Suvi78 suuret onnittelut pojasta! :flower: :heart: ja hui kamala, mitä jouduitte vauvan kanssa kokemaan! Enkeleitä oli matkassa todella :hug: Voimia ja paranemista!
SuukkoSuulle onnea tytön tylleröstä! :flower: :heart:
Musta kans tuntuu, että
Jonnuli taitaa olla vauvanhakureissulla! Ja ihan varppina alkaa nyt tulemaan melkein päivittäin jo jotain vauvauutisia, ihanan jännää!!
Pikaisesti eiliset
ä-polikuulumiset:
*Verenpaineet hieman koholla, mut niihin ei juurikaan sanottu juuta eikä jaata.
*Pissu puhdas.
*Vauvan syke vaihteli käyrällä 140-190
Ihan ite pelästyin siinä kun käyrillä makoilin, kun syke oli siellä 190:ssä, tuntui niin kamalan korkeelta! Mutta eipä siinä kai sitten mitään kummallista ollut kun ei kätilö eikä lääkäri siitä mitään sanonut.
*Mun paino nyt 76,3kg. Painoa alusta tullut sit sellaset +18 kg :kieh: No, vielä on muutama kilo matkaa siihen 23 kiloon mitä esikoisesta tuli....
*Lapsiveden määrä normaali (eka kerta ku siitä mainittu mitään)
*Vauvan tän hetkinen painoarvio 2,8kg ja la:n aikoihin olis sitten vähän päälle 3kg, eli oikein soppeli :heart:
*rt:ssä oli edelleen
*napavirtaukset erinomaiset
*sitten asia joka mua ottaa niiiiin päähän.. sisätutkimuksessa selvis, että paikat ihan epäkypsät ja lääkärin oli pakko vielä sanoa sekin, että "synnytys ei ihan nurkan takana ole!" Siis mikä mua vaivaa, ettei paikat aukee tai ees pehmene yhtään vaikka olis kuinka paljon kipeitä supistuksia!? Ja joka päivä niitä kamalia vihlontoja ja kipuja kohdunsuulla, niin ei mitään, ei sitte mitään vaikutusta!
Lantiosta lääkäri sentään sano onneks, että alatiesynnytys pitäisi onnistua. Saa vaan nähdä, niin käy niinku esikoisen aikaan, että en vaan yksinkertaisesti aukee kipeistä supistuksista huolimatta ja sit on taas sektio edessä.. HUOH!!! Alan vaan olemaan niin kypsä näihin kipuihin yms.
Anteeksi, tyhmää valittaa kun asiat vois olla vaikka kuinka paljon pahemminkin :ashamed: Tosiaan, pääasia tottakai, että vauvalla kaikki hyvin<3
Nyt pakko yrittää jaksaa päivän touhut parin tunnin yöunien jälkeen.. Kai tähän on nyt vaan totuttava ettei yöllä saa unta, murr.. Kamala ukkonenki oli yöllä (tosin, mä kyllä jotenki nautin ukkosesta).. Mukavaa päivää kaikille!
mmiilia ja hubbis-typy 37+1