***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

täälläkin supparit löysi taas perille , mutta ei näillä suppareilla kyllä vielä lähdetä synnyttämään !!! Koko päivän tullut suppareita , mut ei kipeitä eikä säännöllisiä ,mutta koko päivä ja useita kertoja tunnissa ... nooh , toivoa sopii ,e ttä edes hieman kypsyttelisi paikkoja ...

neitim+ tytsy 36+6 ... muutama tunti ja poksuu 37 !!!! :)
 
korvapuusti mulla toi AFI oli 20, 15 olis vielä normaalia... ens viikolla kontrolli..

tiqulle tsemppiä supistukksiin, jospa kohta saatais lisää niitä hyviä uutisia... :heart:

dinolle vielä vooimahalit :hug:
 
Kyllä on pistänyt mietityttään tämä elämä dinon uutisen myötä..koskaan ei voi tietää mitä elämä heittää peliin :( Edelleen suuresti voimia voin vain lähettää suuren surun keskelle :'(

Maijamehi, mulla nuo "irvistelykivut" :D on tarkottaneet aiemmissa raskauksissa sitä että vauva laskeutuu alemmas..ne on ihan järkkyjä ja mulla nuo kivut tietää lähipäivinä tapahtuvaa synnytystä. Vielä ei oo niitä tässä raskaudessa tullut, mutta muuten ilkeitä kipuja on alakerrassa havaittavissa. Ne viillot on kyllä sitte ihan järkyn kipeitä, pistää tosissaan irvistään ja voivotteleen :|

Jokos Tiqulla on tositoimet käsillä?? Jänskää!!

jonnuli ja hertta 37+5
 
Tiqustiina
Yhdessä koossa täällä ollaan. Ihan järkyttävä ilta ja yö kyllä. Illalla säännölliset supistukset kesti sen reilua 2h ja tuli 5min välein.Sitten nukahdin ja heräsin keskellä yötä ihan tajuttomaan vatsakipuun.Tosi kovaa jomotusta ja vihlontaa.Vauva oli jotenkin todella levoton vatsassa koska potki ja riehu ihan kauheella syötöllä.
Nyt tuntuu että olis paikat jotenkin todella hellänä/arkana kun käy vessassa. :ashamed:

Pitäis jaksaa jatkaa noiden synttäri tarjottavien leipomista.Suoraa sanottuna ei paljon huvita :|

Tiqustiina ja Tiqu rv 37+1
 
Selmiinalle isot onnittelut pojan pallerosta
Ja Dreamerille tuplapoitsuista

Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Vauvan syntymästä ilmoitus viesti,oletteko ajatelleet lähettää jonkun runon tyngän sitten kun vauva syntyy ?
Mä laitoin edellisestä ihanaisen: Hetkisen maailma oli hiljaa ja kuunteli...Uuden ihmisen ääni liittyi elämän lauluun ja sit tiedot..
ja tajusin, etten tästä oo ees ehtinyt miettimään. vielä. Mutta itkukshan ton värssyn muistelu meni..
Ja aikas jännät paikat sulla siellä. Voi kun saisit nukkua ens yön hyvin. Suppailis vaikka päivällä?

giraffe: olipas aika hajontaa polin ja lääkärin versioissa.. :eek:

Murske
: kiva, että sait miehen Suomeen ja jakseluja sijaismajoitukseen

Sirri
: Ihanaa, että pääsette kotiin!! Pari päivää vielä..


Alkuperäinen kirjoittaja Maijamehi:
ai niin unohtu kysyä, et onkos teillä ollut sellaisia ihmeellisiä vihlasuja tuolla alhaalla
Mulla tulee sellasia sähköiskumaisia, mutta ihan satunnaisesti vielä

Lähdin tiistaina nlalääkärin jälkeen "kesäreissuun" eli kotipuoleen järven rantaan loppupoppoon luo.
Tais paikat suuttua tutkimisesta sen verran, että junamatka oli aikamoista suppailua.. :(
Nyt on sit taas löhöilty ja naatiskeltu. Uimaan en oo menny, kun mun lääkäri sano, ettei voi sitä (mulle) suositella ja oon nyt sit kahlaillu ja nauttinut muuten järven läheisyydestä. Mun tuurilla mä nappaisin sieltä jonkun tulehduksen mukaan kuitenkin..

