***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Onnea vauvan saaneille!

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaudesta äiti:
Siirsimme tänään 2vuotiaan pinnasängystä isojen sänkyyn ja huonekkin vaihtui kun siirrettiin poika siskojen kans samaan huoneeseen.
Heh, ostettiin toinen pinnis (käytettynä!) kun en jaksanut tuon 2 v vehtausta..Tai siis sitä nukutusta, puol tuntia vähintään joka ikinen ilta. Pinnikseen kun nukahtaa välittömästi. Neuvolassakin juttelin asiasta niin tulimme tulokseen, että kokee ilmeisesti turvallisemmaksi paikaksi nukkua tuon missä on laidat ympäriinsä. Ja toi onkin tosi korkea reunainen sänky mikä on tuolla 2 vuotiaalla, toi vauvalle tuleva on pienempi. Ja tuolla lastenhuoneessa on siis se lastensänkykin kyllä odottamassa tämän 2 v mielenmuutosta..

Mut juu, eilen tuli 37 viikkoa täyteen! =)

Eilen oli myös äippäpoli ja tuloksena lääkärin kanssa käynnistys 2.8 (38 vko)! Siis sen vuoksi ettei vauva synny matkalle. Täytyy pitää jalat ristissä nyt noitten rallien ajan kun ei me ainakaan tuonne Jyväskylään sitten päästä ajelemaan. Tampere on suuntana sitten. Vauvan kokoarvio oli 3,1 kg, mikä yllätti kyllä kun kaikkien käyrien alapuolella mennään (sf). Katotaan mikä sitten lopullinen tulos on.

:heart:
 
Sunshine08 meillä on sitten samat käynnistyspäivät, jos tää ei nyt tuu täältä ennen sitä. Mulla on sillon 2.8. kyllä viikkoja jo 40+1.
Täällä ollu tuskanen päivä, kuuma ja pitkästyttävä päivä :( Lähtispä tää ens yönä syntyyn täältä yksiöstä, ei jaksais enää yhtään näitä pitkäveteisiä, helteisiä päiviä.. vaikka eipä sinne maanantaille niin pitkä aika loppujenlopuks oo vaikka sinne käynnistykseen asti meniski. ¨

Jonetta ja pikku-veeti 39+2
 
napi napi jatkuu ...

täällä alkaa jo olemaan miehenkin hermo kipeällä , ei vain osaa kuvitella , ettei tällä mahalla enään jaksa tehdä juurikaan mitään ja sitten vielä kun ei öisin saa enään nukuttua niin on yhtä tuskaa !!! Äijä alkoi jo mulle sanomaan , että on tää kumma kun ei hän voi edes ulos mennä enään kun jo kaivataan sisällä ... Sanoi siis aamulla menevänsä pesää katsomaan eikä näkynyt miestä 15 minuuttiin ja koitin itsekin jotain tehdä ... No kävin sitten pihalla katsomassa ja kummastelin että missäs sää olit kun sanoit pasää meneväs katsomaan .. No jo on kumma kun hän on hetken pois !!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ottais itse tän mahan ja tän olon , niin ihmettelis siinä sitten että miksiköhän auttava käsi on tarpeen ! Kele !

neitim
 
neitim: Juups :D Kyllähän itsellä on ihan samanlainen olotila kuin sinullakin miehen suhteen välillä. Tuntuu, että mitä pyydänkin ja ihteni mielestä pyydän ihan kiltisti/nätisti, ni hänelle ne on aina niin vaikeaa.. Mitää ei voi mielellään tehdä, vaan se on ns. pakkopullaa hänelle. Ja, kun huomaan hänen tuolla lailla reagoivan, ni silloin mä teen sen itse. Nopeamminhan mie siitä selviänkin.

Nyt, kun molemmat on kotona, ni isäntä väittää, että meillä menee paremmin kuin silloin, kun olin töissä. Olen kyllä toisaalta eri mieltä, koska nyt sitten isäntä ei oikein kotona tee mitää.. Tai no laittaa autoa ja hän on meistä se, joka pääsääntöisesti ruoan tekee. Mutta minusta nuo kaksi asiaa ei nyt niin hirveästi oo XD. Kun hän oli kotona, ni enemmän sai aikaiseksi.

