T
teris
Vieras
Löytyykö kellään kokemuksia elidel voiteen käytöstä pienellä lapsella? pojalle määrättiin juuri kokeiluun elidel ja hän on vasta reilu 6kk. Kai voide kuitenkin turvallinen on kun sitä määrättiin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mut siis hintavaahan se on, mut siitä taitaa saada kelalta tai vakuutusyhtiöltä korvausta...Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 10:53 sädis harmaana kirjoitti:moi!
Ei ole kokemusta pienellä lapsella, mutta omakohtaista kokemusta on ja ne ovat todella positiivisia =) . Ja jos omalla pojalla tavis kortisonit ei riitä, niin otan mieluusti vastaan lääkäriltä Elidel-reseptin! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 10:54 sädis harmaana kirjoitti:\mut siis hintavaahan se on, mut siitä taitaa saada kelalta tai vakuutusyhtiöltä korvausta...Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 10:53 sädis harmaana kirjoitti:moi!
Ei ole kokemusta pienellä lapsella, mutta omakohtaista kokemusta on ja ne ovat todella positiivisia =) . Ja jos omalla pojalla tavis kortisonit ei riitä, niin otan mieluusti vastaan lääkäriltä Elidel-reseptin! :wave: