Onneksi tää Joulu on OHI juuurikin kohta,mä en jotenkin jaksa enään tätä epäsäännöllistä rytmiä ja stressiä. Mä haluan takaisin arkeen. Maanantaina takaisin töihin ja seuraava loma onkin sitten äitiysloma jos sinne asti päästään.Oon jo kyllä suunnitellut että pidän kesäloman ennen äp lomaa joten voin jäädä jo kesäkuun alussa kotio.
Milloinhan nuo eskariin hakemiset alkaa. Mä jo täällä oon ihan täpinöissä esikoisen puolesta kun se aloittaa eskarin syksyllä,ihanaaaa :heart:
Mulla on tosissaan kanssa noi oireet jotenkin kadonnut. Tissien arkuus kadonnut mutta turvotus kyllä löytyy.
Pissahätä tuntuu kyllä olevan koko ajan.Huono-olo vaivaa ainoastaan jos unohtaa syödä,muuten sekin on kadonnut.Siis se koko aikainen vellominen.
Vitsi laskin tossa että olen ollut
35päivää polttamatta
Tuntuu kyllä että tupakkien edestäkin sitten syö koko ajan.
Joten tänään haen uudestaan sali yhdistelmä kortin ja jatkan sitä salilla vääntämistä.
Tavoitteena on max 10kg tässä raskaudessa painoa. En aijo vähentää ruokaa tms.vaan katson mitä syön ja liikun paljon. Veden juonti pitää vaan opetella koska sitä juon oikeastaan ihan liian vähän :|
Mutta jooh nyt on aika lähtee liikkumaan , Mukavaa päivää kaikille :heart:
Matilda & MarjoPirjo Rv 7+4