V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä syystä joku näin olettaisi?En häpeile tätä yhtään tai sitä, että millaista ihmistä kaipaan. Se ei ole mikään piiloteltava asia. Löytyköön se sitten jostain muualta.
Samanlaisia ajatuksia täälläkinHaluan sun kans samaan sänkyyn. Mielellään päällekkäin.
Minä olen pitkän kaavan rakastelija, enkä vain minuuttien miesMäkin haluaisin seksiä kaivattuni kanssa pidemmän kaavan mukaan…
Jos sulla on fresh pini.Sormet sormien lomaan ja huulet huulille, niin hellästi kuin mahdollista. Sitä haluaisin just nyt.![]()
Sormet sormien lomaan ja huulet huulille, niin hellästi kuin mahdollista. Sitä haluaisin just nyt.![]()
nm vai nn?Minä kirjoitin, että suuntaan katseesi toisaalle, kun en jaksa vain odottaa. Mutta täällä ollaan, kun kaivatusta ei pääse eroon. Eikä luokse.
Vuonna 2022. Ensikohtaamisella en vielä osannut nimetä rakastumiseksi.Jos mä haluaisin tietää, milloin sä rakastuit, niin ei haittaa, vaikka se olis tänä keväänä. Haluaisin vaan tietää.
Ei ole ainakaan sama nn. sivusta nnm vai nn?
Tämä ei liittynyt viestimaratoniin*Jotenkin se tunne oli vaan niin voimakas ja omanlaisensa, että se jotenkin meni kerta toisensa jälkeen aika vahvojenkin moraalifiltterieni läpi. Voi johtua myös biseksuaalisuudestani.