***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Onkos kenelläkään kokemusta lodger shelter pussista? Vaikutti tosi näppärältä, mutta nyt kun googletin, niin siitä ollaan aika montaa mieltä. Meillä on kyllä kaukalopussi olemassa, mutta kahden lapsen kanssa voi olla hankala raahata sitä mukanaan.

Dinon enkelipoika on pyörinyt mielessä täälläkin :hug: ja tuonut mieleen erään toisen pienen enkelipojan :( Lisäks on soinut taukoamatta päässä se Jenni Vartiaisen biisi: missä muruseni on?

Rebeska hui, ei kyllä ole kokemusta moisesta. Toivottavasti saat pian apua!!



 
Täällä myös pyörii mielessä Dino ja pieni enkeli :'( nytkin tulee itku kun edes miettii koko asiaa. Tollaista ei toivoisi kenellekään tapahtuvan, suurin pelko mitä on :'( Vielä toivotan kovasti voimia sinne Dinon perheelle, toivottavasti teillä on paljon tukea ympärillänne, sitä varmasti tulette tarvitsemaan :hug: ja vertaistukea saa varmasti myös, ainakin netin välityksellä :hug: :snotty:

Rebeska mun miehellä ollut pari kertaa toi kasvohermohalvaus. Oli kyllä aika hullun näköistä kun toinen puoli naamasta vaan roikkuu. Sai sen ekan kerran siitä, ku lähti suihkun jälkeen ulos, oli pakkasta ja hiukset kosteat vielä. Toista kertaa en muista et kuinka se tuli.

Tiqustiina mullakin pistelee jalkapohjia, varpaita, sormia ja kämmeniä, ja selkeesti johtuu turvotuksesta. Sitä mulla on PALJON! Tänään ei enää sormetkaan taivu kunnolla nyrkkiin ilman kipua, ja jalkapöydät on eilisestä asti ollu tosi korkeella, jotenki ihan pallot koko jalat.

mmiilia ja hubbis-typy 35+5
 
Täällä vietetty päivää kera anopin ja appiukon. Tuli grillattua ja herkuteltua kermaisella mansikkakakulla :p miten mulla oikeesti voikin olla tässä raskaudessa ihan kauhee himo noihin kaikenlaisiin kakkuihin. :ashamed:

:hug: unettomille ja vaivoista kärsiville

Paljon on täälläkin Dinon pieni enkeli mielessä pyörinyt. :'( On vaan niin väärin kun noin tapahtuu... Voimia edelleen täältäkin. :hug:

Jotenkin tuntuu hurjalta jo ajatus, että neljä viikkoa on laskettuun aikaan. :eek: anopille ja appiukollekin sanoin, että taidetaan seuraavaks tulla käymään sitte taas suuremmalla porukalla. :whistle:

Katjuska ja sintti 36+0 :heart: *POKS*
 
Heips,
meille syntyi sektiolla 15.7. klo 13.57 pieni poika, 3770g ja 50,5cm. Vauva voi hyvin ja pääsimme jo sairaalasta! leikkaushaava tosi arka ja kipeä, mutta muuten kaikki hyvin

tsemppiä vielä masukkaille!!!

ekks oli ainakin ku pätsi, synnärillä ilmastointi mut vuodeosastolla ei..


KÄÄKKÄNÄ JA LAPANEN 2VRK (rv 38+2)
 
paljon onnea kääkkänälle :heart: :flower:

täällä rantsupäivä takana tytön kanssa ja keho sen mukainen ;) vatsa on jo ihan musta! :D

dinolle vielä voimia :'( :hug: tuntuu niin pahalta että näin voi käydä, mun työkaverin vauva kuoli 3 kk sena kätkytkuolemaan samana vuonna kun sain esikoisen, kuukausi oli vaan eroa :'(

huisi ja pikkuinen 36+4
 
Onnea Kääkkänälle pikkuprinssistä!! :heart: :flower: Ihanan nopsaa ootte kotiutuneet!

Täällä ei mtn oireita et synnytys ois parin viikon päästä ajankohtanen :/ Ei oo kyllä aiemmistakaan ollu, mut eiköhän se joskus ulos tule..Tänäänki käytiin tuolla helteessä markkinoilla ja ei tuntunu kyllä missään, muuta ku helvetin kuuma |O

Eipäs tässä muuta, lähdetään ulkosaunaan ettei pääse paleltuun :LOL:

Jonnuli ja hertta 37+6
 
Paljon paljon Onnea Kääkkänälle perheineen pienen pojan syntymästä! Mahtavan nopsaan olette päässeet kotiin!

Tänään sain kunnon supistuksia aikaiseksi kun oltiin helteessä kävelemässä kaupungilla, tai jotain kipua se siis oli -->oletan supistuksiksi kun pisti puuskuttamaan. Nyt ei ihmeitä, otettiin hellepäivän kunniaksi sitten koko sakki 3 tunnin päiväunet. :whistle: Ens yönä ei sitten nukuta, mutta haitanneeko tuo mitään, mulla on hyvä romaani menossa joten voin lueskella sitä. Ja tyttökään ei vielä ole edes iltapuuroa syönyt, kun niin pitkäksi meni nuo päiväunet tänään, eli tänään sitten valvotaan vähän pidemmän kaavan mukaan.

Käväsin siellä kampin bebesillä ja ostin nyt yhden boobin mustan imetyspaidan. Päätin pärjätä niillä h&m:n topeilla mitä mulla on (yöt siis) ja jos imetys natsaa hyvin, niin ostan sitten pari boobia lisää syksymmällä, kun elokuussa tulee uusi mallisto.

Nyt vielä tytön kanssa mekastamaan, öitä!


 
Kääkkänä - onnea :flower:

Rebeska - tiedän tapauksen, jossa raskaana olijalle tuli molemmin puolinen kasvohermohalvaus :/ Itsellä ei kokemusta ole.

Huisi - ikävä tuotyökaverisi tapaus :( Kun ensin saa vauvan ehjänä maailmaan niin sitten on taas uusi aihe mistä voi alkaa hermoileen. Ja ainahan nuista isommistakin on huolissaan.

Mulla on maanantaina polille meno ja toivon todella että jonkin eräpäivän saisin. Huolettaa kuitenkin kokoajan kun näitä vaivoja on ja tiedossa myös on että sikiökuoleman riskikin kasvaa sitä mukaa mitä lähemmäksi laskettua aikaa mennään. Suositus kai onki että hepatoosissa käynnistetään ennen viikkoa 38. Mutta hienoa sinäänsä että oon näinkin pitkällä kun välillä jo näytti että näillä ongelmilla ei näille viikoille mennä.

-UpsyDaisy
 

Yhteistyössä