Poksahdus 38+0!!!
Ja neuvolakuululmisia heti saman tien:
paino: 72,2 jee, pysyny täysin samana ku viikko sitten!
turvotus + (+)
RR 122/71 (129/69)
prot: ihan hiukan häivähti vihreään päin, muttei ihan yhellekään plussalle asti, joten terkka laittoi sulkuihin plussan. Todennäköisesti vain valkovuodosta johtuvaa tuo.
gluk: - (-)
Hb: 120 (viimeksi mitattu rv 33, 112)
sf: 34 (34,5)
tarjonta: rt1 (rt1) Pää on jo kiinnittynyt kuulemma, eli valmiina lähtöön taitaa olla!
vauvan syke: 142 (145)
liikkeet: ++ (++) ja piti ihan esittää th:lle kuinka hienosti osaa myllätä! :heart:
Uimisesta kysyin, että vieläköhän uskaltaa uida, niin kuulemma ei kannata kun ei varmaksi voi tietää kohdunsuun tilannetta. Viimeisestä lääkäristähän on jo pari viikkoa aikaa, silloin oli kyllä paikat tiiviisti kiinni, mutta th oli sitä mieltä että kun on kiinnittynytkin jo, niin voi nopeastikin tapahtua avautumista. Supistuksia ei kyllä oo ollut, mutta silti ei th suositellut uimista. Harmin paikka, kun vielä olis näin ihania uintikelejä, mutta ehkä sitten ens kesänä. Terkkari oli sama kuin viimeksi (mun oma on kesälomalla), semmoinen nuori ja herttainen, mukavan oloinen tyttö. Vaikutti ihan osaavan asiansa nuoruudestaan huolimatta.
Kukas siitä kestovaippailusta kyselikään.. Me kyllä meinataan yrittää, oon hankkinu harsoja hirveen läjän ja sit parit kuoret lisää (äp:ssahan tuli jo 2), sitten testimielessä ostin yhet villahousut ja muutaman sisävaipan sekä niitä semmoisia lisäimuvaippoja muutama. En mitenkään kovin paljon oo ostellu ihan sen takia, kun ei tiedä mitkä sitten toimii, niin hankitaan sitten lisää kun on vähän käytännön kokemusta vauvan kanssa. Ostin mä kyllä paketin niitä biohajoavia kertiksiäkin hätävaraksi.
Huisi, mahtavaa että sait jo vauvanhakupäivän tietää! Toivottavasti pystyt nukkumaan ja muutenkin elämään normaalisti jännityksestä huolimatta! =) Ite en kyllä varmasti pystyis nukkuu ainakaa viikkoon ennen sitä h-hetkeä jos tietäsin tarkan päivän!
Mmiilia, "ihanaa", että jollekin muullekin on tullut painoa. Mulla kans semmoset 17-18kg lähtöpainoon lisää...
Mutta eiköhän ne sitten meiltä joskus pois karise!
Lähtölaskentaa odotellessa...
B)