Mun yksivuotiaalle pojalle määrättiin juuri ventolinea flunssia varten. Ensimmäinen "vinkumiskohtaus" oli ja jos seuraava tulee on kuulemma ainakin infektioastma. Kuinka helposti annatte ventolinea? poika rohisee flunssan jäljiltä vieläkin ja yskii öisin. Hengitysvaikeutta ei kuitenkaan ole. En tiedä sitten häviääkö rohina itsestään, kun oli lääkärissä viime viikolla vinkunaa ei kuulunut.