Elämältä pohja pois, kuulin eilen että mieheni on pettänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lamenting Lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voin kertoo ett elämäst selvii..ihe sain 17v ekan lapsen,isänsä oli hulttio,ei oltu yhteyksis enää ja sit sain pettäjän kaa kaks lasta ja nyt ootan neljättä mieskaverin kaa...saa nähä miten ny menee mut en stressaa,ko oon selviny tähän asti.vauvat on ihanii ja lapset.

Tämä oli se eka epäilyksen siemen, ja se riivaa mua vieläkin. Ja nyt sitten tämä pettämisjuttu. Arvatkaa olenko miettinyt että jos hän onkin tän naisen kanssa pettänyt ja tätä on jatkunut koko vuoden ajan!!?!? Hän sanoo ettei näin todellakaan ole, etteivät ole missään tekemisissä naisen kanssa, eikä mulla olekaan siitä mitään näyttöä.

Luulisi että olisit osannut odottaa että tulet petetyksi (jos ei ollut jo pettänyt) tuon ensimmäisen paljastuksen jälkeen. Jos mies ei niistä riidoista oppinut, niin luuletko että oppii nyt? Tuskin vain. Jos on pokkaa pettää kun vaimo on juuri tullut raskaaksi, ja sitten uudelleen kun lapsi on syntynyt, en todellakaan odottaisi mieheltä paljoa. Toki mies itkee nyt, mutta kun riidat on riidelty on taas joku uusi naikkonen kiikarissa, varsinkin kun on netissäkin eniten naisten perässä...

Alkuperäinen kirjoittaja kohta 4 lapsen äiti:
voin kertoo ett elämäst selvii..ihe sain 17v ekan lapsen,isänsä oli hulttio,ei oltu yhteyksis enää ja sit sain pettäjän kaa kaks lasta ja nyt ootan neljättä mieskaverin kaa...saa nähä miten ny menee mut en stressaa,ko oon selviny tähän asti.vauvat on ihanii ja lapset.

Ehkäisy on keksitty. Voisit kokeilla sinäkin.

Minua ihmetyttää tosi paljon se, että perheeseen, johon on juuri syntynyt vauva, tullaan kuukauksiksi sukuloimaan. Ei ihme että äiti on rättiväsynyt. Missä ymmärrys ja tuki uutta äitiä kohtaan, joka tarvitsisi kaiken avun ja tuen mieheltään? Meilläpäin on tapana, että vieraissa ei käydä ennenkuin äiti ja vauva on saanut levätä ja löytää rytminsä ja siihen voi mennä kuukausia. Ja meinaan ettei käydä edes kylässä, vaan annetaan äidin ja vauvan olla rauhassa ja levätä. Ei tulisi kuuloonkaan että miehen suku tulisi kuukaudeksi passatavaksi heti syntymän jälkeen, kun kaikki voimat äidiltä menee vauvan hoitoon. Ja sitten vielä syyllistetään äitiä kun kiukuttelee väsymystään ja muka siksi mennään pettämään kun on väsynyt ja kiukkuinen, kun vauvanhoidon lisäksi joutuu miehen sukua kestittämään.