sen ku turpoo ja turpoo ja syötyä tulee ihan kiitettävästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiKat:
Voi eih! Jaksamisia pippuri ja korvapuusti :hug:

Salaisuuksienkammio oletko siitä ennen ku laitat salasanan niin klikannu kohtaa hae jäsenyyttä??? Siitä pitäisi päästä hakee?! (piti oikein käydä kattoo et mistä ja miten se meni)

Muutenkin tuosta kerhosta että voin kysyä Rhiannon:ilta että voiko hän lisätä siihen jonku toisen (voin siis alkaa myös tähän hommaan) kanssa ns päivittää kerhon tietoja, koska tällä hetkellä kun hän kerhon perustaja voi ainoastaan hyväksyä kuvia ja kirjoituksia... Ja kun en tiedä miten aktiivisesti hän on innostunut pitämään kerhoamme aktiivisena! Näin saataisiin sinne sitten aikanaan kuvia ymym...
TAI sitten pitää "haudata" tuo kerho ja avata uusi?! Koska itse ainakin sitten joskus voisin/haluaisin sinne kuvia ym laittaa...

K :wave:

Olen kanssa miettinyt hieman privampaan , eli tuohon kerhoon myös liittymistä .... koska kerhon perustaja koki km:n niin voi todellakin olla ettei kauaa jaksa kantaa kerhoa mukanaan , siis kannatan uuden perustamista !

neitim
 
Sartsa83
heinis Tervetuloa! :wave: :hug: Täälläki varrotaan esikoista. Siksikin vähä pelottaa kun toisille käy (aika paljonkin nyt käyny) noita menetyksiä.... pitäis vaan pitää pää kylmän viileenä. Todella hirveetä että kellekään käy edes noin, mutta oman hyvinvoinnin ja vauvan takia pitäs lakata murehtimasta. :) Pakko siis ajatella positiivisesti kun oireita on, niin kaikki on sillon ainakin hyvin. :)
 
Minä oisin myös kiinnostunut siitä kerhoilusta! Ja uuden kerhon perustamista!

Syötiinpäs joulukinkun väliin roskaruokaa, tekipä hyvää.. pelkkä ajatus kinkusta alkaa tekemään pahaa :x tuskin pystyn enää syömään... Nyt "pikkasen" turvottaa kun vedin hampurilaisen ja ranskikset, ukkokin jo tuossa naureskeli ja silitteli mahaa että joko se potkii :LOL:

Tuohon painoasiaan en olekkaan muistanut kommentoida.. mulla indeksi jossain 23 paikkeilla, mutta silti tuntuu ihan liialta :( Varsinkin, kun maha jäi esikoisesta tommoseksi löllyksi eikä liikuntakaan ole lähiaikoina maistunut...

Tervetuloa mukaan uudet odottajat! Toivotaan paaaaljon tarrasukkia tälle pitkälle odotusajalle :heart: Kunpa ei tulisi enää niitä huonoja uutisia.

Mullakin ultraan vielä 3 viikkoa :/
 
Otan Rhiannonilta hänen mielipidettään että mitä tehdään tuolle kerho asialle... Palaan asian tiimoilta =)

Ukko lähti paariin, meitin pikkuisella maha löysänä,äsken ihmettelin miksei rauhoitu ku itkeskelee niin tavaraahan siel vaipassa oli janyt o peppu niin kipee että voi raukkaa...
Näihin tunnelmiin! K :/

Ai niin ja tervetuloa uudet kanssamammailijat! :flower:
 
Hei Kaikille :)

Voisin kyllä lisätä esim. NeitKatin, mutta ilmeisesti se ei vain onnistu. Kerhon kautta ei ole tullut mitään tietoja, että pitäisi hyväksyä kuvat tai uudet jutut :eek: Tutkin vielä asiaa. Olen päivittäin käynyt katsomassa ja odotellut uusia tulijoita, jotka ovat salasanaa kyselleet, mutta ei ole tullut uusia pyyntöjä.

Vaikka KU raskaus olikin, olen onnellinen muiden puolesta ja yritän parhaani mukaan pitää kerhon hengissä ja toimivana, ellei joku sitten halua ihan vartavasten kerhoa perustaa uudelleen.

