elkää ilkeet vaivautuko! asiaa raskauden keskeytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Koska mitään LAPSIA ei ole abortointivaiheessa eikä niitä syystä tai toisesta haluta elämään!!!!!!!!!!!! Se on mielestäni kaikkein tärkein kriteeri, ei HALUA!!! Minä itse halusin elää omaa elämääni, ilman lapsia ja näin tein.

Juuh.. kieltolaput tiukasti silmille vaan ettei tarvi katsella niitä tosiasioita, kuten olemassaolevia ja eläviä, syntymättömiä LAPSIA ja omia iljettäviä tekoja... :)

Hehehhehh, älähän nyt naurata! Jos aikuinen ihminen keskeyttää raskautensa alle 10 viikkoisena, siinä on tosiasiaa kerrakseen! Mitään iljettävää en teossani nähnyt enkä näe jälkikäteenkään. Helpotuksen itku ainoastaan pääsi, kun se oli ohi. Jos sä itse niin kovasti halaut lapsia, mene ja tee niitä. älä syyllistä niitä, jotka eivät niitä halua!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja moista pelleilyä taas:
Hehehhehh, älähän nyt naurata! Jos aikuinen ihminen keskeyttää raskautensa alle 10 viikkoisena, siinä on tosiasiaa kerrakseen! Mitään iljettävää en teossani nähnyt enkä näe jälkikäteenkään. Helpotuksen itku ainoastaan pääsi, kun se oli ohi. Jos sä itse niin kovasti halaut lapsia, mene ja tee niitä. älä syyllistä niitä, jotka eivät niitä halua!!!!

Eihän täällä kukaan ketään syyllistä, se on ihan oma ongelmasi jos sinäkin syyllistyt niistä iljettävistä tosiasioista, ..kuten toisten ihmisten, vieläpä omien lasten tappamisesta...
Jokainen mukavuusabortin uhri olisi varmasti saanut rakastavan adoptiokodin tässä maassa jossa nykyään niin monet ei tosta vaan "tee" niitä lapsia.

Ovatko he nyt sitten parempia ihmisiä, jotka ajattelevat abortoitujen sikiöiden olevan vauvoja ja siksi levittelevät sikiöitä valokuvattaviksi ja heittelevät sekaan vielä kolikoita ym.

Eivätkö he ole koskaan kuulleet hautarauhasta?

Jos kyseessä on heidän mielestään vauva, eli ihminen, miksi hautarauha näin häpäistään?

Eihän täällä kukaan ketään syyllistä, se on ihan oma ongelmasi jos sinäkin syyllistyt niistä iljettävistä tosiasioista, ..kuten toisten ihmisten, vieläpä omien lasten tappamisesta...
Jokainen mukavuusabortin uhri olisi varmasti saanut rakastavan adoptiokodin tässä maassa jossa nykyään niin monet ei tosta vaan "tee" niitä lapsia.

Ei pidä paikkaansa, ne adoptio kodit loppuis heti kesken jos ne kaikki sosiaalisin syin abortoidut alkioit ois saanu syntya vauvaksi, niistäki ois tieten osa menny ihan luonnollisesti keskenki ja osa kuollu mahaan myöhemmillä viikoilla, mutta mietitään että noin pari tuhatta joutuis adoptioon, niin jo niille kaikille ei kotia löytyisi edes ensimmäisenä vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja trizeratopz:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
"Jos voisit koskettaa lastasi, hän pystyisi jo tuntemaan kosketuksesi."

tulipa vaan mieleen, kun imukaavintoja tehdään vielä tuon kokoisille.. miltä mahtaa vauvasta tuntua? :/

Tuossa vaiheessa sikiön aivot ovat niin pienet, että hänellä on suurinpiirtein sama tietoisuus kuin esimerkiksi pienellä sammakolla tai hyönteisellä.

Varsinkin kun tuntohermo kehittyy vasta viikolla 24.

Mä en tiedä onko ap:lle jo vastattu kun en jaksa koko ketjua lukea mutta NOILLA VIIKOILLA EI SAA TEHDÄ KOTONA KESKEYTYSTÄ!! Ne ottaa sut sairaalaan sisään ja osastolla tehdään.

Mä en tiedä onko ap:lle jo vastattu kun en jaksa koko ketjua lukea mutta NOILLA VIIKOILLA EI SAA TEHDÄ KOTONA KESKEYTYSTÄ!! Ne ottaa sut sairaalaan sisään ja osastolla tehdään.

no tulin just sairaalasta. näillä viikoilla saa keskeytyksen kotona! mutta kerron tuonnempana lisää ratkaisustani ja kunka kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
miten voitte tuon tehdä.. ihan hirveetä..

näitä ei tähän ketjuun kaivattu! kiitos.

Kaipasit tai et, kaikenlaiset mielipiteet on sallittuja ja niihin on parasta varautua. Et voi poimia rusinoita pullasta..

voinhan poimia rusinat pullasta jos tahdon! idiotti!!

