Ou nou. Mä en edes ajatellu mahdollisuutta, että JOS tämä vauva pysyy raivotilassa ja mun röörit on nyt niin joustavat kuin sanotaan, joutusin silti sektioon - siis sen takia että paikat ei vaan aukeis? Mullahan on kaikki paikat vielä kiinni ja vaan hiukan pehmenny ja kanavaakin jäljellä vielä pari senttiä... tietysti aina jotain voi tulla eteen ja sektioon joutuu - mikä siinä tilanteessa on toki paras ratkasu, MUTTA en ottanu tuota avautumis-asiaa ollenkaan.. varsinkin kun mulla on tullu vaan ne pari hassua kipeetä supistusta, muuten tässä vaan möllötellään päivä päivältä eteenpäin, kipeenä paikat on, mutta ne on varmasti vaan ihan siitä kun on raskaana
No, täytyy tossa parin viikon päästä naukua jota kuta sitten kattomaan tota alakertaa (kun on se 40 täys esimerkiks), vaikkei se mitään herkkua mulle olekaan, jännitän sitä ja sitten sattuu kun ronklataan.
Nyt pikkusen siivoilemaan tässä, tyttö menikin jo päikkäreile, kun noustiin niin aikaseen ylös.
Mitäs veikkaatte, kuka seuraavana saa vauvan? Huomennahan meille tulee yksi suunniteltu, eikös?
=) runttis ja sytkylä-pötkylä
No, täytyy tossa parin viikon päästä naukua jota kuta sitten kattomaan tota alakertaa (kun on se 40 täys esimerkiks), vaikkei se mitään herkkua mulle olekaan, jännitän sitä ja sitten sattuu kun ronklataan.
Nyt pikkusen siivoilemaan tässä, tyttö menikin jo päikkäreile, kun noustiin niin aikaseen ylös.
Mitäs veikkaatte, kuka seuraavana saa vauvan? Huomennahan meille tulee yksi suunniteltu, eikös?
=) runttis ja sytkylä-pötkylä