T: Rhi =)
 
Kat :D

Kuvat ja jutut pitäisi myös jäsenten itse pystyä lisäämään. Jos ei, niin on kyllä jossain vikaa sitten, koska en löydä sellasta optiota, jolla pystyisi noita asioita kontrolloimaan. Eikä sinne pysty muita päivittäjiä lisäämään :headwall: Johan on kökkö kerhotoimintasysteemi. Mutta jos se teille vain sopii, niin jatkan päivitelyä?
 
Pippuri ja korvapuusti: Voimia molemmille! :hug: Nää on aina niin ikäviä uutisia...

Täällä joulu meni mukavasti, minun vanhemmille kerrottiin raskaudesta ja tosi iloisia ovat! :) Nyt taas pelko nostaa vaan päätään... :/ Eilisestä lähtien ei oo ollu oikein mitään raskausoireita, joita on tähän asti ollu vaikka muille jakaa...Yöllä vatsalleen nukkuminenkin oli samanlaista kuin ennen raskautta, vaikka viime viikkoina se on ollut jo erilaista. Alamahalla on ollut sellainen tunne kuin nukkuisi jonkun pallon päällä. Nyt sitä ei enää ollut...Voisko olla mahd.että näillä viikoilla oireet alkaisi jo lieventyä ja turvotus laskea...? Aamuyö meni pätkissä kun asia vaan kummitteli mielessä..Rinnatkin on pehmentyneet ja ei oo läheskään niin kipeet kuin tähän asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Kat :D

Kuvat ja jutut pitäisi myös jäsenten itse pystyä lisäämään. Jos ei, niin on kyllä jossain vikaa sitten, koska en löydä sellasta optiota, jolla pystyisi noita asioita kontrolloimaan. Eikä sinne pysty muita päivittäjiä lisäämään :headwall: Johan on kökkö kerhotoimintasysteemi. Mutta jos se teille vain sopii, niin jatkan päivitelyä?
Saisko sitä kuitenkin kysyttyä modeilta jos saa lisättyä päivittelijän heidän kauttaan?
Sopiihan se hyvin Rhi,että päivität edelleen,vaikka voihan olla että tulee liian "raskaaksi" ajan kuluessa kuitenkin :hug: Miten olet jaksellut? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiKat:
Voi eih! Jaksamisia pippuri ja korvapuusti :hug:

Salaisuuksienkammio oletko siitä ennen ku laitat salasanan niin klikannu kohtaa hae jäsenyyttä??? Siitä pitäisi päästä hakee?! (piti oikein käydä kattoo et mistä ja miten se meni)

Muutenkin tuosta kerhosta että voin kysyä Rhiannon:ilta että voiko hän lisätä siihen jonku toisen (voin siis alkaa myös tähän hommaan) kanssa ns päivittää kerhon tietoja, koska tällä hetkellä kun hän kerhon perustaja voi ainoastaan hyväksyä kuvia ja kirjoituksia... Ja kun en tiedä miten aktiivisesti hän on innostunut pitämään kerhoamme aktiivisena! Näin saataisiin sinne sitten aikanaan kuvia ymym...
TAI sitten pitää "haudata" tuo kerho ja avata uusi?! Koska itse ainakin sitten joskus voisin/haluaisin sinne kuvia ym laittaa...

K :wave:

Olen kanssa miettinyt hieman privampaan , eli tuohon kerhoon myös liittymistä .... koska kerhon perustaja koki km:n niin voi todellakin olla ettei kauaa jaksa kantaa kerhoa mukanaan , siis kannatan uuden perustamista !

neitim
Ja täytyy muistaa olla kirjautuneena näille kaks+ sivuille ja sitten se salasana sinne kerhopuolelle,pitäisi onnistua! :wave:

Itse ainakin avoimemmin sinne kirjoittelen,tänne ympäripyöreästi ;) :D Kunhan saadaan vilkkaaksi =)

 
voi, pippuri!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :'( :flower: :flower: :flower: Ja
korvapuusti...Voimia teille!!! :hug: :hug:

ja tervetuloa uudet palstailijat :wave: :wave: :wave: :flower:

Tänne on taas etovaolo palannut :x
4.1 olis se ultra-aika...menis nyt viikko nopeaa :D :D

vauvis ja öttiäinen 5+5 :heart:
 

Yhteistyössä