No sittenhän on ihan turhaa kitinää toi ettei jotain kaivata tänne...eihän ne sit mitään haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Voevoe:
Kävin itse np-ultrassa vkolla 10 ja siellä oli täydellinen pikkuihminen. Pieni pää, masu, pikkuruiset kädet ja jalat heilui menemään... Nyt tämä täydellisyys tuhnuttaa tuolla pinnasängyssä ja on jo yli 1vuotias.

Voimia sulle joka tapauksessa.

miten tää liittyy aiheeseen?

Pitääkö sulle selittää?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Koska mitään LAPSIA ei ole abortointivaiheessa eikä niitä syystä tai toisesta haluta elämään!!!!!!!!!!!! Se on mielestäni kaikkein tärkein kriteeri, ei HALUA!!! Minä itse halusin elää omaa elämääni, ilman lapsia ja näin tein.

Juuh.. kieltolaput tiukasti silmille vaan ettei tarvi katsella niitä tosiasioita, kuten olemassaolevia ja eläviä, syntymättömiä LAPSIA ja omia iljettäviä tekoja... :)

Älä luule että kun teet tuon karmivan teon viikkojen ollessa alle 10,
se olisi sitten hyväksyttävää!
Sulla oikeus siis tapattaa omat?

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
"Jos voisit koskettaa lastasi, hän pystyisi jo tuntemaan kosketuksesi."

tulipa vaan mieleen, kun imukaavintoja tehdään vielä tuon kokoisille.. miltä mahtaa vauvasta tuntua? :/

Varmaan samalta kuin sinut lennätetään seinään yhtäkkiä 150km tuntivauhdilla,eli et kerkiä edes tuntea mitään kun jo kuolet. Ja se alkio ei siis tunne ja"koe"mitään silloin.

Mistäs tuon tiedät? Se on vain sun ajatus, jotta saat oikeuden tehdä näin??

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Älä luule että kun teet tuon karmivan teon viikkojen ollessa alle 10,
se olisi sitten hyväksyttävää!
Sulla oikeus siis tapattaa omat?

Lain(kin) nimissä kyllä, on oikeus. Sun mielipitees (joka luultavasti perustuu johonkin jeesusteluun) tuskin muuttaa asiaa.

Sairaalasta kotiuduttu.
Yö oli kamala, en pystynyt nukkumaan, oli pahaolo ja vatsaan sattu.
Aamulla päätin mennä sairaalaan yksin ilman miestäni. Veivasin polin ovella lähes 30min myöhästyen omasta ajastani kun olin niin sekasi ja paniikissa, en vain voinut astua vastaanotto luukulle. EN ollutkaan VALMIS, niin kun jo tässä tätä on emmitty pitkin ketjua.
vihdoin polilla, kyyneleet silmissä.
kätilö otti minut vastaan. lääkäri kysyi huoneessa että olenko varma päätöksestäni ja silloin aloin itkeä lähes hysteerisesti, lääkäri jotain yritti ihmeissään selittää ja sanoi että katsotaan nyt ne rv. ultralla. rv. oli kiekon mukaan 8+5
lääkäri teki sisätutkimuksen ja paineli mahaa, kyseli että aristaako, vähän aristi, ei huomattavasti. alkoi ultraamaan, kesti ja kesti, lääkäri mittasi ja mietti...kysyi kolmeen otteeseen että eikö ole ollut vuotoja, eikö ole ollut kipuja, vastasin että ei kummosia, lähinnä normaalia kipuilua alkuraskaudelle mutta ei vuotoa.
Lääkäri sanoi että joutuu pyytämään erikois lääkärin paikalle, sykettä ei ollut ja sen totesi myös erikois lääkäri...en osannut muuta sanoa kun "hyvä".
nousin ja menin pukemaan ja sain valtavan itku kohtauksen, kysyin vaan lääkäriltä että miksi tämä tuntuu silti näin pahalta vaikka en itse joutunut asiaa päättämään,lääkäri oli ihana ja sanoi hartialle silittäen että ei nämä koskaan ole kivoja ja helppoja asioita mutta että nyt se päätös on tehty minun puolestani. olin siis saanut keskeytyneen keskenmenon ja vauva oli ollut mahassani kuoleena jo reilun viikon. vauva vastasi kokoa 7+4.
sain nyt kotiin ne lääkkeet, kohta pitäisi alottaa kohdun tyhjennys :( olen niin järkyttynyt ja itkunen. en olisi ollut luultavasti valmis uuteen vauvaan mutta en todellakaan ollut valmis tekemään keskeytystä :/ kohta tämä on ohi...kiitos tähän ketjuun osallistuneille jotka osasivat antaa asiallisia vastauksia"tukea" asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:
Onko hyvä mieli, kun sait jaettua tässä ketjussa?

