ei juma näitä helteitä!!!!!! kokoajan ahistaa, ja mitää ei jaksa tehä...happi loppuu!!!! :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
NYT EN TYKKÄÄ YHTÄÄ!!!!!
NYT EN TYKKÄÄ YHTÄÄ!!!!!
Paljon voimia :hug: Ihmetyttää kyllä silti etteivät suostuneet vauhdittamaan, toivottavasti kohta saisit kuitenkin vaavin sylkkyynAlkuperäinen kirjoittaja Vilivet:Täällä ollut inhottava yö. Klo yhdestä yöllä alkaen selkää alkoi polttelemaan ja säännölliset supistukset alkoivat. Lähdin näytille n. klo 5. Kohdunsuu oli auki 5cm, kohdunkaula hävinnyt ja limatulppaa tuli reippaasti. Pääsimme saliin ja käyrälle piirtyivät supistukset. Tilanne ei edennyt aamupäivään mennessä ja supistukset heikkenivät. Lääkäri ei suostunut vauhdittamaan, joten nyt taas kotona .
Nyt väsyttää, olen päivällä hiukan koittanut nukkua.
Onnittelut vauvan jo saaneille!
Vilivet 36+5
peesaan ihan täysillä!!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei juma näitä helteitä!!!!!! kokoajan ahistaa, ja mitää ei jaksa tehä...happi loppuu!!!! :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
NYT EN TYKKÄÄ YHTÄÄ!!!!!
Mä en odota tällä hetkellä ikävä kyllä, mutta kuopuksesta muistan miten ensin neuvolassa käsikopelolla th totesi, että ihan kivan kokoinen tulossa. Sitten äippäpolilla ultrattiin syystä X ja joku kopeloi samalla mahaa ja todettiin, että pieni tulossa, hyvä jos 3kg saadaan rikki. Ultra siis about viikko - 1,5 ennen synnytystä. No poika otti ja tupsahti maailmaan ja painoa oli 3625g ja 54cm eli ei pieni vaan se th:n arvioima normivauvaAlkuperäinen kirjoittaja marsa22:Mites on,te joille on tehty vauvasta joskus koko arvio, luotatteko enemmän ultran mukaiseen vai "käsi tuntumalla" tehtyyn arvioon?
MINÄ MYÖS PEESAAN TÄTÄ TÄYSIN !!!Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:peesaan ihan täysillä!!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei juma näitä helteitä!!!!!! kokoajan ahistaa, ja mitää ei jaksa tehä...happi loppuu!!!! :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
NYT EN TYKKÄÄ YHTÄÄ!!!!!
Mä peesaan kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja marsa22:MINÄ MYÖS PEESAAN TÄTÄ TÄYSIN !!!Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:peesaan ihan täysillä!!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei juma näitä helteitä!!!!!! kokoajan ahistaa, ja mitää ei jaksa tehä...happi loppuu!!!! :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
NYT EN TYKKÄÄ YHTÄÄ!!!!!
mITÄHÄN ENS YÖSTÄKIN (TAAS) TULEE :kieh:
Mulla on huidellut koko odotusajan toi sf-mitta yläkäyrän yläpuolella. Painoarvio oli viime viikolla jolloin vauvan painoarvioks saatiin 3,7 kiloa. Ihan kuulemma on jossain käyrien sisällä, eikä heidän mielestään nyt mikään jättikokoinen vauva oo tulossa. Arvelivat syntymäpainoks noin 4 kiloista. Riippuen tietysti mitenkä saan sokerit pidettyä loppuraskauden kurissa. elikkä ei edes toi rd ole vaikuttanut kovinkaan paljoa vaavin kokoonAlkuperäinen kirjoittaja Toista yrittävä:Eli nyt siis rv 34+6 ultran mukaan ja muuten (35+4) ja sf-mitta hurjat 37!!! Esikosta oli viikolla 40+5 tuo 37, että näin! Esikko synty 42+4 ja oli 3954g. Nvla lääkäri oli tänään ja kohdunkaulaa 2 senttii ja pehmee?? Miltä kuullostaa? Kovia suppareita ollukki, et onneks nyt jotain ees saanu aikaseks! mutta siis mites muilla toi sf-mitta suhteessa vauvan painoon?? Olis neuvolalääkäri pistäny mut äippäpolille kokoarvioon jos en ois muutenkin ollu menossa, mulla on meinaan synnytystapa arvio, koska edellinen synnytys päätty sektioon, synnytys pysähty! Taitaa mennä tääkin sektioon....
Sann-81 ja rv 34+