Käännösyritys takana ja eipä ollut meidän pikkumies millään lailla yhteistyöhaluinen! :kieh: Tänään aamulla oltiin siis kättärillä ja siellä lääkäri ultrasi vauvaa ja kokeilivat sitten ulkokäännöstä. Tiukasti istui perätilassa, eikä kuulemma yhtään peppu noussut, niin että olisi otetta saanut...
Lääkäri koitti kovasti puhua alatiesynnytystä, mutta jostain olen päähäni saanut, että en moiseen halua lähteä, joten sektio-aika on nyt varattuna 17.8., eli viikot on silloin 39+0. Siro vauva tulossa, painoarvio oli nyt 36+1 viikoilla vain 2,1kg, eli varmaan ois mahtunu alakautta tulemaan.. Parin viikon päähän vielä kokoarvio, tarkistavat kasvua, kun on niin pikkuruinen... On jännä miten näin iso äiti tekee muka noin pieniä vauvoja, ehkä on sit vaan sisätilamitat sen vertin pienet
Vielä oon sormet ristissä, että herra tajuis itse kääntyä ja tulis ihan spontaanisti itse ulos, mutta pessimistinä en jotenkin enää moiseen usko. :ashamed: Nyt sit vaan odotellaan 3 viikkoa, laitetaan aamulla tukisukat jalkaan ja ilmoittaudutaan vauvan hakuun