Paras voide tummille silmänalusille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maam

Vieras
Mä luulen et täältä, jos jostain, löytyy käyttökokemusta :D

Tarvitsee hyvän voiteen, mikä nimenomaan häivyttää tummia silmänalusia ja vaikka kosteuttaakin. Turvotusta ei juuri ole.
Mulla on ollut tuo yksi voide käytössä, mut siinä toimii ainoastaan se turvotusta poistava ominaisuus = kahta kauheamman näköinen nassu, kun ne mustat silmänaluset on vielä kuopallakin..

Mä oon tykänny ihan siitä Lumenenkin valokynästä, tuntuu vaan varsinkin näillä keleillä ei mikään tökötti pysy naamassa..
Tarvis siis jotain, et kehtais naturellina painella menemään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Shiseidon The Skincare eye soother (anti-puffiness/dark circles) - suosittelen!!

lisään vielä, että ainoa pikku miinus tässä on hinta, mutta toisaalta tuote on tosi riittosaa! Minun tummille silmänalusille tämä on tehnyt ihmeitä :)

Yli 30 vuoden kokemuksella tummista silmäaalusista voin sanoa, että ei yhtään mikään voide auta paitsi peitevoide. Ei kannata tuhlata rahaa mihinkään turhiin tökötteihin. Tärkeää on, että kosteuttaa hyvällä tavallisella silmänympärysvoiteella silmäaluset, niin peitevoide ei jää ikävästi kuivaan ihoon kiinni. Paras peitevoide on ehdottomasti juuri siihen tarkoitukseen kehitetty Lancômen Effacernes Longue Tenue.

http://www.google.fi/images?hl=fi&q=Effacernes+Longue+Tenue&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&gbv=1&ei=7W88TOCkJIWlOKnkjOoO

Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Valokynää ei käytetä tummille silmänalusille, niille paras on peitepuikko.

Voi käyttää valokynää. Valokynää ei suositella silmäpusseille (korostaa niitä entisestään).

Voi toki, mutta se ei ole varsinaisesti tarkoitettu peittämiseen. Tummille silmänalusille paras on peitevoide/puikko/väri.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Tarkista, että onko jotain mille olet allerginen. Allergia lisää silmänalusten tummuutta myös.

Oikeesti?!
Siis joku ruoka-aine vai hä?
Tästä en oo kuullukaan, alkoi kiinnostaa jo ihan noiden lastenkin takia..

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=32233&productCategoryId=32215

Toasta nyt voi lukea mitä lumenen sivuilla sanotaan lumenen valokynästä. Taidetaan puhua TUMMISTA SILMÄNALUSISTA.