Kanavaa jäljellä 1,5 ja sentin auki.
pissa puhdas, paineet hyvät, turvotusta havaittavissa (ainakin vaa´alla ) Painoo tullu plussatestistä nyt sen 7 kiloa. Kokoarvioo ei lähtenyt käsikopelon perusteella heittään, mutta oletan (ja toivon), että mennään sillä keskikäyrällä edelleen..
Sf oli uuden mittaajan mukaan nyt 34,muttei näyttänyt mulle mihin se sijoittuu. Onneks ens kerralla (jos tai siis KUN sinne asti päästään) on oma neuvolan täti!!

Mä en halua, että tää syntyy vielä. Osin siks, että onhan se vielä pien,mutta enempi siks, että mies lähtee mun mukaan mökkilomalta kotiin ja kotona on sen verran vielä tekemistä ennenku kukaan ehtis vauva-arkee aloittamaan.. Ja kun mä tykkään tästä mahasta. :D
Eilen sanoin sen ääneen, että harmittaa, kun viime viikot on mennyt nauttimisen sijaan pelätessä ja tuntoja/oloja tutkailessa. Tervetuloa vaan krempat ja kolotukset, kunhan viikkoja olis vaikka rapia yks tai kaks lisää.. ;)


Månsku, napa pinkeenä, ilman arpia (pitää olla (ollu) pikkasen pläski :LOL: :LOL: )
ja Ihanainen Iivari
35 tasan POKS POKS
 
poks poks poks 37 ! :)

Koko eilisen päivän supisteli .. siihen asti kun menin nukkumaan ja yön ... voi vitsi kun saisi ton lonkkakivun loppumaan !!! Nukkumisesta ei meinaan tuu kunnolla enään mitään ja kerrankin kun tyttökin olisi nukkunut kun sairastellessa jäi noi unet vähiin ...

saas nähdä miten tää päivä noiden suppareiden puolesta , onko tää yhtä supistelua 3 viikkoa ??? Jospa tänään saisi hieman pontta noihin suppareihin kävelemällä jazz kadulla :saint: Joten jos joku muukin pallomaha siellä kävelee niin ei muuta kun morjestamaan :LOL:

neitim+ tytsy37+
 
Huomenia, me lähdetään kans Helsinkiin, tällä kertaa bussilla, ihan kohtapuoleen.
Muistaako joku, oliko pahoinvointi merkki siitä, että on huonossa asennossa ja veri ei kulje riittävästi tms.? Yöllä meinaan heräsin siihen, että piti pariin otteeseen käydä kävelemässä ja istuksia kun tuli niin huono olo... olin tuolloin nukkunu selällään.

Jep, nyt pitänee alkaa vaihtaan vaatteita yms että keretään bussiin =)
 
huomenta täältäkin :wave:
En mäkään tahtois et tää viel syntyy, jotenki ei oo ihan täysin rekisteröiny et tää muksu oikeesti kohta syntyy - ajatellu vaan koko aika et onhan siihen vielä aikaa... ja sit toiseks toi ipana on niin pieni et sais viel hetken kasvaa. Tosin omasta mielialasta huomaa et alkais olla jo aika kypsä synnyttää, ärsyttää kaikki pienetki asiat ja sit helposti äksyy muille vaik kai se täytys ymmärtää et muillaki ehkä rankkaa ku on kuuma ja tää raksa touhu viel vie omat voimasa. jotenkin vaan tuntuu et kaikki ne piirteet joihin tossa miehessäkin rakastuin on hävinny tän stressin myötä, sit vaan miettii et oonko mä ite niin vaikee et kaikki muut muuttuu mun ympärillä :D
Jep jep..pitäs lähtee pakkailee isin kamoja autoon ja viedä niitä sille ni sais vähä tätä kaaosta siivottuu ja sit lähtee kaupungille- jos jaksais vaik muksut viedä vekararokkiin :)

pikkumökö + elmo 37+3
 
Huonosti nukuttu yö takana, olin melkein 2 tuntia yhteen soittoon hereillä ilman mitään järkevää syytä. Nyt on ihan töttöröö olo ja lisäks niskat on ihan jumissa.

Noista alakerran kivuista niin joku sanoikin et ihan niinkuin sähköiskuja tulis. eilen niitä tuli jonkin verran katotaan mitenkä tänään käy.