Ja, valittaa, että onpa täällä sotkuista.. Noh, kiitos pitkäkarvaisen koiran ja lapsien, jotka ei meinaa totella ja siivota jälkiään. Ottaisi herra vaan imurin kauniiseen käteen ja sen jälkeen pesisi lattiat, jos niin häiritsee, mutta kyllä tuota itseni tulee imuroitua joka toinen päivä, jos vain jaksan.

Joten katsotaa, mite käy, kun neljäs syntyy..

Tänää sain hakea ä-pakkauksen, ku saapui noutoilmoitus =). Jospa sen tänään jaksaisin myös avata ja vähän ihastella vaatteita. Nyt pitää sitten ruveta miettii vaatteille paikkoja.
 
Mimosa, uih miten ihana pyöreäposkinen tyttö :heart: :heart: :heart:

Arvatkaa, me oltiin tänään klo 14-20 linnanmäellä, kyllä, helteessä ja siellä meni koko päivä. Ja nyt ei tunnu edes, että olis mitenkään raskas päivä takana, omituista.. varmaan kostautuu sitten huomenna.

Meillä mies suunnitteli vielä käyvänsä mökillä vajaan 300 km päässä, tosin kysyi passaako lähteä jos päiväseltään käy. Mistäpä mä sen tietäsin, että millon tässä lähtö tulee.... mutta kai mä vielä tässä vaiheessa uskallan sit sen sinne laskee päiväks kaheks.

Ah, kohta saan vissyä, se on ihan loppu ja sitä tuntus kuluvan meillä näillä helteillä ihan miten paljon vaan...

Ai niin siitä kokoarviosta, nkl:lla sanottiin, että luotettava tulos tulee vain kun on ultra ja käsikopelo, ei erikseen, mutta ehkä mä enemmän käsin tunnisteluun kuitenkin luotan. ...vaikka heittojahan noissa on kuitenkin...

 
Neuvolassa käyty tänää ja kaikki periaattees kunnossa. Verenpaineet ihan jees ja pissa puhdas, mut paino noussu 2kg/vko ja aina vaan paheneva turvotus. Mä en ees tajua miten tää turvotus voi enää lisääntyä kun nyt on jo ihan järkyttävä turvotus ollu pari viikkoa.. Huoh.

No, varas mulle jokatapauksessa torstaille ajan ensin labraan ja sitten äippäpolille niin tarkistavat nyt tuon raskausmyrkytyksen varalta kun on myös reilu viikon ajan ollut paljon päänsärkyjä.. Ja katsovat vissiin muutenkin et kaikki kunnossa. Ens viikon torstainahan mulla on TYKS:sissä synnytystapa-arvio, mut ei neuvolatäti uskaltanu enää sinne asti oottaa et kahtotaan.. Varsinkin kun oli niitä supistuksiakin viime yönä aika paljon.

Nyt suihkuun ja kahtoo saisko tänä yönä vähän nukuttuakin...

rv 35+1
 
Mimosa voi että mikä suloinen tyttö siellä kuvassa olikaan :heart: :heart:

Tääl odotellaan miestä taas töistä ja pitäs mennä sille muutamat voileivät tekemään valmiiks. samalla täs koetan saada sinttiä liikkeellä suklaan voimin, kun on mun mielestä ollut tosi rauhallinen tänään ja sit ku paniikin kanssa asiaa mietin, niin en oo enää yhtään varma, että oonko tuntenut liikkeitä ollenkaan. :ashamed: On kyllä tänäänkin ollut menoa noiden poikien kanssa, että ei siinä oikein varmaan ees rekisteröi niitä liikkeitä, mutta toivotaan nyt, että vähän ees liikkuis, kun tästä nyt rauhoitun. :) Tulis itelle vaan varmempi olo.

Huominen neuvola jänskättää, että jos vaikka jotain oiskin kohdunsuulla edistystä. :whistle: Tosin sitä edistystä ollut viime raskauden viimeisessä lääkärintarkastuksessa, mutta syntyi sitte silti ennen laskettua. :)
 

Yhteistyössä