K
kanelin
Vieras
Lapsemme on atoopikko ja iho on tosi kuiva. Perusvoiteen meillä on locobase. Nyt ois haussa hyvä voide rinnalle.
Abo base ei käy, koska se aiheuttaa kutinaa.
Voiteen pitäis olla semmoinen joka ei aiheuta kutinaa, kun sitä laitetaan. Essexia ollaan kokeiltu ei ihan huono, mutta ehkä jokin muu.
Abo base ei käy, koska se aiheuttaa kutinaa.
Voiteen pitäis olla semmoinen joka ei aiheuta kutinaa, kun sitä laitetaan. Essexia ollaan kokeiltu ei ihan huono, mutta ehkä jokin muu.