Huomenna vasta kävelemään jazz-kadulle, jospa se sitten jotain sais aikaiseks...

Maijamehi ja toukka rv 37+6
 
Huomenta kaikille!

Kuinka moni teistä jo kestoilee tai on ajatellut aloittaa kestoilun? Mie oon tässä miettinyt, että jos tämän viimeisen kohdalla kokeilisin ainakin. Olen 4 vaippaa ommellut, 3 ostanut ja villiksiä neulonut jo kolme-neljä kpl. Mutta entä jos minä en osaakaan.. On kuitenkin sen verran uusi juttu, vaikka kuinka olenkin asiaan yrittänyt perehtyä.

Minulla ei ole mitää tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tää tuskin on tulossa vielä 5 viikkoon. Ei supistele & muutenkin on ihan hyvä olo. En ole vielä pakkaustakaan saanut, ehkä ensi viikolla. En ole mitää vauvanvaatteita laitellut/pessyt.. Ehkä tässä jossain vaiheessa, koska niillekin pitäisi keksiä säilytyspaikka.. Pitäisi jaksaa hakea neliötä, ku tää kolmio alkaa käydä pieneksi.

Tänään isännän mummon 75-vuotis synttäreille. Pienet, omalla porukalla järjestetään kakkukahvit. Mie leivoin pullat, minttukrokanttimuffinsseja & valkosuklaa-mustikka -muffinsseja.

Mutta nyt ottaa jotain aamupalaa.

Mulla on blogi, jos jotain kiinnostaa: http://red-dragon.vuodatus.net/. Päivitystä ei ole nyt tapahtunut, ku odotan, että isäntä sais laitettua kuvankäsittelyohjelman tälle kannettavalle.

neitim: Ja mie oon 27-vuotias :D

- RD & Pörriäinen 35+3 -
 
Täällä kans jotenki hankala yö takana. Poika heräs puol yhen aikaan eikä millään rauhottunu niin otettiin se sitten viereen nukkuun. Ja yllättäin mulla oli vähiten tilaa nukkua, vaikka minä sitä eniten tarvin :D Vähän väliä heräsin millon mihinki. Nyt on sitten nivuset ja koko alapään liitokset tosi kipeet, kävely on semmosta vaappumista.

Dino pyöriny täälläkin mielessä. On vaan niin väärin että tuommosta tapahtuu :'(

Marlin ja Justiina 37+4
 
Täälläkin on pyörinyt Dinon suru-uutiset mielessä.. En osaa sanoa mitään muuta kuin että voimia :hug: :flower:

..Itselle tuli eilen perifeerinen kasvohermohalvaus :D Hah, eli koko oikea puoli mun naamasta roikkuu! Ens viikolla korvalääkärille näyttämään sitä, huoh kaikkea kanssa!
Mutta tuntuu tää kyllä tosi pieneltä muiden ihmisten ongelmien vierellä..
Onko jollain koskaan ollut kasvohermohalvausta? :D

Rebeska ja vaavi 37+6
 
Dinolle syvin osanottoni! :'( :hug: :hug: :hug: tuo on se mitä ei koskaan ikinä kenellekkään toivois..elämän ääripäät yhdessä.. :'( :'(

Muitakin asioita oli joita piti kommentoida,mut unohtuuhan ne tuommosen uutisen myötä..hmm..Dreamerille tuplaonnittelut pikien syntymän johdosta!! :flower: :flower:

Tiqustiinallako oli sitä pistelyä jalkapohjissa?vieläkö sitä on?Eikös se yleensä johdu turvotuksesta..?!?ihan ku oisin kuullu.

Tsemppiä kaikille jotka kärsivät unettomista öistä sun muista vaivoista! :hug: Täällä on onneks ollu tänään viileämpää, niin sain loput vauvan vaatteet silitettyä ja laitettua.Melkein iski illalla paniikki,ku tunnin ajan supisteli 3min välein!!huhuhh,onneks ne sit loppu.ja ihan selvästi oli paineen tunnetta.Ens torstaina vihdoin se lekuri,alkaa jo jänskättää :whistle:

mutta, kai se pitäis alkaa ruokaa kokkaileen :)

Hepetius ja pikkuinen 35+4
 

Yhteistyössä