:headwall: :headwall: :headwall: miksi helvetissä totuutta ei saisi kertoa?? pitääkö abortintekijöiltä salata kaikki tiedot raskauden kulusta, sikiön ulkonäöstä ja kehityksestä? miksi pitäisi?

on se nyt perkele, että naiset tekevät näin isoja päätöksiä elämästään ja raskaudestaan edes tietämättä faktoja, ja toiset naiset vielä hurraavat asialle.

mun mielestä jokaisen aborttiin haluavat pitäisi kuulla sydänäänet, nähdä ultrakuvat ja mieluiten 3deenä.

miten ilman niitä voisi tehdä tietoista päätöstä?

ja loppuisi vihdoin ne vitun solumöykkypuheet! :headwall:

Täällä muitakin jotka tietää asioiden olevan näin.

Sairaalasta kotiuduttu.
Aamulla päätin mennä sairaalaan yksin ilman miestäni. Veivasin polin ovella lähes 30min myöhästyen omasta ajastani kun olin niin sekasi ja paniikissa, en vain voinut astua vastaanotto luukulle. EN ollutkaan VALMIS, niin kun jo tässä tätä on emmitty pitkin ketjua.
kätilö otti minut vastaan. lääkäri kysyi huoneessa että olenko varma päätöksestäni ja silloin aloin itkeä lähes hysteerisesti, lääkäri jotain yritti ihmeissään selittää ja sanoi että katsotaan nyt ne rv. ultralla. rv. oli kiekon mukaan 8+5
lääkäri teki sisätutkimuksen ja paineli mahaa, kyseli että aristaako, vähän aristi, ei huomattavasti. alkoi ultraamaan, kesti ja kesti, lääkäri mittasi ja mietti...kysyi kolmeen otteeseen että eikö ole ollut vuotoja, eikö ole ollut kipuja, vastasin että ei kummosia, lähinnä normaalia kipuilua alkuraskaudelle mutta ei vuotoa.
Lääkäri sanoi että joutuu pyytämään erikois lääkärin paikalle, sykettä ei ollut ja sen totesi myös erikois lääkäri...en osannut muuta sanoa kun "hyvä".
nousin ja menin pukemaan ja sain valtavan itku kohtauksen, kysyin vaan lääkäriltä että miksi tämä tuntuu silti näin pahalta vaikka en itse joutunut asiaa päättämään,lääkäri oli ihana ja sanoi hartialle silittäen että ei nämä koskaan ole kivoja ja helppoja asioita mutta että nyt se päätös on tehty minun puolestani. olin siis saanut keskeytyneen keskenmenon ja vauva oli ollut mahassani kuoleena jo reilun viikon. vauva vastasi kokoa 7+4.
sain nyt kotiin ne lääkkeet, kohta pitäisi alottaa kohdun tyhjennys :( olen niin järkyttynyt ja itkunen. en olisi ollut luultavasti valmis uuteen vauvaan mutta en todellakaan ollut valmis tekemään keskeytystä :/ kohta tämä on ohi...kiitos tähän ketjuun osallistuneille jotka osasivat antaa asiallisia vastauksia"tukea" asiaan.

:hug: voimia!
Haethan tukea jos oikein pahalta tuntuu, se tyhjennys voi olla hyvin kivulias, ota särkylääkkeitä vaan kunnolla ettei kivuissa tarvi olla!

Sairaalasta kotiuduttu.

Olen onnellinen puolestasi. Varmasti helpottavaa, että luonto päätti näin. :) Sekä abortti että viides lapsi olisi varmaan molemmat olleet tosi rankkoja tilanteita sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Kuule, kysythän huomenna, että mitä mahdollisuuksia sinulla on saada apua jaksamiseesi nyt ja tulevassa, sillä mie luulen, että ton raskauden keskeytyksen kokeminen ja sen tunnelmat tekevät sulle paljon enemmän hallaa kuin tämä uusi pieni.

Erittäin vahva peesi tähän.

Mulla ei ole muiden abortteihin minkäänlaista mielipidettä, se on ihan jokaisen oma valinta. Mutta ap vaikutat siltä, ettet ole riittävän varma päätöksestäsi. Harkitse siis vielä, ettet joudu myöhemmin katumaan.

Peesi tuohon asiaan että keskeytys on p a l j o n raskaampaa ja nimenomaan
henkisesti kuin vauvanhoito!!
Onhan sulla, ap, mies!!
Isommat lapset on helppohoitoisempia ja he kasvavat koko ajan isommiksi.
Itse olen selvinnyt erittäin hyvin, vaikka olen alusta saakka ollut yh!!
Ottaisin mielelläni lapsia vastaan jos saisin!!

Alkuperäinen kirjoittaja A:
Ovatko he nyt sitten parempia ihmisiä, jotka ajattelevat abortoitujen sikiöiden olevan vauvoja ja siksi levittelevät sikiöitä valokuvattaviksi ja heittelevät sekaan vielä kolikoita ym.

Eivätkö he ole koskaan kuulleet hautarauhasta?

Jos kyseessä on heidän mielestään vauva, eli ihminen, miksi hautarauha näin häpäistään?

Kerropa missä se hauta sitten on? Viemäristössä? Sairaalan jätepussissa?

Yhteistyössä