Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: :heart: :heart:
Dinolle valtavasti jaksamista suuressa surussa, kyllä elämä on epäreilua :hug:
Itse olisin jo valmis synnyttämään, terkan mielestä se ei enää kaukana olekaan (niimpä niin), kun pää on jo todella tiukasti kiinnittynyt (vaikka toissynnyttäjä olen) ja muutenkin maha niin alhaalla...supistelee kyllä päivittäin, mutta nämä ei oo mitään verrattavissa synnytyssupistuksiin, ihan nynnyjä suorastaan.
Onhan tämä jännää aikaa kyllä, päivät vähenee koko ajan ja kyllä se SEKIN päivä vielä koittaa, että lähtö tulee, ennemmin tai myöhemmin =)
Synnytyskertomuksia ois mukava lukea =) Oma synnytys kyllä pelottaa ja jännittää siihen malliin että huhhuh, helpotti kyllä kun kävin läpi edellisen synnytyksen samaisen kätilön kanssa, joka siinä oli mukana...mulla kun ei auttanut epiduraali ja jouduin kärvistelemään sen 20 tuntia tosi kovissa kivuissa 1-2 min välein supistellen loppuun asti, ai että se oli hirveetä!!!
Tällä kertaa tiedän ja kätilötkin tietää, että kaikki mahdolliset "mömmöt" mulle annetaan, ettei se edellinen hirveys toistu...ihmettelivät näin jälkikäteen, että miksei mitään muuta kivunlievitystä kokeiltu viimeksi, että tällä kertaa ei jäädä ihmettelemään vaan annetaan toista, jos ei yks toimi!!
Toivottavasti se menee siis hyvin, tsemppiä muutenkin jokaiselle synnytykseen :hug:
Äitivaan 38+3 täältä taustalta huutelee :wave: